Fitness Seller

Powerliften in Wageningen?

Stelle

Novice
Waardering
0
Ha bodybuilderts,

Ik verhuis binnenkort naar Wageningen om daar Voeding & Gezondheid te gaan studeren aan de universiteit. Nou vroeg ik mij dus af of hier iemand is die weet of daar een 'fatsoenlijke' gym is, in andere woorden geen 'health club'. Zoek een beetje naar de standaard spullen, squat rack, bench, 50mm materiaal etc.

Bij voorbaat dank!

ps: ik weet dat de universiteit zelf een sportschool heeft maar heb geen idee hoe deze is?

er zitten volgensmij best wat leden hier daar op de uni, vraag het eens aan markrot (95% sure dat hij in wageningen zit)

Sportschool van de uni is dikke prima. En leuke studie btw.

Squat rack is in orde (zijn er 2 goeie). Benches zijn best k*t helaas (vrij smal). Stangen zijn best k*t (technogym). Schijven zijn best k*t (kleinere maat). Wel genoeg schijven opzich. Maar je kunt er ok pl'en.

• Topic Starter Topic Starter
Squat rack is in orde (zijn er 2 goeie). Benches zijn best k*t helaas (vrij smal). Stangen zijn best k*t (technogym). Schijven zijn best k*t (kleinere maat). Wel genoeg schijven opzich. Maar je kunt er ok pl'en.

Oh dat klinkt dan weer wat minder. Hoe kan je het als sportschool nou weer presteren om zelfs geen goeie barbells te hebben lol.

Voordat je op 250 zit moe je niet huilen mark. :D

---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 15:23 ----------

Oh dat klinkt dan weer wat minder. Hoe kan je het als sportschool nou weer presteren om zelfs geen goeie barbells te hebben lol.

Tot 250 kg zit je goed hoor, np

Op het industrieterrein links langs de Grebbedijk vanuit Opheusden was ook een goede sportschool.

Voordat je op 250 zit moe je niet huilen mark. :D

---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 15:23 ----------

Tot 250 kg zit je goed hoor, np

Onzin, hoe veel of weinig je pakt maakt niet uit want schijven zat. Alleen de kwaliteit is niet alles, wat niet zo chill is voor pl maar prima voor bb... Maar op zich kun je hier goed mee uit de voeten, ik train er wel lekker mee, maar het kan zeker beter. Er zijn uni gyms met goede bankjes barbells en schijfjes.

Terug
Naar boven