MuscleMeat

Primo where are thou...

Da Stack

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Na een heleboel zoekwerk op het net naar informatie over Primobolan (Depot) ben ik ervan overtuigd dat dit de AS is die ik zou willen gebruiken. Spijtig dat ik niet goed weet of dit nu nog al dan niet te krijgen is. :(

Maakt Schering, waarvan ik dacht dat zij de producent waren/zijn, eigenlijk nog wel Primobolan? En indien niet, wie dan wel?

Als ik er moest aan kunnen geraken, bestaat er dan zoiets als een lab waar je je gear kunt laten testen op echtheid. Lijkt me toch niet echt onbelangrijk dat je weet wat je in je lijf spuit. ???

GS is begonnen met het produceren van primo......

• Topic Starter Topic Starter
Leviathan zei:
GS is begonnen met het produceren van primo......

Thanks!!!

Waar staat dat voor "GS" ? Vind daar niks van terug op google...

En is het ook in de apo op doktersvoorschrift te krijgen?

Generic Supplements is een underground-lab.
En daar zal de apotheek je niet aan kunnen helpen.

Er was ooit in DenHaag dacht ik een instituut dat AAS testte. Nu helaas niet meer.

PS: Voor je het misschien vergeet en het je zodirect opeens ontvalt:

2. Vraag niet openlijk naar bronnen of leveranciers

Dit is voor de bescherming van leden en bronnen. Maar vooral de leden. Als je openlijk naar een bron vraagt heb je veel kans dat je inbox daarna overstelpt wordt van mails van scammers die op de loer liggen. Zo kun je veel geld verliezen en zelfs je vrijheid als je in de val gelokt wordt door eventuele wettelijke instanties die dit board eveneens kunnen lezen. Tesamen met regel 1, zal deze regel zeer streng nageleefd worden. Je post wordt verwijderd en je account wordt vernietigd. Zonder waarschuwing. Want als je zoiets post dan ben je een bedreiging voor dit forum en voor de leden die wel de regels kunnen lezen.

Spreek met de moderators.

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1615

Just a reminder. ;)

Primo wordt oorspronkelijk door Schering gemaakt. Vroeger was het middel volop overal te krijgen, maar tegenwoordig zijn alleen de turkse en Spaanse (alhoewel de spaanse veel minder) Schering primos nog te krijgen.

Gelukkig is er in NL nu wel weer volop goede primo te krijgen van het merk Generic Supplements deze is pas getest op iets van 95 mg/ml wat imo een heel mooi resultaat is.

Succes ermee!'

D.W.

hoe heet preciesde werkzame stof in primobolan depot?

Methenolone Enanthate

iemand trouwens ervaring met primo......wordt weleens met eq vergeleke, wat ik dus erg zwak spul vind...

die tabs zijn d8 ik acetaat en die depot enan..

klaas zei:
iemand trouwens ervaring met primo......wordt weleens met eq vergeleke, wat ik dus erg zwak spul vind...
eq is helemaal niet zwak!!

het zijn gewoon minder kilo's doordat je geen vocht en vetten gaat kweken zoals bijv deca. Primo is natuurlijk zwakker, maar als je dosis hoog genoeg is dan kan je met primo mooie gains maken, een massa builder is het niet. Stacken met test dus.

ff voor de duidelijheid:

hoeveel primo zet je en hoevaak en hoelang?

Mij is ter ore gekomen:

100mg EOD voor 8 weken

Wat zijn de meningen hierover?

Normaal geldt hetzelfde als voor deca, primo is wat zwakker dus injects 1-2x /wk 400-600mg ,8-10 weken

Pumpin' zei:
ff voor de duidelijheid:

hoeveel primo zet je en hoevaak en hoelang?

Mij is ter ore gekomen:

100mg EOD voor 8 weken

Wat zijn de meningen hierover?

