XXL Nutrition

pre-cutting foto's

Begint er al goed uit te zien.
Nog even doorzetten succes

Goed gecut!

Idd goed bezig!! definitie is al stukken beter!!

Je bent echt goed bezig . Hoe ziet je cardio eruit? Hoeveel x per week en tijd bedoel ik dan.

Heb je aan kracht ingeleverd? hoeveel % wil je halen?

• Topic Starter Topic Starter
Buikspierdefinitie is voor mij t belangrijkste. Ik zal zeker niet lager gaan dan 10-11%.

Ik heb idd kracht verloren, 100 kg bank rep ik net 3-4 keer zelf, incline dumbbell press repte ik vroeg 8x40 kg, nu 3-4 keer.

Cardio doe ik niet, wel schema aangepast:

grote groepen: 4 oefeningen x 5 sets x 8 reps. Kleine groepen 3 groepen. Verder dieet.

Bedankt voor de motivatie!

update

Niet veel veranderd, misschien toch wat cardio er in gaan gooien.

Afb000.jpg

ziet er goed uit man. ik denk dat het nu gewoon wat langzamer gaat maar als je op dezelfde manier door gaat moet het vanzelf allemaal goed komen!

een beetje meer massa, maar ziet er goed uit

Als ik jou was zou ik er wat cardio bijgooien!
Tot hiertoe al zéér mooi resultaat.
Ik kan wel verschil zien in de fotos dat je hebt gepost.
Goed bezig ! ;)

Blijven knallen en hou ons op de hoogte

je bent goed vooruit gegaan, is je voeding altijd het zelfde gebleven wat je op een van de 1w pagina's had geplaatst?(dan heb ik het niet over afentoe een junk dag)

Goed Bezig!

Degelijke massa heb je volgens mij!
En sterke kracht ook, ben benieuwd! Ik ga vanaf morgen ook cutten, haha, ook te veel vet/vocht. :D

last update

Laatste update in het 'pre cutting' topic. Digitaal vetpercentage inmiddels 14.4%. Gewicht (met kleding) 89 kilo. Probeer nu weer clean wat massa te bouwen en tegen de lente 2010 weer te gaan cutten.

Afb020.jpg

Netjes gedaan, tijdje cleanbulken en daarna weer een goeie cut sta je er zeker goed bij in de vakantie.

Zo heeey dat heb je goed gedaan kerel dat ziet er al een heel stuk beter uit als de foto's van pagina 1. Mijn complimenten :thumbs:

jij bent goed ebzig!

Terug
Naar boven