XXL Nutrition

Pre-workout met DMAA?

Of stuur mij een PM voor DMAA tabletten source. :)

Devil's shot 2 scoops en breek de gym af :-)

Volgende keer alpha drive is proberen!

Ik wil ook devil shot, maar die prijs :mad:

Sinds kort kan ik aan de Jack3d met dmaa komen. Goei spul. Wellicht dat er mensen hier ook interessr hebben.

heb nog een dmaa voorraad voor 10 jaar ofzo thuis lmao

heb nog een dmaa voorraad voor 10 jaar ofzo thuis lmao

Ik heb nog iets van 80 gram AMP citrate liggen, 2 verpakkingen van 50 gram. Eentje nog ongeopend maar als ik de verpakking moet geloven is de expiry date al okt dit jaar. Pas jongsleden aangeschaft.

Is dat spul zo beperkt houdbaar of heb ik gewoon een hele oude batch ontvangen? Ik ga er vanuit dat er geen verschil is wat houdbaarheid betreft tussen DMAA en AMP. Komt van een grote online shop uit Engeland.

Ik heb nog iets van 80 gram AMP citrate liggen, 2 verpakkingen van 50 gram. Eentje nog ongeopend maar als ik de verpakking moet geloven is de expiry date al okt dit jaar. Pas jongsleden aangeschaft.

Is dat spul zo beperkt houdbaar of heb ik gewoon een hele oude batch ontvangen? Ik ga er vanuit dat er geen verschil is wat houdbaarheid betreft tussen DMAA en AMP. Komt van een grote online shop uit Engeland.
Nee ik moet die van mij ook eens kwijt zien te raken idd

Op eBay zijn nog genoeg pre-workouts met DMAA (geranaburn) te vinden. Ben zelf erg tevreden over Mesomorph van APS. Let er alleen op dat je de goede besteld (met geranaburn).

Geranaburn.. Zal toch echt voor 1.3 dmaa gaan.

iemand nog een tips voor 1.3 DMAA of AMP HCL?

In Duitsland zijn nog voldoende PWO's met DMAA te krijgen.

Spier laboratorium in Duitsland. Link mag van Sanca niet meer gepost worden omdat ze ook diverse AAS aanbieden. ;)

Terug
Naar boven