AndroidHealthClinic

pre-cutting foto's

• Topic Starter Topic Starter
+1

Wat je verliest aan massa (niet dat het veel zou zijn tenzij je heel laag in BF wil gaan) win je daarna zo weer terug.

Hope so. Ben deze week begonnen met 20 minuten cardio direct na KT. Klinkt als niks, maar heb nog nooit cardio gedaan, bovendien ga ik later uitbouwen.

Daarnaast al mijn eten (vlees/vis/groenten) gestoomd met stoomnetje. En geen starchy carbs na de training.

Tjah ik doe gewoon altijd cardio na het fitnessen. Dat is niks speciaals bij mij maar het is geen wondermiddel.

Hope so. Ben deze week begonnen met 20 minuten cardio direct na KT. Klinkt als niks, maar heb nog nooit cardio gedaan, bovendien ga ik later uitbouwen.

Daarnaast al mijn eten (vlees/vis/groenten) gestoomd met stoomnetje. En geen starchy carbs na de training.

Ik zou na je krachttraining gewoon nog enige vorm van hoge intensiteit cardio doen. Je kan dat ook doen op niet trainingsdagen, naargelang hoe het je uitkomt. Zo zal je volgens mij efficienter vet verbranden en beter je massa vasthouden.
Er zijn verschillende manieren die je kan doen vb: interval hardlopen, fietsen, bodyweight circuits, tabata methode, touwtjespringen. Ik doe nu al een tijdje bodyweight circuits,tabata methode of touwtjespringen. Ik voel me zeker zo fit als vroeger en het vet verdwijnt traag maar zeker.

update

Nog steeds chubby as hell, maar ik merk progressie. Foto's genomen uur na ontbijt, koud.

Begin aan de cardio te wennen, doe na (vrijwel) elke kt 20 minuten met hartfrequentie tussen 150-160. Merk nog geen mindering in kracht. Stoom alle maaltijden (die verwarming behoeven;)).

ontbijt 2 boterhammen, 3 eiwit, 2 hele eieren, scrambled met drupje olijfolie in anti aanbakpan.

lepel lijnzaadolie

maaltijd 1: 2 stuks tilapia gestoomd met broccoli en beetje rijst

maaltijd 2: 2 stuks tilapia gestoomd met broccoli en beetje rijst

maaltijd 3: bak magere kwark (aldi)

pre workout whey shake

post workout whey shake + lepel lijnzaadolie

maaltijd 4 2 stuks vis/kipfilet met broccoli. Geen rijst meer. Kruiden met sambal.

maaltijd 5: magere kwark voor slapen gaan.

f1.jpg

f2.jpg

zit zeker wel een goed lichaam onder dat jasje!

Heb zelf ongeveer dezelfde lengte.. 1.83 bij 97kg op the moment, denk vetpercentage ietssssjes minder maar toch nog teveel! moet ook weer de cut in! hmmm motivatie is ver te zoeken @ the moment..

Zit er namelijk sterk over na te denken om er weer bij te gaan thaiboksen ( deed ik vroeger ook tijd... ) gewoon puuur om conditioneeel beter te blijven! cardio trek ik zo niet he! iemand tips??

Heb zelf ongeveer dezelfde lengte.. 1.83 bij 97kg op the moment, denk vetpercentage ietssssjes minder maar toch nog teveel! moet ook weer de cut in! hmmm motivatie is ver te zoeken @ the moment..

Zit er namelijk sterk over na te denken om er weer bij te gaan thaiboksen ( deed ik vroeger ook tijd... ) gewoon puuur om conditioneeel beter te blijven! cardio trek ik zo niet he! iemand tips??

ik doe nu 4x per week na m'n KT de HIIT cardio voor ca. 15-20 minuten.

Dus interval hardlopen: 1 minuut snel, 1 minuut gewoon. En dit dus 15-20 minuten. Is effectief en het blijft leuk omdat je niet uren bezig bent en om de minuut afwisseling hebt, bovendien is het voor je conditie een knaller!!

(is btw ook af te wisselen met bijvoorbeeld roeimachine of andere cardio dingen)

tabata is ook erg cool :D

is idd wel een aanrader! zal em er ook maar eens gaan ingooien, is een must! ;)
Donderdag weer me eerste taiboks training! :D

Goeie massa onder de jas!

Nu voedingsschema perfect blijven volgen ,veel cardio en gaaan met die banaan!
Een kg of 10-12 ga je toch snel moeten inleveren om een op schappelijk vet% uit te komen maar dan ga je je veel beter voelen!

Tnx Beast. Schrik er wel van dat er 12 kilo af moet, dan kom ik kwa gewicht op 81 kilo uit en dat klinkt ineens erg licht bij mijn lengte.

en, hoe staat het ermee?

Tnx Beast. Schrik er wel van dat er 12 kilo af moet, dan kom ik kwa gewicht op 81 kilo uit en dat klinkt ineens erg licht bij mijn lengte.

lichaamsgewicht zegt geen ene klote! ik zit nu op 80kg met een laag vet% en zie er 1000x beter uit dan toen ik op 90+kg zat met een hoog vet%!

Het gaat er uiteindelijk om hoe jij (en anderen) jezelf ziet, daar draait BB'ing om en niet om de kilo's van je lichaamsgewicht!

Wel vage krachtstats btw, je bench zo dicht bij je squat en deadlift. ???

Update?

Voorzichtig?? mmm ik zou gewoon gaan cutten tot je droog staat en je bff nooit meer zover laten oplopen

update

Net terug van week griekenland. BF is daar weer wat gestegen, maar bruine tint helpt flink. Ga vanaf vandaag weer verder met dieeten en trainen. Ben nog niet op het BF% dat ik wil.

IMG_3142.JPG

IMG_3143.JPG

Er is volgens mij weer wat vanaf, dat gaat de goede kant op.
Jammer van die puffy nips.

Goede progressie gemaakt man! Lekker doorgaan, je komt er wel

Terug
Naar boven