- Waardering
- 178
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat doe ik met 1 scoop al, denk dat ik met 2scoops ook de leden afbreekDevil's shot 2 scoops en breek de gym af :-)
Volgende keer alpha drive is proberen!

Heb nog wel monster met dmaa voor je

Valt opzich we mee. Kan je wel maandje mee uit! Moet wat er voor over hebben. :-) Eten kost me veeeel meer
Kut bulk hahaSinds kort kan ik aan de Jack3d met dmaa komen. Goei spul. Wellicht dat er mensen hier ook interessr hebben.
Om en nabij waarschijnlijk. Niet verkeerd voor 40 doseringen tov pre-workouts van tegenwoordig.
Keertje online besteld.heb nog een dmaa voorraad voor 10 jaar ofzo thuis lmao
heb ik toen gelezen jaKeertje online besteld.
Kom er jaren later achter dat 't gewoon speed was :s

heb nog een dmaa voorraad voor 10 jaar ofzo thuis lmao
Nee ik moet die van mij ook eens kwijt zien te raken iddIk heb nog iets van 80 gram AMP citrate liggen, 2 verpakkingen van 50 gram. Eentje nog ongeopend maar als ik de verpakking moet geloven is de expiry date al okt dit jaar. Pas jongsleden aangeschaft.
Is dat spul zo beperkt houdbaar of heb ik gewoon een hele oude batch ontvangen? Ik ga er vanuit dat er geen verschil is wat houdbaarheid betreft tussen DMAA en AMP. Komt van een grote online shop uit Engeland.
MDMA ook