AndroidHealthClinic

Pre-workout

Bezoekers in dit topic

MaxFit

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 jun 2016
Berichten
362
Waardering
98
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Yaww,

Op vrijdag heb ik altijd een best wel zware dag, nu wil ik toch het beste halen uit mijn training. Nu ben ik opzoek naar een pre-workout. Mijn vraag; weet iemand een goede pre-workout die niet al te duur is en wel goede kwaliteit heeft. Tips zijn ook welkom!
 
Die van XXL.
 
Assault, tot nu de beste pwo die ik heb gehad
 
Assault, tot nu de beste pwo die ik heb gehad

Deze inderdaad.

Vandaag een potje van de nieuwe dedicated unstopable binnengekregen, ga hem zo testen, ben benieuwd!
 
Deze inderdaad.

Vandaag een potje van de nieuwe dedicated unstopable binnengekregen, ga hem zo testen, ben benieuwd!

Zal em binnenkort ook testen
 

Koop het toch maar liever bij XXL, kost misschien €3 meer dan bij Body & brolshop maar dan koop je het tenminste bij eerlijke mensen :) [Link niet meer beschikbaar]
 
Alpha drive xtreme is ook een lekkere pre workout !
 
Koop het toch maar liever bij XXL, kost misschien €3 meer dan bij Body & brolshop maar dan koop je het tenminste bij eerlijke mensen :) [Link niet meer beschikbaar]
Ja dacht toch niet dat ik überhaupt iets bestel van Body&Fuck? hahaha
 
Zal em binnenkort ook testen

De smaak is echt niet te doen, de smerigste pre workout die ik tot nu toe op heb.

Maar dan.. de opbouw was heerlijk, net zoals de training! Heerlijke focus en kracht.

Top pre workout met een ranzige smaak.
 
Vind insane mode van xxl erg goed.
 
De smaak is echt niet te doen, de smerigste pre workout die ik tot nu toe op heb.

Maar dan.. de opbouw was heerlijk, net zoals de training! Heerlijke focus en kracht.

Top pre workout met een ranzige smaak.

Dat heb ik vaker gehoord :p

De werking vind ik het belangrijkste, ben benieuwd !
 
Waar is de eerste crack... of v2...:(
 
Voor de goedkopere preworkouts:
-Shatter sx7
-Gold standard pre workout
-Blast
-Massive pump van bodystore

en dan zou ik voor Blast gaan of massive pump
 
is allemaal zeer persoonlijk. Sommigen gaan goed op x terwijl anderen van x niets voelen en beter gaan op y.
 
is allemaal zeer persoonlijk. Sommigen gaan goed op x terwijl anderen van x niets voelen en beter gaan op y.

Iedereen voelt wel wat van X denk ik.. maar of je dat nou moet nemen voordat je naar de sportschool gaat.. daar heb ik me twijfels over. Sta je meer met iedereen te ouwehoeren en knuffelen
 
Ik ben niet zo dol meer op die PRE workouts , de laatste maanden ivm drukke job elke training 1.5 scoop.
Op een gegeven moment is trainen niet meer fijn zonder :(



Verder vind /vond ik wel lekker

NO XPLODE
Shatter
Unstoppeble
Ulift

Met favoriet No Xplode
 
Iedereen voelt wel wat van X denk ik.. maar of je dat nou moet nemen voordat je naar de sportschool gaat.. daar heb ik me twijfels over. Sta je meer met iedereen te ouwehoeren en knuffelen

De meesten in de sportschool zitten dan aan de x want ik zie ze meer ouwehoeren dan te trainen :)
 
  • Like
Waarderingen: ROVA
Back
Naar boven