XXL Nutrition

Primobolan / Anavar kuur

anavar gaat je weinig vooruit helpen, en dat beetje krachttoename dat je er van krijgt (als je het dan al krijgt) zal sneller weg zijn dan je denkt

ok word het anavar? of is het over een half uur weer epo? of misschien toch wel primobolan :duh:
neem anders een snuif speed ofzo voel je ook niks van je zwakke benen en je gaat als een bekschuimend monster die berg op:nanner:

• Topic Starter Topic Starter
Ja hey we doen alles verder wel straight hier he!

hey gozer ik liep 40 km of meer ED met rugzakmet xxxxkg
ookin de bergen overal....

je hebt daarvoor echt geen aas nodig....

waT TRAINING VOOR AF en een sterke wil die een knop kan om zetten als t ff moeilijk gaat,wat ik wel zou meenemen,zijn repen koolhydraten en protien

Beginners van 75kilo wordt hier zonder problemen een kuur test-dianabol voorgeschreven.

Komt er een keer iemand die goed eet maar het voor een ander doel wil gebruiken krijgt hij gelijk de wind van voren. Allemaal kortzichtigheid, want ook als duurloper kun je wel degelijk wat hebben aan lage dosissen AAS. Al helemaal als je lichaam bijvoorbeeld weinig testosteron meer aanmaakt ofzo. Met een hele lichte dosis zul je toch sneller herstellen als je dagelijks een zware klim maakt, zonder dat je gelijk na een kilometer hijgend en puffend met volgelopen benen langs de kant van de wegzit.

Welk middel/welke dosis zou ik zo ook niet weten. Maar misschien dat je ook op t verkeerde forum zit, want hier kent iedereen de middelen uiteraard alleen maar als spieropbouwend. En er zijn er maar een paar die er verstand van hebben en de rest praat hen klakkeloos na.

• Topic Starter Topic Starter
Clenbuterol, Equipose, Anavar, Primobolan en wellicht heel wienig Testosterone of Sustanon. Die Clenbuterol lijkt me te verwaarlozen. De rest zoals Dianabol, Deca, Winstrol maakt je te zwaar of slecht voor gewrichten. Dat is wat ik ervan heb opgestoken. En tuurlijk heb je er wat aan want al die atleten spuiten zich al 30 jaar helemaal vol. Je ziet ze toch turnen en sprinten! Ik heb lang genoeg natuurlijk bodybuilding gedaan om te weten dat je er zo niet uit kan zien zonder. Wel mag je in acht nemen dat bergbeklimmen niet alleen duur is maar ook heel explosief op het moment dat je met die zak ineens 500m moet klimmen.

Ik zou het eigenlijk weer natuurlijk moeten proberen dit jaar maar mijn nieuwsgierigheid is wel zover aangewakkerd dat ik het eens ga proberen... Ben benieuwd wat ik ervan vind, kan er gewoon niks over zeggen. Verslavend? Opgefokt? Gewoon fitter? Helemaal op je kop en misselijk? Geen idee.

Terug
Naar boven