XXL Nutrition

Verkocht Power Rack

power cage

He Henk, Top ding gister in elkaar gezet en trainen als een beest!
Kom in de toekomst vaker wat halen bij jou:)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zag laatst een vraag of je ook dumbbells maakt

Maar kun je niet iest maken als de bowflex
maar met gewone schijven,eigelijk een dumbbell stang waar je makkelijk
schijven op en af kunt schuiven en vast zetten
die klemmen die er nu zijn is echt kl*te

Ik kan er eens over nadenken. Heb nog veel op mijn ontwikkelingslijst staan;)

---------- Post toegevoegd Wed 21 Sep 2011 om 22:18 ----------

He Henk, Top ding gister in elkaar gezet en trainen als een beest!
Kom in de toekomst vaker wat halen bij jou:)

Zo mag ik het graag horen:)

Dat lijkt me ook mooi

hey dat is zeker interesssant, die legg-press.

heb zelf de barbarian cage, maar volgens mij is dit redelijk tot zeer gemakkelijk zelf te realisren idd.

bedenk me net dat je eigenliojk een zittende zou moeten kunnen realiseren, die liggende zie je bijna niet meer.
volgens mij o.a. vanwege de enorme druk die je in je schedel opbopuwt.
ideeen voor een zittende legg press in een bestaande (barbarian) cage? :)

Laatst bewerkt:
Henk, check even je pm, you've got mail!

Net de cage opgehaald bij Henk en wat een ongelooflijke kwaliteit! Hele dikke aanrader voor andere mensen die niet superveel kwijt willen zijn aan keigoed materiaal.

hoi . heb je nog apparaten te koop ???

Beetje late reactie, maar ik ben nog steeds druk bezig met de productie van apparaten.

Het industrieel coaten van mijn producten (KTL) heb ik ondertussen onder controle en resulteert in een mooie afwerking.

Voor de laatste projecten check mijn site.
Update ik regelmatig

Ben nu ook dealer van Body-Solid, verkoop bankjes, halterstangen & gewichten uit voorraad.

Laatst bewerkt:
Je hebt iets fout gedaan met je link ;)

Helaas woon je zover weg :(
Wou anders wel zo'n Elite rack bestellen :D

Dag Henk,

misschien is de communicatie via je eigen website wat sneller, maar ik verwacht dat meerdere BB'ers op dit forum hier nieuwsgierig naar kunnen zijn. Ik vraag me namelijk af of je op korte termijn met de mogelijke uitbereiding dmv pulleys komt. Dit lijkt mij namelijk een zeer welkome toevoeging. Mocht dit te lastig zijn/apparatuur niet aanwezig, is het dan mogelijk om bijv. een Barbarian Latpulley aan jouw cages te monteren?

Alvast hartelijk dank!

Edit: Ik lees nu op eerdere pages dat je eerder wel latpulleys hebt geleverd, is dit nog steeds mogelijk? Ik zag het niet op je site staan namelijk!

Laatst bewerkt:
Dag Henk,

misschien is de communicatie via je eigen website wat sneller, maar ik verwacht dat meerdere BB'ers op dit forum hier nieuwsgierig naar kunnen zijn. Ik vraag me namelijk af of je op korte termijn met de mogelijke uitbereiding dmv pulleys komt. Dit lijkt mij namelijk een zeer welkome toevoeging. Mocht dit te lastig zijn/apparatuur niet aanwezig, is het dan mogelijk om bijv. een Barbarian Latpulley aan jouw cages te monteren?

Alvast hartelijk dank!

Toevallig ben ik afgelopen maanden druk bezig geweest met de ontwikkeling van een pully add-on voor mijn cages.

De pully is nu [Link niet meer beschikbaar] naar de KTL-er (zie je niet meer terug op de vracht).
Wanneer ik foto's heb en prijzen zal ik dat posten.
Ik wil nog even de tijd nemen om te finetunen.

Alvast de link naar de[Link niet meer beschikbaar].

Prachtige projecten weer zeg, ik zit hier mijn vingers af te likken!!

Heb je een tekening met maten van de prowler elite?

Hallo Henk,

dat zit er niet verkeerd uit,zie dat je er goed over hebt
nagedacht de laatste tijd

Denk alleen dat de overbrenging minder direct is als met los kabels
al denk ik dat dit makkelijker werk

zou ook wat schijf op hangers aan de cage maken

Ik ga de voor en nadelen nog eens goed afwegen tussen
directe overbrenging en katrol overbrenging.

Of ik moet jouw halterstang pully als standaard maken;).[/QUOTE]
Ben benieuwd hoe het uiteindelijk is geworden, mischien een keer een foto posten als je tijd hebt?

Laatst bewerkt:
ik zag volgens mij op jou tekening dat de kabel van de hoge pully, via katrollen doorloopt naar de lage pully... (correct me if im wrong)
het lijkt mij juist handig om bij de gewichten een oogje te maken in plaats van een katrol, en dan twee losse kabels (een naar de hoge, en een naar de lage pully), die je makkelijk los van elkaar aan kan koppelen?
heb er een lange dag op zitten, dus neem het me niet kwalijk als ik te snel heb gekeken;)

het wordt iig weer een prachtige toevoeging, en gratz met de verkoop in body-solid materiaal, nog even en je moet je eigen banner bovenaan de site gaan overwegen, en de concurrentiestrijd met fitness-seller en helisports aangaan:P

Terug
Naar boven