XXL Nutrition

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Bezoekers in dit topic

Komt de trt erbij, of hou je het terwijl je cycled even voor bekeken?
 
Ik volg je nu ook weer flesje! Wat zijn je plannen met kuren de komende tijd?
 
Kun je in Nederland Sustanon krijgen? Ik dacht alleen Nibido en Cremes?
yep

Komt de trt erbij, of hou je het terwijl je cycled even voor bekeken?
zal ik weer na het kuren gaan nemen

Ik volg je nu ook weer flesje! Wat zijn je plannen met kuren de komende tijd?
Ik weet het eerlijk gezegd nog niet precies.
Soms denk ik er weer een dikke kuur in te knallen, maar ik wil eerst eens kijken waar ik sta wanneer ik deze lage dosering aanhou.

Ik ga het weekend van 1 mei mee doen aan een ongeteste powerlift wedstrijd in Luxemburg, dus ik denk dat ik er op het einde wel iets van anavar ingooi aangezien ik daar qua kracht erg goed op ga.
Tren zit ik ook nog wel eens aan te denken maar ik voel me daar altijd ongelukkig op en ben in 2013 erop doorgedraaid.
 
Ja trt krijg je voorgeschreven en kun je dan ophalen bij je apotheek en thuis zelf injecteren.
 
Squat
145x5x4

Benchpress
115x5x3
117.5×4
120x3x2

SLDL (belt)
200x6x3

Neutral grip latpulldown
80x8x3
 
Ja idd. Als het neit snel genoeg gaat doe ik gewon weer 1 gram test en 1 gram mast en zie ik er weer zo uit :

In eerste instantie dacht ik nou dat valt toch wel mee voor een fervente ervaren bb met 1gr test en mast, maar toen klikte ik op de foto, je bent verdomme 1.98, nou dan ben je wel een fucking beest als je er zo bij stond.
 
In eerste instantie dacht ik nou dat valt toch wel mee voor een fervente ervaren bb met 1gr test en mast, maar toen klikte ik op de foto, je bent verdomme 1.98, nou dan ben je wel een fucking beest als je er zo bij stond.
Haha ja de struggle was hard. Kom van 65 kilo ook nog..
 
Haha ja de struggle was hard. Kom van 65 kilo ook nog..

Hoe zit het met oestrogeen op 1000MG test? ben zelf nooit hoger als 500 gegaan ben daar mee al 20kg aangekomen maar wie weet ooit lijkt me wel wat voor een test only bulk :pik heb met 500MG al genoeg aan alleen Proviron ik ben zeer gevoelig voor anti oestrogeen meds vroeg me af hoe dat met 1000 zou zijn? Las dat de werking in het lichaam dan anders is goeie Physique trouwens :)
 
Laatst bewerkt:
Deadlift (belt)
250x3x3

Slingshot benchpress
125×3
130×3
135×3

Benchpress
110x5x2

Barbell skull crusher
50×12
60x8x2

Wilde nog licht sqautten maar gym gaat nu dicht
 
Hoe zit het met oestrogeen op 1000MG test? ben zelf nooit hoger als 500 gegaan ben daar mee al 20kg aangekomen maar wie weet ooit lijkt me wel wat voor een test only bulk :pik heb met 500MG al genoeg aan alleen Proviron ik ben zeer gevoelig voor anti oestrogeen meds vroeg me af hoe dat met 1000 zou zijn? Las dat de werking in het lichaam dan anders is goeie Physique trouwens :)

Ik nam altijd aromasin naast high dose test. Proviron vind ik ook zeer lekker, helemaal als je veel vriendinnetjes hebt wanneer je het neemt.
 
Squat (belt)
160×1
170×1
175×1
180×1

Even gekeken wat mijn huidige max is. Ik denk dat 185 a 190 er ook nog in zat maar dus verre van mijn oude pr van 250 nog.

Benchpress
110x5x5

Sitting external rotation
8×8
10×8
12x8x2

Neutral grip latpulldown
90x8x2
100x8x2

Cable reverse fly
10×8
7.5x12x2
 
Ik dacht dat je overleden was lol. Alles goed verder?
 
Ik dacht dat je overleden was lol. Alles goed verder?
Ja man gaat weer lekker hier. 12 jaar relatie voorbij, daarna korte heftige relatie en nu weer lekker vrijheid blijheid!
Hoe gaat ie met jou?
 
Ja man gaat weer lekker hier. 12 jaar relatie voorbij, daarna korte heftige relatie en nu weer lekker vrijheid blijheid!
Hoe gaat ie met jou?
Heftig man! Maar goed om te horen dat het beter gaat.

Bij mij gaat ook alles goed:)
 
Back
Naar boven