Ja zeker!Ben super tevreden ook over de lat-pully en de hele combinatie opzich. Vooral de constructie is heel sterk, dikke bouten, moeren en platen, zwaar materiaal , .Hij is free-weight dus je kan eraan hangen wat je wilt.Je moet alleen met monteren ff rustig kijken hoe alles in elkaar zit, want de handleiding is niet om over naar huis te schrijven, vooral bij de lat-pulley, maar als je meer dan een halve hersencel hebt, moet dat ook geen probleem zijn. Hij is zonder twijfel sportschoolwaardig(the real shit) absoluut een aanwinst! Ik zou zeggen: Kopen die handel!
Je krijgt bij dat bedrijf zelfs nog 4 of 5 tientjes korting als je vooruit betaald, ik heb daar geen gebruik van gemaakt, want wilde zeker weten dat ze m op zouden sturen voordat ik mijn zuurverdiende geld had uitgegeven.. Maar ik kan niet anderszeggen dan dat t een net bedrijf is, dus jij zou wel die korting kunnen nemen. Al met al ben je dan dus een kleine 700euro kwijt voor een nieuw in doos geleverd power rack met lat-pulley!
succes ermee en laat nog ff weten...
NEVER SURRENDER!!!!
He bro, thanks voor je reactie en informatie (die link van site). Ik heb 1 vraagje aan je. Zit bij die site waar jij em hebt besteld, ook dat verstelbaar bankje (met benengedeelte) erbij? of niet? Ik vind dit beetje onduidelijk aangegeven op de fitness-seller site. Ik hoop dat jij me duidelijkheid kunt geven. Alvast thanks!
Gr

. Hij is zonder twijfel sportschoolwaardig(the real shit) absoluut een aanwinst! Ik zou zeggen: Kopen die handel!