Fitness Seller

Pre Workout?

• Topic Starter Topic Starter
Haha, helemaal niet geslapen? gelukkig was ik vrij vandaag. Vanavond weer proberen, ben morgen ook vrij. Kijken of het toeval was of niet

Nee, was echt niet moe.
Ging om half 2 naar mijn bed en ben er om 5 uur maar weer uitgekomen en tv gaan kijken. Heb zelfs nog overwogen om naar de sportschool te gaan,maar toch maar niet gedaan. Leek me een beetje overkill.

Ben trouwens nog steeds niet moe. En ga vanavond ook weer. Dus ben benieuwd.

Moet ik er wel bij zeggen dat ik nooit cafeïne binnen krijgen. Zal zo eens kijken wat er precies in zit.

Mijn ervaringen met pre workouts zijn slecht. Net als meer mensen hier slaap ik er beroerd door, dus wat voor zin heeft het dan als je harder kan trainen (wat ook tegenvalt overigens) en vervolgens niet goed kan herstellen?

ik maak altijd me pre zelf doe er altijd 1 capsule cafeïne in maar als je nou een halve zou doen misschien een idee ?

Ppffff als ik tot 22.00 uur train kan ik om 22.15 uur in diepe slaap liggen.
Ik geeuw soms al tijdens de training, mijn lichaam wil dan dus al niet meer en wil herstellen en groeien.
Dat traint ook niet lekker ofwel? Ik kan duidelijk harder trainen als ik goed fit ben.

200 me caffeine,dus dat zou gelijk staan aan 2 kopjes koffie. Geen reden om zolang wakker te blijven, lijkt me

al neem ik om 22:00 3 scoops kan ik om 23:00 prima pitten. is persoonsgebonden ;)

dat zijn 2 flinke koppen koffie dan.

verder is het erg persoonsgebonden.
Is dat zo? Heb het ook maar van Google.

Heb vannacht iig prima geslapen. Was om pwo om 19.00 genomen. 19.30 begonnen. 22.00 weer thuis en om 22.30 merkte ik dat ik echt moe was. Uiteindelijk rond 23.00 naar bed en vanmorgen om 10.00 pas weer wakker.

Is dat zo? Heb het ook maar van Google.

Heb vannacht iig prima geslapen. Was om pwo om 19.00 genomen. 19.30 begonnen. 22.00 weer thuis en om 22.30 merkte ik dat ik echt moe was. Uiteindelijk rond 23.00 naar bed en vanmorgen om 10.00 pas weer wakker.
Pas? lolled

200 me caffeine,dus dat zou gelijk staan aan 2 kopjes koffie. Geen reden om zolang wakker te blijven, lijkt me

In koffie zit hele andere caffeine. De caffeine die in de meeste pre workouts zit is anhydrous dat is een van de puuste vormen van caffeine. Ik kan na koffie wel gewoon slapen maar na 1/2 scoops pre workout al helemaal niet meer. Vooral als ik een pre met dmaa erin heb dan duurt het nog langer voordat ik in slaap kom.

Terug
Naar boven