XXL Nutrition

Powerblades trainingslog

goeie training en gefeliciteers met het behaalde resultaat op de npb ;)

jammer van de blesuure maat!!:).
maar succes weer verder en gefeli!!:)

Mooi wedstrijdresultaat Tom, klasse! Je hebt jezelf wel goed beschadigd met die yoke man! Toch maar wat voorzichtiger worden.

goeie bench..aangezien je de jongste niet meer bent wel voorzichtig met de yoke hea!:D

gaat goed die bench !!

Super wedstrijd kerel! Nice squats verder ook!

Je hebt trouwens nog wat gemist de laatste training in Itteren. We hebben nog met de 200 kg maaskei gelopen.. :D

Super Bench Ouwe !

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.568
Super wedstrijd kerel! Nice squats verder ook!

Je hebt trouwens nog wat gemist de laatste training in Itteren. We hebben nog met de 200 kg maaskei gelopen.. :D

Volgende keer, het ging nu echt niet, 3 dagen voor de wedstrijd en ik zat helemaal in Bremen donderdag.
Heb gisteren wel nog even een 175kg folie rol walk op mijn werk gedaan om het goed te maken.
Er moest een rol van de transportbaan afgehaald worden, en die lag op een plek waar geen heftruck of kraantje erbij kon, ervanaf rollen was ook geen optie vanwege sensoren die beschadigd konden raken.
Toen was de enige mogelijke optie: Tom!

Thnx nog iedereen, vanaf morgen ga ik er weer stevig tegenaan met trainen!

Volgende keer, het ging nu echt niet, 3 dagen voor de wedstrijd en ik zat helemaal in Bremen donderdag.
Heb gisteren wel nog even een 175kg folie rol walk op mijn werk gedaan om het goed te maken.
Er moest een rol van de transportbaan afgehaald worden, en die lag op een plek waar geen heftruck of kraantje erbij kon, ervanaf rollen was ook geen optie vanwege sensoren die beschadigd konden raken.

175 kg folie rol walk is nice... :D

Goed resultaat op de NPB.

Ik ben benieuwd naar je trainingen volgende week!

schitterend!

ze weten je wel te vinden voor dit soort klusjes, ik kan me nog iets herinneren over een vijver leeghalen............300 kilo rietkraag met wortel, ofzoiets?
:D

edit:
Gelukkig, het gaat nu snel beter met mijn armen.
Alleen bij extreme krachtzetting wil het nog wat gevoelig worden.
Maar BB curls met 20 a 30kg gaan inmiddels weer.
Vandaag een apparte training gehad.
De waterlelie in de vijver was te groot geworden en moest eruit.
Het bleek een bonk wortels met grond en daarin nog zo'n 100kg aan stenen die de halve vijver besloeg.
Het was echt de ultieme deadlift om dit uit de vijver te krijgen.
Toen ie er na zo'n 6 pogingen eindelijk uit was bleek er een hoop van een halve kuub aan wortels met stenen en blubber erin op de kant te liggen.
Ik wil niet weten wat dit woog, maar met 300kg zal ik er niet veel naast zitten.

Ik was dus bekaf hierna, en de training vanavond maar gecancelled, want ik moet ook nog op nachtdienst.

dood? ???

Nee, Tom leeft nog volop. Vorige donderdag effe gezien bij Jules op de sportschool.

Hij heeft gewoon niet meer zoveel zin om hier te posten, vanwege alle onzin en onnozelheid die je vaak terugkrijgt. Dezelfde reden dat Jan-Pieter, Fouad etc. hier niet meer posten.

Niet meer zo vaak maatje. Kan me soms niet inhouden..haha.

Nee, Tom leeft nog volop. Vorige donderdag effe gezien bij Jules op de sportschool.

Hij heeft gewoon niet meer zoveel zin om hier te posten, vanwege alle onzin en onnozelheid die je vaak terugkrijgt. Dezelfde reden dat Jan-Pieter, Fouad etc. hier niet meer posten.

ik begrijp het volkomen :sad:

Terug
Naar boven