XXL Nutrition

Primobolan / Anavar kuur

Bokkie6

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
84kg
Ik vertrek over 70 dagen om een bergtocht van 30 dagen te gaan lopen. Ik wil om dit vol te kunnen houden gaan kuren.

Het gaat erom mijn prestatie te verhogen en niet om massa aan te komen!

Ik zou eigenlijk nu met Primobolan willen beginnen. Werkt dit 30 dagen door als ik ermee ophoud of zou ik dan bijvoorbeeld wat Anavar pillen voor onderweg mee moeten nemen?

En wat voor hoeveelheden zijn geschikt voor mijn doeleinde? Kan hier maar weinig over vinden op het forum aangezien ik weinig baat heb bij 1000mg ofzo.

Komt het zo nauw met dat kuren? Hoe lang duurt het voor je effect hebt van die Primobolan? Kun je gewoon een maandje Primobolan nemen 1x per week en dan onderweg een maandje Anavar of is dat heel slecht en moet je alles in precieze hoeveelheden en tijdsbestek nemen?

vergeet die aas maar, trainen moet je doen, benen zwaaaar aanpakken, strak eetschema ernaast, veel cardio en eventueel wat sups

not_this_shit_again.jpg

:headbang:

als het voor een bergtocht is zou ik niet naar dit soort middelen grijpen.???
je kan toch ook gewoon hard gaan trainen met hardlopen of cardio.:loopband:

als je dit soort middelen gaat nemen voor zo'n onderneming schieten je benen gelijk na een kilometer of wat helemaal vol.

verdiep je gewoon wat meer in wat je wil gaan doen google is je vriend

Ik vertrek over 70 dagen om een bergtocht van 30 dagen te gaan lopen. Ik wil om dit vol te kunnen houden gaan kuren.

Het gaat erom mijn prestatie te verhogen en niet om massa aan te komen!

Ik zou eigenlijk nu met Primobolan willen beginnen. Werkt dit 30 dagen door als ik ermee ophoud of zou ik dan bijvoorbeeld wat Anavar pillen voor onderweg mee moeten nemen?

En wat voor hoeveelheden zijn geschikt voor mijn doeleinde? Kan hier maar weinig over vinden op het forum aangezien ik weinig baat heb bij 1000mg ofzo.

Komt het zo nauw met dat kuren? Hoe lang duurt het voor je effect hebt van die Primobolan? Kun je gewoon een maandje Primobolan nemen 1x per week en dan onderweg een maandje Anavar of is dat heel slecht en moet je alles in precieze hoeveelheden en tijdsbestek nemen?

Ik vind dat nog niet zo gek van je hoe je dat in gelezen hebt.
Ik zou niet voor primobolan gaan.
Het gaat erom wat ik erzo van begrijp dat het puur conditie is en kracht.
Pak dan maar 40 mg anavar per dag voor kracht,en voor meer lucht volume 1 tablet clenbuterol want dat is ook en werking van dat product.

fout. GEEN AAS voor dit doel, wordt altijd maar gekker hier

• Topic Starter Topic Starter
Ja google is mijn beste vriend en al die atleten zaten aan deze middelen. Ik vind alleen alleen maar bodybuild schema's en ik heb het nodig voor een ander doeleinde waar het wel degelijk voor geschikt is.

Ik heb helemaal niks aan krachttraining op mijn benen verder. Wat ik moet doen is lopen met die rugzak. Traplopen op en af met rugzak en hardlopen. Voor dit alles heb ik inmiddels gewoon al een anabool nodig vanwege de leeftijd.

Iedereen heeft op een gegeven moment wat extra's nodig en ik ga echt niet mijn leven aan een bureau slijten omdat ik toevallig oud begin te worden.

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

Als ik veel verder dan 2km ga joggen dan zit ik de volgende dag weer met iets ook al doe ik nog zo rustig. Dat kon ik eindeloos vroeger. Al mijn spiermassa moet ervan voor de tocht dus bovenlijf trainen zal ik 1x in de 10 dagen licht doen.

Verder eet ik niets anders dan een combinatie van 2 soorten bruine rijst, 2 soorten aardappelen, 3 soorten groentes en vlees en dagelijks tonijn en gebakken eieren. Melk en veel water en af en toe rauwe zalm. 3 soorten fruit elke dag. Er is niks mis met wat ik doe en wil hier dus mee aan de gang. Ik dacht zelf aan Epo maar als dat alleen wat met je uithoudingsvermogen doet heb ik daar niks aan want dat is uitstekent.

dus wat je eigenlijk wil zeggen is dat je zwakke benen hebt? kan je maar 1 ding aan doen

Wat een mietje ben je toch je kunt toch wel conditie opbouwen zonder naar de aas te grijpen daar is het niet voor bedoelt gap ga je schamen,damn het wordt steeds gekker hier!

Wat vinden jullie dan dat ik beter kan gebruiken? Epo? Is dat geen AAS? Ik vat hem niet echt en het is toch algemeen bekend dat niet alleen bodybuilders maar vooral ook elke topsporter aan de anabolen zit en dat heb ik ook nodig.

Als je voor duursprot aas zal gebruiken zal het je tegenvallen.
1. Conditie wordt in de meeste gevallen slechter.
2. die clenbuterol in andere post zal je hartslag te hoog leggen en je zal snacken naar admen, die ijle lucht in combi met clen kan zelf je hart overkop laten gaan.
3. Als ik op aas naar de bakker wandel heb ik al ongeloofelijke pomp/verzuring.

Gebruik je verstand en doe krachttraining om je spieren sterker te maken.

Simpel: EPO.

Edit (was wat te fel)

Serieuze vraag, hoeveel km heb jij gewandeld vanaf 01-01-09?

Laatst bewerkt:
Vanaf 01-01-09 vrij weinig. Tussen 01-01-08 en 01-01-09 heb ik 5 trails van elk 200km met rugzak van 15kg gelopen. En tussendoor natuurlijk een hoop getraind. Maar goed laatste keer dat ik me uit laat lokken en op deze flauwe opmerkingen reageer.

Waarom geen Primobolan of Anavar? Kan iemand me dat dan exact uitleggen want zover ik lees heeft elke steroide op elke lijn van sport gewoon heel veel zin. Behalve dat ik hiervoor wellicht geen super massa spul wil gebruiken en dat zijn bovenstaande niet.

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

Wat ik lees over Epo is dat het ervoor zorgt dat de spieren meer zuurstof krijgen en hierdoor langer meer kracht kunnen leveren. Maar dat heb ik niet nodig. Mijn spieren kunnen lang voldoende kracht leveren alleen komt er elke keer een blessure bij kijken. Ik heb dus iets nodig dat ervoor zorgt dat mijn spieren sterker zijn, sneller herstellen en die blessure dus niet oplopen. Dat is niet Epo voor zover ik lees. Volgens mij gebruiken duursporters Epo en een kleine hoeveelheid Anavar bijvoorbeeld voor deze kracht en herstel. maar wie ben ik, daarom vraag ik het hier!

deca...maar ik neem aan dat je geen gewichtstoename + vocht wil

Nee gewichtstoename moeten mijn knieen weer opvangen bij het dalen en duwen bij het stijgen. Ik lees ook dat Deca nou juist echt een bodybuilding hormoon is om gewicht toe te nemen.

En om nog even wat toe te voegen aan het vorige verhaal: Het is niet hoeveel heb je gelopen de afgelopen 2 jaar maar hoe lang ben je al aan het proberen er weer in te komen en das al een jaar en ik heb het niet meer jammer genoeg. Iedereen bereikt die leeftijd en met een anabool moet dit prima op te lossen zijn.

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

Maar misschien dat AAS dus in een kleine hoeveelheid goed voor me is... Misschien moet ik maar gewoon wat gaan kopen en kijken wat voor effect het op me heeft... Als ik lage doseringen neem en maar 1 middel tegelijk dan hoef ik me toch totaal geen zorgen te maken over serieuze gezondheidsrisico's of wel?

Vraag het es aan een dokter wat je moet nemen. Die zal het wel kunnen zeggen. Wat kennen wij nu ook van medicijnen zonder medische opleiding.

Flauw bedoelde ik het ook niet. De een kan die inspanning wel aan en de ander krijgt last van spieren en gewrichten. Dat kan je deels opvangen door trainen maar zoals je schrijft heb je dat afgelopen jaar niet veel gedaan en de komende 70 dagen gebruik je liever met speuren naar een magisch stofje dan te doen wat helpt.

En ja je moet je wel veel zorgen maken over gezondheidsrisico's. Duidelijk is inmiddels dat je met AAS niet weet waarover je het precies hebt, je kan de risico's zelf niet inschatten. Zomaar op een dag na een uurtje lezen lijkt je Primobolan / Anavar wel leuk en wil je van ons horen dat je je geen zorgen hoeft te maken om je gezondheid?:roflol:

Ik heb besloten Anavar te gaan proberen. Zover mij duidelijk is heeft dit bij een lage dosering als 40mg per dag niet veel meer bijwerkingen dan het gemiddelde hoestdrankje. Ik wil dit voor 6 weken dagelijks nemen en dan de bergen in. Heb gelezen dat die nakuur niet nodig is omdat er geen aromatisering is.

Hoe lang behoud je je krachttoename die je behaald hebt met je kuur ongeveer? Red ik het daar wel een maandje mee? Ik ben altijd een van de beste atleten geweest in mijn omgeving en denk dat ik er wel baat bij heb zo'n lage dosis.

Wat hebben jullie erover te zeggen? Zou dit nou een heel erg nadelig effect hebben op uithoudingsvermogen?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven