Fitness Seller

Pre workout voedsel

Kaylee

Novice
Waardering
0
Lengte
1m63
Massa
50kg
Vetpercentage
10%
Enkele tips om dese te verbeteren?
Meestal eet ik 3 sneden brood (geen grote) en twee crackers met beleg zoals pindakaas, avocado, cottage cheese, komkommerspread, vijgen. En rauwkost.

Als ik thuis zou zijn zou ik andere dingen kunnen proberen, maar weet niet wat doen in de tussentijd.
Ik kan voor beide tips gebruiken.

En na training meestal brinta met whey.

Alvast bedankt,

Je moet eten waar jij lekker op kunt trainen. Dit verschilt per persoon.

Ik pak zelf meestal kip rijst en groente.
banaan werkt ook altijd prima.

Zoals dannyz al zegt dit verschilt puur per persoon

inderdaad een complete warme maaltijd met wat extra eiwitten

• Topic Starter Topic Starter
Wat betreft hoeveelheden maakt het niet veel uit, sommige trainen op vrijwel lege maag en eten na de training, de ander eet veel voor de training en pas 1/2 uur na de training wat.
Wel heb ik gelezen dat vetten je opname van eiwitten en koolhydraten vertraagd, wat dus niet handig is als je voor je training of na je training snel eiwitten en koolhydraten wilt opnemen.
Je vetten zou ik er dus uithalen.

Wat betreft hoeveelheden maakt het niet veel uit, sommige trainen op vrijwel lege maag en eten na de training, de ander eet veel voor de training en pas 1/2 uur na de training wat.
Wel heb ik gelezen dat vetten je opname van eiwitten en koolhydraten vertraagd, wat dus niet handig is als je voor je training of na je training snel eiwitten en koolhydraten wilt opnemen.
Je vetten zou ik er dus uithalen.

Vetten vóór de training vind ik zelf niet zo'n probleem maar ik probeer het de eerste uren na de training toch wel tot een minimum te beperken.

Vetten vóór de training vind ik zelf niet zo'n probleem maar ik probeer het de eerste uren na de training toch wel tot een minimum te beperken.

Voedsel kan lang in de maag blijven en ik neem aan dat hoe meer vetten je voedsel bevat, hoe langer het in de maag blijft. Dus als jij na de training je minimum vetten beperkt, maakt dat volgens mij niet veel uit, omdat je voor de training al vetten op hebt, die nog aanwezig zijn in de maag.
Of ze al zijn afgebroken ed weet ik niet, ik heb niet echt verstand vanaf waar ze worden opgenomen ;)
Zolang het werkt voor je, waarom niet :D

Voedsel kan lang in de maag blijven en ik neem aan dat hoe meer vetten je voedsel bevat, hoe langer het in de maag blijft. Dus als jij na de training je minimum vetten beperkt, maakt dat volgens mij niet veel uit, omdat je voor de training al vetten op hebt, die nog aanwezig zijn in de maag.
Of ze al zijn afgebroken ed weet ik niet, ik heb niet echt verstand vanaf waar ze worden opgenomen ;)
Zolang het werkt voor je, waarom niet :D

Mijn laatste meal is 2 uur voor het trainen en ik consumeer tijdens het trainen ook een goede 75-100gr aan carbs en zo'n 10-15gr eiwit. Direct na de training een product als waxy maize oid met caseine hydrolisaat en 45 min na de training gewoon een volledige meal zonder vet

Mijn laatste meal is 2 uur voor het trainen en ik consumeer tijdens het trainen ook een goede 75-100gr aan carbs en zo'n 10-15gr eiwit. Direct na de training een product als waxy maize oid met caseine hydrolisaat en 45 min na de training gewoon een volledige meal zonder vet

Ooh ja 2 uur voor de training is volgens mij wel ruim van tevoren ja, prima toch.

maak het niet te complex voor die jongen
Hij is 17 jaar, adspirant, begin bij de basis, gezond en clean eten met de juiste macro's, klaar
n college over voeding is wel een beetje overdreven :)

1 a 2 meergranen pannekoeken met eventueel wat honing of wat ik nu wel eens doe is 2 pannekoeken met waldensfarm 0kcal choco/peanut spread en een banaan in plakjes snijden en er tussen :D

Terug
Naar boven