Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Henk,
Kun je jezelf ook optrekken op de power rack van €225,- ?

Het was een medley van 4 dumbbells zjinde 50/60/70/80kg.
Ik deed zelf niet mee dit jaar.
Hey Henk,
stel dat ik een thermisch verzinkt powerrack (50x50x3) zou bestellen, hoe lang zou het dan duren vooraleer deze beschikbaar is?![]()
groeten
http://bodysolid.nl/index.php?main_page=shopping_cart&sort=3a&products_id=90
Henk,
Is het mogelijk om een leg extention / leg curl in een te maken maar dan met onafhankelijk bewegende beendelen? (het zal wel mogelijk zijn maar de vraag is natuurlijk of jij het kan en wilt doen)
Zo ja, wat zou dan de prijs zijn?
Grt Mohr

ben nu met een afkortzaag (tot 45graden instelbaar) kempi master 1500 lasapparaat, kolomboormachine en wat vijlen een powercage en latpulldown aan het maken. gaat behoorlijk wat tijd inzitten, vooral het gaten boren in de cage is een saai klusje, snap niet dat je het voor die prijs aanbied props for you 
Dag Mohr,
Machines zoals jij omschrijft ga ik in de toekomst mischien wel maken
maar op het moment nog niet om verschillende redenen:
* Ik heb nog geen goede leverancier voor beenkussens
* Heb nu 6 projecten lopen dus zit even aan de max.
* Complexere machines met bewegende delen kan ik wel maken
maar daar gaat veel ontwikkelingstijd in zitten (gaat ten koste van mijn productietijd die ik nu wel nodig heb).

gewoon het leer goed op spanning houden en ipv één twee nietjes naast elkaar tacken omdat anders het leer wel eens uit wil scheuren als er verder nog bijna geen nietjes inzitten, kan weinig mis aan gaan verder.www.schuimrubberbetaalbaar.nl snijd schuimrubber op maat, misschien dat die je kunnen helpen? Kan je dat bekleden niet zelf doen Henk? Ik heb een pneumatische tacker (was iets van 35e bij de gamma) waarmee ik altijd buddyseats bekleed, werkt perfectgewoon het leer goed op spanning houden en ipv één twee nietjes naast elkaar tacken omdat anders het leer wel eens uit wil scheuren als er verder nog bijna geen nietjes inzitten, kan weinig mis aan gaan verder.
Beste henk,
Als ik een powerrack 50x50x3 onbewerkt zou willen, hoe lang zou het dan duren voordat die beschikbaar is? en moet ik vooraf betalen of bij aflevering? alvast bedankt