MuscleMeat

powersupply 650-750 watt

betere processor heeft bv meer stroom nodig en ook als je meer ventilatoren of lichtjes in je pc wil heb je natuurlijk meer vermogen nodig

Wattages zijn niet meer zo belangrijk tegenwoordig. Je moet letten op de 12 volts lijnen, dat die sterk genoeg zijn.

4Launch Eendagknallers 25-03-2008

Waarom zou ik voor 650 watt en/of 750 watt kiezen? Wat komt dit ten goede tav. 450 watt ie ik nu heb? Snelheid? prestaties? Waarom zo'n hoge watt?
Wat win ik er mee? behalve een hoge stroom rekening? Zou hier graag wat meer over weten.

Als jij een snelle processor heb en je draait in SLI/Crossfire dan ga je dat met een 450 Watt voeding niet echt trekken denk ik...
Ik zou ook alleen maar van een goed merk de voeding kiezen aangezien je dan echt dat aantal watt krijgt en niet de helft oid..

Je kan ook zoiets nemen:D
Voeding met vermogen van 2kW onder de loep genomen | Tweakers.net Nieuws

• Topic Starter Topic Starter
2 vragen: klopt het dat dergelijke wattage's meer voor meerdere dikke videokaarten zijn? (want ik doe niets met spel/gaming).

2; als het toekomstige toekomstbeeld dit wordt:

* 1 TB geheugen HD's
* 3,2 gb
* quad core prosessor (2,66 ghz)

Is een 650-750 watt powersupply dan een overkill?

2 vragen: klopt het dat dergelijke wattage's meer voor meerdere dikke videokaarten zijn? (want ik doe niets met spel/gaming).

2; als het toekomstige toekomstbeeld dit wordt:

* 1 TB geheugen HD's
* 3,2 gb
* quad core prosessor (2,66 ghz)

Is een 650-750 watt powersupply dan een overkill?

Denk dat je het dan met een 500 Watt van een goed merk ( ! ) ook wel gaat halen:)

• Topic Starter Topic Starter
Ook wanneer ik zeg dat er 2-15 programma's varierend van 200mb tot 50 gb tgedraaid worden?

Terug
Naar boven