AndroidHealthClinic

Primo lage dosering

Cut kuur, was echt een heerlijk kuurtje. Weinig bijwerkingen vooral. Merkte nauwelijks dat ik on was behalve de gains dan

Gains op een cutkuurtje?

Ik zit zelf nu op 350 test en 700 primo als cut. Echt gains kan ik niet zeggen. Wel betere vormen in armen en schouders en traps, maar vet dropt harder waardoor de weegschaal lager aangeeft. Dus niet echt "gains".

Merk verder ook geen sides inderdaad

Ik heb alleen de eerste paar reacties gelezen maar ik ga het zelf over 2-3 weken proberen voor de eerste keer ;) 300mg primo

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb alleen de eerste paar reacties gelezen maar ik ga het zelf over 2-3 weken proberen voor de eerste keer ;) 300mg primo

Ik denk dat ik het ook gewoon ga proberen, slechter kan het er ieder geval niet op worden toch? :P

Ik zie er ook alleen maar voordelen aan :rolleyes: just go with it hehe

Zit nu lekker aan het cutten en had het nog liggen. Vorige kuur was primo 1000mg icm test e 250mg, was echt een super kuurtje alleen nu 1gr primo erbij doen is een beetje teveel van het goede. Dus wou even weten wat jullie ervaringen ervan zijn op een wat lagere dosering icm tren op hogere dosering

HG of UG?

Ik doseer altijd hoog, laat over een weekje wel weer even een foto zien. Gaat aardig snel nu, nog anderhalf maand en dan lekker Malediven haha

HAHA,

Ik ben eigenlijk vrij lage doseringen gewoon maar vanaf deze week zet ik de test lekker op 900 mg en vanaf volgende week eens op 1200 mg/week... eens kijken of er dan iets magisch gebeurd? Tren E loopt ernaast op 500 mg /week dan.

Nooit gedacht dat ik op een gram test of meer zou gaan zitten maar ja... Ik wil het gewoon eens gevoeld hebben :D

• Topic Starter Topic Starter
Haha, naja als je dr lekker op gaat waarom niet :D,

Op hoeveel % sta je nu trouwens en waar wil je op eindigen?

Ik sta denk ik op 10% en wil naar de 6%

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

HAHA,

Ik ben eigenlijk vrij lage doseringen gewoon maar vanaf deze week zet ik de test lekker op 900 mg en vanaf volgende week eens op 1200 mg/week... eens kijken of er dan iets magisch gebeurd? Tren E loopt ernaast op 500 mg /week dan.

Nooit gedacht dat ik op een gram test of meer zou gaan zitten maar ja... Ik wil het gewoon eens gevoeld hebben :D

Haha, ik heb een keer een ongelukje gemaakt met mijn doseringen, paar jaar geleden was dat, ipv 10ml primo 10ml test erin geduwd :roflol:

Terug
Naar boven