MuscleMeat

Pre-Workout op volle maag

Ik eet soms ook redelijk laat voor mijn training maar bij mij werkt het dan toch nog altijd redelijk goed.
Ik probeer altijd 2u voor training te eten maar soms lukt dat natuurlijk niet.
19u: eten
19:30u: noxipro
20:00u: WMS, bcaa en trainen

Noxipro begin ik altijd na een kwartier al te voelen, na een half uur begin ik dan te trainen.

persoonlijk vind ik Jack3d het best, is nu ook trouwens 23.90 euro d8 ik bij B&F en XXL

• Topic Starter Topic Starter
persoonlijk vind ik Jack3d het best, is nu ook trouwens 23.90 euro d8 ik bij B&F en XXL

Die wil ik ook nemen, maarja ik ben klaar met eten om 18:00, zou dan om 18:30 Jack3D moeten nemen en om 19:00 trainen. Maar dan neem je het op een volle maag. :(

Trouwens nog een vraagje, Wat zou beter zijn incl met Whey + pre-workout? Glutamine of Dextrose?

Bij mij is het

18.30 eten, 15/20 min later whey shake.15 min daarna noxi. Daarna ff tasinpakken etc. Gaat toch wel 20 min overheen voordat ik in de gym ben.

Ik zeg ook niet dat je ze met elkaar moet vergelijken :rolleyes:
Wat is beter om erbij te gebruiken? :)

Is hetzelfde als je zegt wat beter is, een blikje tonijn of een zak rijst. Je kan moeilijk zeggen wat beter is want het heeft gewoon een totaal andere werking.

Is hetzelfde als je zegt wat beter is, een blikje tonijn of een zak rijst. Je kan moeilijk zeggen wat beter is want het heeft gewoon een totaal andere werking.

Laat ik het ff wat anders stellen dan.
Wat is slimmer/nuttiger om te nemen, Glutamine of Dextrose

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

waarom wel?
complexe KH is all you need

Omdat er maar weinig glycogeen verbruik plaats vind tijdens een training. Het doel van dextrose na een training is om een insuline piek te krijgen, echter kan je lichaam hooguit 20/25 gram voor glycogeen opslag kunnen gebruiken. Die 20/25 gram dextrose zijn dus handig en kun je dan zeker gebruiken, maar zoals ik al net zei, je doel is om een insuline piek te krijgen, wat niet erg groot zal zijn door maar 20/25 gram te nemen.

Dus nee ik raad het niemand aan

Omdat er maar weinig glycogeen verbruik plaats vind tijdens een training. Het doel van dextrose na een training is om een insuline piek te krijgen, echter kan je lichaam hooguit 20/25 gram voor glycogeen opslag kunnen gebruiken. Die 20/25 gram dextrose zijn dus handig en kun je dan zeker gebruiken, maar zoals ik al net zei, je doel is om een insuline piek te krijgen, wat niet erg groot zal zijn door maar 20/25 gram te nemen.

Dus nee ik raad het niemand aan
Tsja, daar zijn de meningen over verschilt. Het is tijdens het bulken sowieso wel een makkelijke manier om je koolhydraten wat te verhogen.

Omdat er maar weinig glycogeen verbruik plaats vind tijdens een training. Het doel van dextrose na een training is om een insuline piek te krijgen, echter kan je lichaam hooguit 20/25 gram voor glycogeen opslag kunnen gebruiken.
Bron?
Die 20/25 gram dextrose zijn dus handig en kun je dan zeker gebruiken, maar zoals ik al net zei, je doel is om een insuline piek te krijgen, wat niet erg groot zal zijn door maar 20/25 gram te nemen.
Bron?
Wtf is uberhaupt een 'insuline piek'? Welk insulineniveau is dat?

Glutamine is trouwens weggegooid geld.

Tsja, daar zijn de meningen over verschilt. Het is tijdens het bulken sowieso wel een makkelijke manier om je koolhydraten wat te verhogen.

Waarover zijn de meningen verdeelt? Als je lichaam niet meer dan dat kan opnemen wat heb je dan aan de extra koolhydraten die ook nog eens uit suikers bestaan

Waarover zijn de meningen verdeelt? Als je lichaam niet meer dan dat kan opnemen wat heb je dan aan de extra koolhydraten die ook nog eens uit suikers bestaan
Over het gebruik van dextrose na de training. Carbs zijn gewoon carbs, dat het suikers zijn maakt niet uit. In een cut neem ik het ook niet puur omdat ik dan liever iets heb dat vult ipv een shake. Maar in de bulk kan je het prima nemen, easy kcals en carbs.

En als je echt een mierenneuker wilt zijn ivm insuline piek etc, moet je het meer gespreid nemen; dus een beetje net voor je gaat trainen, tijdens en erna ipv alles na het trainen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven