MuscleMeat

Verkocht Power Rack

• Topic Starter Topic Starter
Ik zat vandaag dus een sterkste man wedstrijd te kijken en bedacht me ineens dat het gewoon gaat om de lengte van de hefboom. Als je het hoofdgedeelte nu bv 1,5 meter houd maar de handvaten aan kokers van bv 5x5 die in de kokers van 1,5m 6x6 glijden dan is ie verstelbaar en uit elkaar te halen. Houdt je de kokers 5x5 bv ook 1,5m dan kan je verstellen tot bv 2,5m ofzo. De wielopvang hoeft dan niet te verstellen zijn en ik denk dat dat zelfs sterker is.

Heb je idee toch nog even voor de aardigheid uitgewerkt.
Mocht ik het ooit nog eens maken in de toekomst.

Een pijpuitklinker is dan wel handig.
Denk dat ik binnekort zo'n ding ga kopen.
De uitsparing aan het uiteinde van buizen maak ik nu
met de flex, maar ideaal is anders.

Voor kleine buizen heb ik al een uitklinker en dit werkt perfect.

Hier nog een filmpje van uitklinken.

Dat is idd een mooi apparaat, ja zo zou het idd perfect gaan ja. Ik doe het nu ook met de flex ja. Maar ja ik heb er maar 1 nodig natuurlijk dus ik zou als ik het staal haal het wel even kunnen vragen aan het constructiebedrijfje waar ik dit haal. Zij hebben zo'n ding en doen dat vast wel gratis, kost 1 min ofzo.
Maar goed het blijft even in mijn gedachte ik wil me eerst bezig houden met andere dingen zoals een stonesplatform etc.

Heb je idee toch nog even voor de aardigheid uitgewerkt.
Mocht ik het ooit nog eens maken in de toekomst.

Mooi, als je het niet erg vind gebruik ik dan ook je tekening om die van mezelf te fabriceren.

Net rack opgehaald bij Henk
Is erg stevig en ziet er ook nog goed uit.. zal er binnenkort wel foto's van maken

Laatst bewerkt:
doe je ook bezorgen Henk. ik las dat je ergens in het noorden woont. ik heb geen vervoer en woon in gelderland, uiteraard tegen vergoeding. 50 euro ofzo.
kan je komen brengen wanner jij wilt, van de zomer als het lekker weer is ofzo of als je een uitstapje wil maken.

doe je ook bezorgen Henk. ik las dat je ergens in het noorden woont. ik heb geen vervoer en woon in gelderland, uiteraard tegen vergoeding. 50 euro ofzo.
kan je komen brengen wanner jij wilt, van de zomer als het lekker weer is ofzo of als je een uitstapje wil maken.

Helaas doe ik niet aan bezorgen:(

Henk heeft het er maar druk mee :D

Tof man, een winstgevende hobby. win win.

netjess

gast die is echt prachtig en die prijs???

dit is cker itresant voor mij, zal het er eest eens over hebben met mijn mede-mensen ^^

Henk, maak je nu al bankjes ook?

Henk, maak je nu al bankjes ook?

Ik heb het de afgelopen maanden ontzettend druk gehad met toestellen maken. Er zaten weer allerlei leuke projecten tussen. Heb mijn werkplaats daardoor behoorlijk kunnen pimpen, waar ik erg blij mee ben.

Heb nog steeds geen bankje ontwikkeld.

Momenteel ben ik nog met een opdracht bezig. Als die af is ga ik eerst vakantie vieren:D

Een ontwikkeling die nog wel loopt is het uitbesteden van het verfproces.
Dit is ontzettend tijdrovend en wil daar eigenlijk van af.
Heb offertes aangevraagd voor poedercoaten en ktl. Ben benieuwd of dit prijstechnisch interessant is.

Thermisch verzinken is ook een mooie optie en heel betaalbaar. Nadeel hiervan is dat de levertijd behoorlijk lang is.

Poeder coaten geeft wel een veel mooiere afwerking vind ik.

Heey Henk die dumbbells op je site he, wat kosten die en in welke stappen loopt dat op? Want er staat complete set alleen is dat van 1 tot 20 of van 20 tot 32kg of hoe moet ik dat zien. Thnx

Heey Henk die dumbbells op je site he, wat kosten die en in welke stappen loopt dat op? Want er staat complete set alleen is dat van 1 tot 20 of van 20 tot 32kg of hoe moet ik dat zien. Thnx

De dumbbells op de site zijn circusgewichten. Deze hebben een handvat van 64mm dik en worden gebruikt voor one arm dumbbellpress bij strongman. De set bestaande uit een 50, 60, 70 en 80 kg dumbbell kost 950 euro. Natuurlijk ontzettend veel geld. Ik heb ze destijds laten fabriceren door een profesioneel metaalbewerkingsbedrijf. Vergeleken met deze [Link niet meer beschikbaar]zijn ze echter nog goedkoop.

Als je opzoek bent naar een standaard gewichten setje zou ik die bij fitness-seller bestellen. Die heb ik zelf ook een bevallen prima.

De dumbbells op de site zijn circusgewichten. Deze hebben een handvat van 64mm dik en worden gebruikt voor one arm dumbbellpress bij strongman. De set bestaande uit een 50, 60, 70 en 80 kg dumbbell kost 950 euro. Natuurlijk ontzettend veel geld. Ik heb ze destijds laten fabriceren door een profesioneel metaalbewerkingsbedrijf. Vergeleken met deze [Link niet meer beschikbaar]zijn ze echter nog goedkoop.

Als je opzoek bent naar een standaard gewichten setje zou ik die bij fitness-seller bestellen. Die heb ik zelf ook een bevallen prima.
n4blz6.jpg

Henk's werk is top!

Ik heb een latpully en monkeybar bij hem besteld en opgehaald. Loopt nu als een zonnetje en goede kwaliteit!

TOP!

Terug
Naar boven