MuscleMeat

Verkocht Power Rack

he henk,

is het niet handig als je al je spul dat je kan maken en verkoopt nou eens in de begon post zet. scheelt zoeken voor veel potentiële kopers ;)

heb wellicht ook nog wel interesse naar wat moois ;)

• Topic Starter Topic Starter
he henk,

is het niet handig als je al je spul dat je kan maken en verkoopt nou eens in de begon post zet. scheelt zoeken voor veel potentiële kopers ;)

heb wellicht ook nog wel interesse naar wat moois ;)

Die informatie kun je vinden op mijn site: www.powercage.nl
Onder het kopje "projecten" staan foto's en een prijstlijst.
Wanneer ik tijd heb ga ik het verder updaten.

Mooie tekening Henk, heb je die versie op Elitefts gezien? Ik stel mezelf dan 2 vragen, over deze lengt met 2 dwarsbalken zou hij dan voldoende stijfheid hebben om niet te vervormen? Die van elite heeft er meer zitten als ik het zo bekijk. Je gebruikt wel dikwandig dus mss dat dat dan compenseert. En Als de oprijbalk erbovenop zit lijkt het me een stuk lastiger om de auto er op te rijden....

Ik heb de tekening aangepast.
Je andere idee ga ik ook nog uitwerken.

Ik heb nog even naar de sterkte gekeken, maar dit krijgt niemand kapot.

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

Heb je wat meer info voor me :)

Zoiets als dit?

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

Henk heb je inmiddels al een idee hoeveel die fat-db stangen gaan kosten of heb je nog geen tijd gehad om een proefsetje te draaien ?

Hoi Lennart,

Ik heb inmiddels het een en ander gedraaid. De fatdumbbells kan ik wel fabriceren maar kan helaas geen concurrerende prijs neerzetten. Op dit moment ga ik daar dus niet mee verder.

ik zou wel een prowler willen op termijn maar het design lijkt me niet zo goed overeen te komen met deze van elite fts?

deze lijkt me iets compacter dan jouw versie klopt dat ?

http://flexcart.com/members/elitefts/default.asp?m=PD&cid=305&pid=1006

geen kritiek ofzo hoor, ik vind dat je zeer knap werk levert, maar ik heb gewoon niet veel plaats voor opslag van toestellen ;)

ik zou wel een prowler willen op termijn maar het design lijkt me niet zo goed overeen te komen met deze van elite fts?

deze lijkt me iets compacter dan jouw versie klopt dat ?

http://flexcart.com/members/elitefts/default.asp?m=PD&cid=305&pid=1006

geen kritiek ofzo hoor, ik vind dat je zeer knap werk levert, maar ik heb gewoon niet veel plaats voor opslag van toestellen ;)

Als ik die dame naast mijn prowler zet lijkt ie ook een stuk beter:D

Ik kan de prowler natuurlijk ook iets kleiner uitvoeren met eventueel afneembare handvaten.

Laatst bewerkt:
Oke, alsnog bedankt voor de moeite Henk :)

Hee Henk,

Mooi werk zeg!

Heb interesse in een Swiss bar, paar vraagjes: Binnen welk termijn zou je die af kunnen hebben? en bezorging van een Swiss bar is dat mogelijk tegen vergoeding of evt te verzenden je woont in Drenthe en ik kom uit Eindhoven....

Maargoed hoor het van je alvast bedankt

Groeten Niels

hee henk,

mooi werk zeg!

Heb interesse in een swiss bar, paar vraagjes: Binnen welk termijn zou je die af kunnen hebben? En bezorging van een swiss bar is dat mogelijk tegen vergoeding of evt te verzenden je woont in drenthe en ik kom uit eindhoven....

groeten niels

pm

Hee Henk,

Mooi werk zeg!

Heb interesse in een Swiss bar, paar vraagjes: Binnen welk termijn zou je die af kunnen hebben? en bezorging van een Swiss bar is dat mogelijk tegen vergoeding of evt te verzenden je woont in Drenthe en ik kom uit Eindhoven....

Groeten Niels

Ik heb eigenlijk precies dezelfde vraag, maar dan niet Eindhoven.
Is dat mogelijk?

Nog een vraag, is het mogelijk om zoiets te maken?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En wat zou dat ongeveer kosten?

Gr.

Oh oke, jammer.
Heb je trouwens mijn bestelling binnen gekregen?

Deze staat ook nog op mijn verlanglijstje zal binnenkort weer eens beetje staal moeten halen dan.

Een pijpuitklinker is dan wel handig.
Denk dat ik binnekort zo'n ding ga kopen.
De uitsparing aan het uiteinde van buizen maak ik nu
met de flex, maar ideaal is anders.

Voor kleine buizen heb ik al een uitklinker en dit werkt perfect.

Hier nog een filmpje van uitklinken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven