XXL Nutrition

Primo test lage dosering

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
klopt jij stond 3 plekken achter mij zo uit mijn hoofd😂
jij bent jonger dan mij, en ik weet zeker dat jij met je rug tegen de muur stond.
 
jij bent jonger dan mij, en ik weet zeker dat jij met je rug tegen de muur stond.
Laat ik maar de wijste zijn en hiermee stoppen. Had iets meer verwacht van een oudere man. Ik wens je veel gezondheid en rust toe.
 
Laat ik maar de wijste zijn en hiermee stoppen. Had iets meer verwacht van een oudere man. Ik wens je veel gezondheid en rust toe.
Dat had je al eerder moeten doen 🥳
De wijste is degene die hier niet reageert 😉
 
Dus eigenlijk skinny fat en een relatief oké bench.
ik heb weleens 140x5 gebenched,maar dat was alweer een tijdje geleden.
Maar dat zijn mijn stats momenteel zonder gear en al (heb nooit beweerd iets speciaals te zijn).

1 ding weet ik wel,en dat is dat je niets te zoeken hebt in de wereld van anabole-steroides als je van jezelf uit niet eens 100kg kunt benchen😅 NLSPT 😉

ik wil wel over een paar maanden een goede kuur gaan doen, test/masteron ,maar tot die tijd gewoon lekker op mn lichaams-eigen test-waardes trainen.
 
Laatst bewerkt:
Laat ik maar de wijste zijn en hiermee stoppen. Had iets meer verwacht van een oudere man. Ik wens je veel gezondheid en rust toe.
maat,je kunt niet eens 100kg benchen en je discusseert met Bullshark 🤣.

heb je ooit een hyena,een kleine baby gazelle levend zien opeten? zo is dat met jou en bullshark,die vreet jou levend op😉
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij ben je weer in chatmodus. Krijg trouwens gevoel dat je helemaal niet gaat kuren, alleen maar topics opent om te chatten.
Ik weet niet of je het doorhebt, maar jij bent degene die blijft doorneuzelen om weer het laatste woord te hebben, ondanks dat je vaak best OK advies geeft, verneuk je hier ontzettend veel topics mee.
 
ik heb weleens 140x5 gebenched,maar dat was alweer een tijdje geleden.
Maar dat zijn mijn stats momenteel zonder gear en al (heb nooit beweerd iets speciaals te zijn).

1 ding weet ik wel,en dat is dat je niets te zoeken hebt in de wereld van anabole-steroides als je van jezelf uit niet eens 100kg kunt benchen😅 NLSPT 😉

ik wil wel over een paar maanden een goede kuur gaan doen, test/masteron ,maar tot die tijd gewoon lekker op mn lichaams-eigen test-waardes trainen.
Ik ga 1 keer reageren.

1. Je stats zijn te triest om te starten met kuren.

2. Jij hebt niks te zoeken in mijn topic.

3.wat jij wil gaan doen in de toekomst met je kuur interesseert mij geen reet.

Verder iemand die meer kan drukken vreet mij niet op😂
 
Ik ga 1 keer reageren.

1. Je stats zijn te triest om te starten met kuren.

2. Jij hebt niks te zoeken in mijn topic.

3.wat jij wil gaan doen in de toekomst met je kuur interesseert mij geen reet.

Verder iemand die meer kan drukken vreet mij niet op😂
en dat zeg jij,die, die wilt kuren die niet eens 100kg 1 rep max op de bench heeft?
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
 
Ik weet niet of je het doorhebt, maar jij bent degene die blijft doorneuzelen om weer het laatste woord te hebben, ondanks dat je vaak best OK advies geeft, verneuk je hier ontzettend veel topics mee.
Maak je niet druk, hij doet er toch niks mee. btw, je was er ook vroeg bij vanmorgen dikkie :kiss:
 
Ik ga 1 keer reageren.

1. Je stats zijn te triest om te starten met kuren.

2. Jij hebt niks te zoeken in mijn topic.

3.wat jij wil gaan doen in de toekomst met je kuur interesseert mij geen reet.

Verder iemand die meer kan drukken vreet mij niet op😂
maat,je bent 1.83, met een massa van 96kg en een vet% van 14% maar je kunt niet eens je eigen lichaamsgewicht benchen?
corrigeer je vet%maar op minimaal 30% 😉🤣🤣
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven