Michelangelo85
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
+1
Wat je verliest aan massa (niet dat het veel zou zijn tenzij je heel laag in BF wil gaan) win je daarna zo weer terug.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1
Wat je verliest aan massa (niet dat het veel zou zijn tenzij je heel laag in BF wil gaan) win je daarna zo weer terug.
Hope so. Ben deze week begonnen met 20 minuten cardio direct na KT. Klinkt als niks, maar heb nog nooit cardio gedaan, bovendien ga ik later uitbouwen.
Daarnaast al mijn eten (vlees/vis/groenten) gestoomd met stoomnetje. En geen starchy carbs na de training.
).Heb zelf ongeveer dezelfde lengte.. 1.83 bij 97kg op the moment, denk vetpercentage ietssssjes minder maar toch nog teveel! moet ook weer de cut in! hmmm motivatie is ver te zoeken @ the moment..
Zit er namelijk sterk over na te denken om er weer bij te gaan thaiboksen ( deed ik vroeger ook tijd... ) gewoon puuur om conditioneeel beter te blijven! cardio trek ik zo niet he! iemand tips??

Tnx Beast. Schrik er wel van dat er 12 kilo af moet, dan kom ik kwa gewicht op 81 kilo uit en dat klinkt ineens erg licht bij mijn lengte.