MuscleMeat

Verkocht Power Rack

Henk,

Kun je jezelf ook optrekken op de power rack van €225,- ?

Hey Henk,

stel dat ik een thermisch verzinkt powerrack (50x50x3) zou bestellen, hoe lang zou het dan duren vooraleer deze beschikbaar is? :)

groeten

n4blz6.jpg

Hoe zwaar was deze dumbbell, 60KG?
Kreeg je hem gestrekt?

Het was een medley van 4 dumbbells zjinde 50/60/70/80kg.
Ik deed zelf niet mee dit jaar.

• Topic Starter Topic Starter
http://bodysolid.nl/index.php?main_page=shopping_cart&sort=3a&products_id=90

Henk,

Is het mogelijk om een leg extention / leg curl in een te maken maar dan met onafhankelijk bewegende beendelen? (het zal wel mogelijk zijn maar de vraag is natuurlijk of jij het kan en wilt doen)

Zo ja, wat zou dan de prijs zijn?

Grt Mohr

Dag Mohr,

Machines zoals jij omschrijft ga ik in de toekomst mischien wel maken
maar op het moment nog niet om verschillende redenen:
* Ik heb nog geen goede leverancier voor beenkussens
* Heb nu 6 projecten lopen dus zit even aan de max.
* Complexere machines met bewegende delen kan ik wel maken
maar daar gaat veel ontwikkelingstijd in zitten (gaat ten koste van mijn productietijd die ik nu wel nodig heb).

Inmiddels ben ik officieel bedrijf!

Heb me onlangs ingeschreven bij de Kvk en belastingsdienst:(
dus lever nu netjes facturen erbij.

Ik heb dit weekend een grote [Link niet meer beschikbaar] gemaakt van een 300 kg zware staalplaat (12mm! dik). Dit om werkstukken nog beter te kunnen uitlijnen en uitvlakken. Een mooie aanwinst voor mijn werkplaats.

Ik werk nog steeds 5 dagen bij mijn werkgever. Mijn productiecapaciteit is
daarom laag, dus helaas kan ik niet iedereen bedienen.

Mijn doel is om op den duur een dag minder bij mijn werkgever te gaan werken.

Gaaf,gefeliciteerd!

Als ik in de toekomst plek heb wil ik zeker wat bestellen.

cool, succes.

wij hebben een prowler van jou van iemand overgenomen, mooi spul.

moeten alleen even wat klussen met stukken tapijt om te zorgen dat we hem binnen kunnen gebruiken :o

gefeliciteerd man, mooie werkplaats ook, ik ben jelly :(ben nu met een afkortzaag (tot 45graden instelbaar) kempi master 1500 lasapparaat, kolomboormachine en wat vijlen een powercage en latpulldown aan het maken. gaat behoorlijk wat tijd inzitten, vooral het gaten boren in de cage is een saai klusje, snap niet dat je het voor die prijs aanbied props for you ;)

Dag Mohr,

Machines zoals jij omschrijft ga ik in de toekomst mischien wel maken
maar op het moment nog niet om verschillende redenen:
* Ik heb nog geen goede leverancier voor beenkussens
* Heb nu 6 projecten lopen dus zit even aan de max.
* Complexere machines met bewegende delen kan ik wel maken
maar daar gaat veel ontwikkelingstijd in zitten (gaat ten koste van mijn productietijd die ik nu wel nodig heb).

Henk,

Bedankt voor je antwoord. Gefeliciteerd met je bedrijf. Als je nog een keer een overbetaalde werknemer nodig hebt die geen enkele kwaliteiten nodig heeft ben ik je man!:D

Ik heb de machines voorlopig nog niet nodig, maar ben van plan om te verhuizen en dan een grotere homegym te kunnen neerzetten. Dus mijn vraag was nog in de verkennende fase.
Ik neem tegen de tijd nog wel een keer contact op om dan concreter iets te kunnen doen... eventuele problemen zoals die beenrollen kunnen we wel oplossen.
(ik heb tegen die tijd sowieso interesse in bestaande projecten van je)

www.schuimrubberbetaalbaar.nl snijd schuimrubber op maat, misschien dat die je kunnen helpen? Kan je dat bekleden niet zelf doen Henk? Ik heb een pneumatische tacker (was iets van 35e bij de gamma) waarmee ik altijd buddyseats bekleed, werkt perfect :) gewoon het leer goed op spanning houden en ipv één twee nietjes naast elkaar tacken omdat anders het leer wel eens uit wil scheuren als er verder nog bijna geen nietjes inzitten, kan weinig mis aan gaan verder.

Gefeliciteerd kerel :thumbs:

Beste henk,

Als ik een powerrack 50x50x3 onbewerkt zou willen, hoe lang zou het dan duren voordat die beschikbaar is? en moet ik vooraf betalen of bij aflevering? alvast bedankt

www.schuimrubberbetaalbaar.nl snijd schuimrubber op maat, misschien dat die je kunnen helpen? Kan je dat bekleden niet zelf doen Henk? Ik heb een pneumatische tacker (was iets van 35e bij de gamma) waarmee ik altijd buddyseats bekleed, werkt perfect :) gewoon het leer goed op spanning houden en ipv één twee nietjes naast elkaar tacken omdat anders het leer wel eens uit wil scheuren als er verder nog bijna geen nietjes inzitten, kan weinig mis aan gaan verder.

Bedankt voor de tip.
Bekleden doe ik inmiddels al zelf.
Heb een metabo tacker/sky & schuimrubber en dat gaat inderdaad prima.

---------- Post toegevoegd Thu 15 Sep 2011 om 10:44 ----------

Beste henk,

Als ik een powerrack 50x50x3 onbewerkt zou willen, hoe lang zou het dan duren voordat die beschikbaar is? en moet ik vooraf betalen of bij aflevering? alvast bedankt

Momenteel heb ik nog 6 orders lopen dus levertijd moet ik even
voorzichtig mee zijn maar denk dat binnen 6 weken wel haalbaar is.
Je kunt gewoon betalen bij afname (vooruitbetalen is niet nodig).

6 weken klinkt goed, geeft mij mooi de tijd om de ruimte goed in te richten en wat plek te maken. ik zal een order plaatsen op je website bedankt voor het snelle antwoord!

Ik zag laatst een vraag of je ook dumbbells maakt

Maar kun je niet iest maken als de bowflex
maar met gewone schijven,eigelijk een dumbbell stang waar je makkelijk
schijven op en af kunt schuiven en vast zetten
die klemmen die er nu zijn is echt kl*te

Terug
Naar boven