AndroidHealthClinic

Pre-workout met DMAA?

Kan via US bestellen als poeder, als je 250 gram ofzo besteld( paar man tegelijk of verkopwn) is het nog gewn 1.50 de gram.

Wordt heel gouw beslag op gelegd. Ik had ook iets besteld en is ook beslag op gelegd wordt streng gecontroleerd op poeders dus kennelijk.

stond hier laatst een verslagje over alpha drive en devils shot toch....beide met dmaa, beide effectief.

Alpha Drive en Devil's Shot zijn echt super :)

Noxipro Chrome is niet met DMAA.

Heb alleen in combi met efedrine....interesse pm me maar

Iemand nog dmaa ruilen tegen amp hcl? Ik heb dmaa liggen, nog ca 90 gram en wil het wel ruilen tegen amp want dat vind ik veel chiller. Of weet iemand bron voor amp hcl?

Kreeg gister mailtje van www.uk-supps.eu.. helaas.

Eilmeldung!

Es werden keine weiteren DMAA haltigen Booster oder Fatburner etc. von den Großhändlern an Supplemente Shops verkauft.
Dieses wird alle Deutschen Shops und Kunden treffen, auch Shops die aus UK oder NL nach Deutschland versenden.
Aus der EU wird dann keiner der Booster mit diesem Wirkstoff mehr für deutsche Kunden zu beziehen sein.

Das was die Shops jetzt noch auf Lager haben, sind dann die letzten Artikel die für euch erhältlich sein werden.
Die Preise wurden jetzt schon deutlich angehoben damit nicht gleich das Lager leer steht.

Es tut mir persönlich leid so eine Nachricht überbringen zu müssen und das wird ein tiefer Einschnitt für uns und euch werden.
Ich bin selbst Konsument und werde den Devil´s Shot vermissen da auch dieser dann nicht mehr geliefert und verkauft werden kann.

Euer muscle-lab Team

Vertaling?

Als je losse DMAA wilt:

[Link niet meer beschikbaar]

Heb daar laatst 25 gram besteld en is netjes via de post aangekomen.
Is ook de real deal, spul werkt prima!
Je moet alleen wel een microweegschaal hebben om te kunnen doseren want aan de meegeleverde maatschep heb je niks.
Maar voor 20 eu heb je een prima zakweegschaaltje als je dat nog niet hebt.
Zelf vind ik 100 mg ideaal, niet te veel waardoor je het de rest van de dag nog merkt maar genoeg om het te merken tijdens je training.
Heb ook regelmatig 150 en 200 geprobeerd en daar ga je hard op maar dan heb je er de rest van de dag ook nog plezier van.
Doe het zelf in lege gelatine capsules, is ook makkelijk met doseren.

Voor goede Pre Workouts met DMAA kan je via Duitsland bestellen:

http://www.muscle-lab.de/hardcore-booster/

Heb daar Mesomorph besteld en is snel geleverd!

Terug
Naar boven