Hey bro

EOD is bij primo dus niet nodig, het is een enanthate ester dus 1 a 2 maal per week zetten is voldoende..de doseringen liggen bij primo wel wat hoger..als je het stackt zou ik het rond de 3-400 mg per doen, als je het alleen doet zou ik wat hoger gaan ...

Grt. Rico

• Topic Starter Topic Starter
TylW zei:
Normaal geldt hetzelfde als voor deca, primo is wat zwakker dus injects 1-2x /wk 400-600mg ,8-10 weken

Begint Primo Depot net als deca ook pas na een 10 à 14 dagen te werken?

Ik dacht dat Primo Depot geen water vasthield, klopt dit en zoniet wat kan je daar tegen innemen? Het zet in ieder geval niet om in oestrogeen dus Nolvadex is hier waarschijnlijk niet het middel dat je moet nemen...

En hoe zit dat met nakuren? Ik had gelezen dat dat in het geval van Primo niet hoefde. Clomid?

Da Stack zei:

Ik dacht dat Primo Depot geen water vasthield, klopt dit en zoniet wat kan je daar tegen innemen? Het zet in ieder geval niet om in oestrogeen dus Nolvadex is hier waarschijnlijk niet het middel dat je moet nemen...

En hoe zit dat met nakuren? Ik had gelezen dat dat in het geval van Primo niet hoefde. Clomid?

Deca pas na 3 à 4 weken.
Primo volgens mij na een week of 2.
Primo is dht zou dus normaal geen vocht mogen vasthouden maar heb al gelezen op ergogenics dat je toch soms wat water kan ophouden (vraag me dan niet hoe dat komt, dat weet ik niet).

Maar zeker niet zoals deca...bij primo geen anti oestrogeen nodig, alleen nakuren met clomid of nolvadex.

Ik verkies clomid (heb dat al gebruikt als nakuur en geen problemen met gehad)wordt wel eens gezegd dat je van clomid depri kan worden.

ZEKER nakuren!!! Maar niet zolang als bij deca of dianabol...
Op winstol (tabs) kuur ik meestal een weekje na(misschien te weinig)en ben dat van plan om bij primo ook te doen.
Beginnen nakuren 10 dagen na laatste spuit (verbeter mij als het niet klopt)
Tijdens nakuur gebruik ik dan dus nog creatine en tribulus erbij (van tribulus krijg ik toch een beetje een beter libido).
Voor de rest goed blijven eten en hoog in eiwitten...NIET OVERTRAINEN in nakuur.

greets wim ;)

Da Stack zei:

Het is enanthate (injects) dus het is toch wat "sneller" dan deca (undecaonate). Begin week 3 moet je wel wat merken.

Primo houd idd geen water vast, of liever zoals je zegt: geen oestrogene of progestagene affiniteit.

Nakuren met nolva/clomid heeft weinig zin omdat het net als winny dus geen feedback van estrogeen geeft. Je kan dan wel andere middelen gebruiken zoals supplementen ed. In een stack met test,eq,deca,... natuurlijk wel, dan gelden de gebruikelijke post cycle regels.

Nakuren met nolva/clomid heeft weinig zin omdat het net als winny dus geen feedback van estrogeen geeft. Je kan dan wel andere middelen gebruiken zoals supplementen ed. In een stack met test,eq,deca,... natuurlijk wel, dan gelden de gebruikelijke post cycle regels.[/QUOTE]

Nakuren op winny doe je niet voor de oestrogenen dat weet ik,
maar toch wel om je axis terug op gang te krijgen???

Zodus volgens jou moet je niet nakuren op winstrol???? en dus niet op primo ook????

Niet mee eens, altijd nakuren maar niet zo lang en zwaar als bij andere producten.

Je hebt idd. geen hcg nodig na zo een kuurtje, maar clomid of nolvadex is een must voor je terugval te verkleinen (die idd. niet zo groot is na zo'n kuur.)
Als ik het mis heb...zeg het maar ;)
grtz wim

Terug
Naar boven