MuscleMeat

primo 200mg per week + winny 150mg

Bezoekers in dit topic

kevinlorenzin zei:
wat wil je nu precie smet je primo en winny bereiken ga je b.v. voor kracht of massa anders zou je al aan heel andere middelen moeten denken.

Even beter lezen bro:

Hier zit de hardcore beter hier vragen stelen dan ergens anders ,
Heb je een suggestie voor inname proteinen en koolhydraten aanngepast aan men kabouter kuurtje.
7/7 dagen 2 uur lopen training athletiek met tussenpauzes
maandag woen vrijdag krachttraing in gym
Doel :krachtiger en sneller,explosieve

;)
 
@ axestream: was nog niet helemaal wakker bro :p
 
geen nakuur lijkt me niet zo heel verstandig
 
Ook bij zo een laag gebruik bij as die eigen aanmaak weinig onderdrukken?

Ok LOO had dat toch even anders moeten formuleren.

harembib
 
Ook bij zo een laag gebruik bij as die eigen aanmaak weinig onderdrukken?

Ok LOO ik had dat toch even anders moeten formuleren.

harembib
 
zou toch maar doosje nolva aanschaffen
 
harembib zei:
Ook bij zo een laag gebruik bij as die eigen aanmaak weinig onderdrukken?

Ok LOO had dat toch even anders moeten formuleren.

harembib

Hey bro,

Ik zou toch ff het advies van anderen opvolgen en je goed verdiepen in de materie alvorens je gaat spuiten.

Het zijn geen breezers die je naar binnen werkt, het zijn medicijnen, je moet er niet te makkelijk over denken.

Neem ff de moeite en ga even een paar weken het internet afspeuren voor meer info over voeding en a.s., en pas als je denkt dat je voeding en je kennis voldoende is, stel dan eventuel een kuurtje voor.

just my 2 cents....;)
 
Dit zal het worden,

1-8 : Primobolan 350mg
1-6 : Winstrol inject 50mg EOD
10-11-12 nolvadex...mg?
Proteine 250gr per dag
Koolhydraten 500 gr per dag.

harembib
 
nolva 10 dagen op 30-40mg en 10 dagen op 20mg moet voldoende zijn!
 
Jezus! ik kan me nog een mailtje van laats herinneren over het hoog houden van de kwaliteit van de topics. Dit is duidelijk weer een geval van een 70-kg breezah boy zonder voedingsschema of wat dan ook, die even groot wil worden voor de zomer. Of ben ik nou de enige die zich irriteerd.
 
Dice jij bent de beste, de grootse en wist alles vanaf dag 1, wauuuw je bent geweldig en lees eerst wat ik schreef ivm met men doel, voor je kritiek uit.

Ik drink niet rook niet.
Kwaliteit van de topics???
Is het verkeerd dat ik hier vragen stel of zo.
Ik kreeg hier al advies van mensen die hier blijkbaar al langer dan u mensen vooruit willen helpen en niet mij alleen.
DICE REGISTRATIE FEB 2005 POSTS "153"

Tha beast thx for the info cya..

Veel liefs harembib xxx
De wolf in de schaapsvel.
 
dice zei:
Jezus! ik kan me nog een mailtje van laats herinneren over het hoog houden van de kwaliteit van de topics. Dit is duidelijk weer een geval van een 70-kg breezah boy zonder voedingsschema of wat dan ook, die even groot wil worden voor de zomer. Of ben ik nou de enige die zich irriteerd.

Heb je dit topic wel goed gelezen? Hij zegt toch duidelijk wat zijn doel is en dat heeft niet veel met "groot worden" te maken. Misschien de volgende keer eerst alle reacties lezen voor je je ergens aan gaat lopen ergeren.
 
harembib zei:
Dice jij bent de beste, de grootse en wist alles vanaf dag 1, wauuuw je bent geweldig en lees eerst wat ik schreef ivm met men doel, voor je kritiek uit.

Veel liefs harembib xxx
De wolf in de schaapsvel.


Oké zal er maar niet al teveel op ingaan, was blijkbaar de enige die zich irriteerde. Post gewoon mijn mening. Je komt op mij gewoon over als iemand die totaal niet weet wat hij in zijn reet gaat zetten vandaar. Had het wat anders kunnen formuleren idd, maar dat doet niets af aan mijn mening. Vervolgens doe je ook niet bepaald je best om mijn mening te ontkrachten moet ik zeggen. :rolleyes:

veel xxxx-jes Dice
 
Kan niets anders dan het met dice eens zijn.

Je verwacht dat we alles voor je gaan voorkauwen zonder dat je er uberhaupt zelf enig leeswerk voor wilt doen.
 
dice zei:
Je komt op mij gewoon over als iemand die totaal niet weet wat hij in zijn reet gaat zetten vandaar.

HE!
Veel info is vaak ook in t engels geschreven he... ;)
 
harembib zei:
Bartp iedereen heeft een doel, mijn is net iets anders of het jouwe.

harembib

Maar voor jouw doel of je niet te gaan kloten met zeer gecompliceerde processen in je lichaam... Maarja en met de kennis en mentaliteit die je nu hebt denk ik dat je doeltje niet eens haalt.

dice zei:
Jezus! ik kan me nog een mailtje van laats herinneren over het hoog houden van de kwaliteit van de topics. Dit is duidelijk weer een geval van een 70-kg breezah boy zonder voedingsschema of wat dan ook, die even groot wil worden voor de zomer. Of ben ik nou de enige die zich irriteerd.

Het is ergeren en je vind iets irritand. ;)
 
Hmmm. twee jaar atletiek en je wilt explosiviteit? Kun je beter nog wat trainingsjaren maken, een echt toptalent zal je toch niet zijn......maar goed, post eens wat tijden/resultaten. En dan wat je wil bereiken, dan kan ik je wellicht wat extra info geven.

Trouwens, er bestaat ook zoiets als een signature.... hoef je niet telkens over die wolf en dat schaap te kloppen ;)
 
Ik zou prımo op 300mg houden,en wınny 50mg elke om de dag
 
Back
Naar boven