XXL Nutrition

Primo test lage dosering

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat er tich mensen zijn die kuren en op podium staan die nog niets eens 100kg BP doen. Niet alles maar blijven refereren aan de die bench dan krijg je tunnel visie en heeft met bodybuilding niet zoveel te maken. Dan beter naar powerlift forum gaan of zo. Of mag je pas kuren van bullshark als je minimaal 100kg bencht want dat zeg jij nu toch leg uit vind ik wel leuk.
Ik vind dat als je nog niet eens een 1 rep max hebt van 100kg (kom op,waar hebben we het over) dat je aan de schandpaal gehangen moet worden als je dan toch nog begint te kuren.
100kg, waar hebben het over?

spuiten,and nothing else matters😅

Dat er tich mensen zijn die kuren en op podium staan die nog niets eens 100kg BP doen. Niet alles maar blijven refereren aan de die bench dan krijg je tunnel visie en heeft met bodybuilding niet zoveel te maken. Dan beter naar powerlift forum gaan of zo. Of mag je pas kuren van bullshark als je minimaal 100kg bencht want dat zeg jij nu toch leg uit vind ik wel leuk.

ten 1e: Je hoeft mij niet te zien als vaderfiguur, ik heb zelf al 5 kidz.

Jij bent degene die er problemen mee heeft aangezien je eigen topic.
Afgeleide oefeningen als DP en HS kun je dan ook niet zwaar, als je na jaren trainen en vele kuren geen 100KG kunt drukken(je eigen woorden)
Je bevind je op een forum en vraagt advies. of ik nu alleen BB-gericht train of ook PL-gericht zegt niet of ik geen advies kan geven. Ik doe beide in periodes.
Voor velen is een 100kg BP een magisch getal waar je naartoe wilt trainen om dat te behalen en verbeteren, om zo weer een magisch getal te hebben als doel om naartoe te trainen.
als dat na jaren nog niet is gelukt, dan zit er iets mis, en helpt kuren je niet(ja tijdelijk) tot je weer terugvalt als de gear uitgewerkt is. Dit zul je überhaupt al vaker zelf hebben ervaren.

Don´t be afraid for more plates. Embrace them en get better !

Ik zie jou zeker niet als vader figuur!

Ben het alleen vaak niet met jou eens 👐🏼

Ik zie jou zeker niet als vader figuur!

Ben het alleen vaak niet met jou eens 👐🏼
Dat houd dus in dat je van mij alles mag nemen wat jij wilt. Dus niet wat je eerder zei. Maar je vond het leuk, en het is mooi weer :lol:

Spongebob Squarepants Rainbow GIF

Dat houd dus in dat je van mij alles mag nemen wat jij wilt. Dus niet wat je eerder zei. Maar je vond het leuk, en het is mooi weer :lol:

Spongebob Squarepants Rainbow GIF
En met iedereen die al jaren traint en/of erbij kuurt en geen volledig zet van 100kg kan bp is wat mis 😏. Ben het niet “altijd” met je eens dat is wat ik zei maar goed iig dank voor je input

Bench je geen 100kg op 96kg bw dan?
Nee en op 106 ook niet. Pakte toen wel 34kg dumbell curls dat zie ik er ook niet veel doen. Maar die bench is altijd ruk geweest. Hebben inmiddels wat onderzoek gedaan in de gym maar ben niet de enige gelukkig🤓

• Haha
Waarderingen: AK
Nee en op 106 ook niet. Pakte toen wel 34kg dumbell curls dat zie ik er ook niet veel doen. Maar die bench is altijd ruk geweest. Hebben inmiddels wat onderzoek gedaan in de gym maar ben niet de enige gelukkig🤓
Dan ben ik wel benieuwd hoe je traint als je met gear ondersteuning je eigen bw niet eens drukt na jaren trainen.

Dan ben ik wel benieuwd hoe je traint als je met gear ondersteuning je eigen bw niet eens drukt na jaren trainen.
dat zit wel goed hoor.

dat zit wel goed hoor.
niet eens je eigen lichaamsgewicht kunnen drukken na jaren trainen🤣.
maat,al doe je jaren niets anders als fly's,dan nog zou jij je eigen lichaamsgewicht moeten kunnen drukken.

niet eens je eigen lichaamsgewicht kunnen drukken na jaren trainen🤣.
maat,al doe je jaren niets anders als fly's,dan nog zou jij je eigen lichaamsgewicht moeten kunnen drukken.
Ja hè hahaha wat een lol. Voel je je nu beter?

Amir jij hebt geen reet te vertellen hier met je geschiedenis.

Al is het wel leuk als je blijft om je te kunnen uitlachen :-)

Heeft er iemand nog een mooi schemaatje voor alle spiergroepen 2x per week te trainen?

• Like
Waarderingen: Boca
Ik ga niet in op al die negatieve feedback en ramptoeristen. Gewoon volwassen discussie voeren op een normale manier in mijn topic aub.

Schwarzeneggertje Ik zou je zoon toch wat beter begeleiden, dit had ik niet van jou verwacht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven