AndroidHealthClinic

proberen niet geflitst te worden in Nederland is moeilijk!

Geen probleem, ben nog nooit geflitst (de truuk is je te houden aan de MAXIMUM snelheid uiteraard :))

Ga je anders even in Duitsland of op een circuit uitleven.

wazzup zei:
Geen probleem, ben nog nooit geflitst (de truuk is je te houden aan de MAXIMUM snelheid uiteraard :))

Ga je anders even in Duitsland of op een circuit uitleven.

Das geen truuk das gewoon valsspelen:P

Maarre irriteer je je er niet aan als je dan s`avonds of snachts maar 100 of 120 op een lege 4 baans snelweg kan rijden als je nog ver moet rijden???

nou, zelden eigenlijk. Erger me meer aan die eikels die me wel met een te hoge snelheid inhalen (en dan vooral overdag als het wel druk is eigenlijk) en ik vind het dan ook schitterend om in de verte zo'n FLITS te zien (sorry).

wazzup zei:
nou, zelden eigenlijk. Erger me meer aan die eikels die me wel met een te hoge snelheid inhalen (en dan vooral overdag als het wel druk is eigenlijk) en ik vind het dan ook schitterend om in de verte zo'n FLITS te zien (sorry).
Haha :D Moet je ze tenminste niet meer van de baan rijden... :p

Ik rij gewoon met cruise control aan op de max snelheid, ik erger me er soms wel aan, op sommige stukken is 120 gewoon te langzaam, maar waar ik me meer aan erger is als ik eens een keer wat harder rij (130, 140 ) en d`r zit nog zo`n mong**l achter je te bumperkleven omdat hij persee 180 wil rijden.

Emile zei:
Dat lijkt me ook niet een goed plan. Een flitspaal kost ong. 12.000 euro geloof ik en die wordt allemaal met de belasting betaalt. Ik vind wel dat nederland met het aantal flitspalen wel een beetje te ver is gegaan. Het lijken wel konijnen.

Simpel doch doeltreffend op te lossen zonder dat er een compleet nieuwe paal geplaatst hoeft te worden:

Spuitverf

Ook simpel...een cd`tje op je kofferbak plakken, die kaatsen de flits terug zodat je kenteken onleesbaar is. (werk helaas niet bij die nieuwe infra-rood krengen)

RobbieH zei:
Hier in Den Haag staat er ergens ook eentje als je net een tunnel uit rij, en dan precies achter een lage boom.
Die zie je dus echt niet, gelukkig wees een cvollega mij erop toen ik hier pas kwam werken :)
Mobile controles zie ik meestal wel staan, heb de laatste weken al meerdere keren op tijd op de rem kunnen trappen.
Levensgevaarlijk eigenlijk die mobiele controles :D

Ik ken die, die staat bij centraal station. Als je vanuit de tunnel komt (kant van de binckhorst) :D worden veeel geflitst daar.

Centaur zei:
Ook simpel...een cd`tje op je kofferbak plakken, die kaatsen de flits terug zodat je kenteken onleesbaar is. (werk helaas niet bij die nieuwe infra-rood krengen)

Wat is de verhouding normaal : infrarood tegenwoordig ? Idd handige trick. :)

You must spread some Reputation around before giving it to Centaur again.

MightyDuck zei:
Wat is de verhouding normaal : infrarood tegenwoordig ? Idd handige trick. :)

You must spread some Reputation around before giving it to Centaur again.
Infrarood staat nog redelijk in de kinderschoenen, ook zijn ze aanzienlijk duurder...ik denk dat de verhouding 1 infa tegen 20 gewoon staat.

Hehehehehe en waar moet je dat cd'tje dan ongeveer plakken ?

Lijkt me trouwens dat dat een redelijk illegale bezigheid is, achterop komende wagens raken dan ook makkelijk verblind gewoon tijdens het rijden door het kaatsende licht in jou anti flits cd. ???

MightyDuck zei:
Hehehehehe en waar moet je dat cd'tje dan ongeveer plakken ?

Lijkt me trouwens dat dat een redelijk illegale bezigheid is, achterop komende wagens raken dan ook makkelijk verblind gewoon tijdens het rijden door het kaatsende licht in jou anti flits cd. ???
Helemaal waterdicht is het niet natuurlijk, en of het ook echt illegaal is weet ik ook niet (denk het niet) ik heb wel mensen gezien die een paar cd`tjes in de auto bij hun achterraam hadden hangen, maar die dingen draaien in de rondte en zal je net zien dat ze niet goed hangen als je langs zo`n paal scheurt.

Wow!!!!!!!! VIVA LA FRANCE!

ja, ik wordt superlauw van die palen. Als partimetaxichauffeur heb ik al enkele honderden euro's mogen overmaken aan Den-Haag. Kijk, extreme snelheden mogen best gestraft worden, maar de laatste paar keer kreeg ik boetes omdat ik 4-6 km te hard reed op de snelweg. En dat is echt zuur. Ik begrijp ook wel dat ze ergens een grens moeten trekken, maar ja....

Trouwens, als de max. snelheid naar de 130 zou gaan, dan ga ik waarschijnlijk standaard 135-140 rijden.....raar, maar waar! Toch maar wat netter rijden voortaan, je hebt alleen jezelf er maar mee.... :cool:

ramonovietsj zei:
Wow!!!!!!!! VIVA LA FRANCE!

ja, ik wordt superlauw van die palen. Als partimetaxichauffeur heb ik al enkele honderden euro's mogen overmaken aan Den-Haag. Kijk, extreme snelheden mogen best gestraft worden, maar de laatste paar keer kreeg ik boetes omdat ik 4-6 km te hard reed op de snelweg. En dat is echt zuur. Ik begrijp ook wel dat ze ergens een grens moeten trekken, maar ja....

Trouwens, als de max. snelheid naar de 130 zou gaan, dan ga ik waarschijnlijk standaard 135-140 rijden.....raar, maar waar! Toch maar wat netter rijden voortaan, je hebt alleen jezelf er maar mee.... :cool:
Ik ben een keer gemeten met een speedgun op een weg waar je 50 mag, ik reed rond de 75 toen ik ze zag staan (als je ze ziet staan ben je dus al te laat) toen ik bij hun aan kwam rijden lieten ze me gewoon doorrijden...ik dacht van "what the fu..." dus ik stopte ff en vroeg hoe hard ik ging.

"76 km/pu meneer"
"maar..maar...niet dat ik het erg vind...maar je mag hier 50 en zou ik nu niet zwaar de lul moeten zijn?"
"nee meneer, wij hebben opdracht gekregen om bij snelheden boven de 83 km/pu mensen aan te houden"
"uh...wtf?...uh.."

??? ??? ??? :rolleyes:

Zoals je ziet is het in België niet echt veel beter hé..trust me, hier bij ons staan er een heleboel! Go Tuff Tuff, GOOOOOOOOO !!!!!

Centaur zei:

Volgens mij wordt je meestal 2 x geflitst, dat houd in dat je ook van de voorkant gefotografeerd wordt (bij een paal iig, mobiel weet ik het niet)
Maar dan zou je dus ook een cd op de motorkap moeten hebben lijkt mij. :D

-RP- zei:
Volgens mij wordt je meestal 2 x geflitst, dat houd in dat je ook van de voorkant gefotografeerd wordt (bij een paal iig, mobiel weet ik het niet)
Maar dan zou je dus ook een cd op de motorkap moeten hebben lijkt mij. :D
2 keer geflitst ???

De palen die bij een stoplicht staan en afgestelt staan om op rood licht te flitsen die flitsen 2 keer ja, maar wel gewoon 2 keer de achterkant.

Hier in nederland word je niet van de voorkant geflitst, dat vinden de heren te gevaarlijk, het enige wat ze van de voorkant meten is de snelheid met een speed/laser gun.

Man-Mountain zei:
ik haat die lijers met lasers
Hier nog 1...het zijn gewoon legale struikrovers! staan ergens verdacht opgesteld om van daaruit ff lekker je zak te legen. (qua geld dan he) :p

Terug
Naar boven