AndroidHealthClinic

Probleem met nieuwsgroepen: nzb bestanden in grabit willen niet meer downloaden..

Corleoné

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.275
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
20%
Heb vroeger al succesvol kunnen downloaden met grabit (2 mb/s), met de server van mijn provider (gratis dus)(lukte tot 15 dagen ofzo nadat het gepost was). Ben er een tijdje mee gestopt, maar nu ik terug zaken wil downloaden van 1- 3 dagen oud wil grabit de download precies niet meer starten.. Heb het al met verschillende geprobeerd zonder resultaat.

Er komt altijd op: article nog found.

Mijn server werkt nog altijd van telenet aangezien ik alle groepen kan updaten en zo en kan bekijken.

Weet iemand soms aan wat het kan liggen?

Newsleecher gebruiken, Grab it heeft sowieso kuren.

Neem dan gewoon zoiets. Heb je tenminste retentietijd van 450+ dagen. En je hoeft maar een halve film te downen en het is al rendabel...

Zoek gewoon een crack op voor newsleecher zijn er genoeg van op TAH INTERWEBZ!

ik gebruik al jaren grabit en het werkt
fantastico + eweka erbij

misschien heb je nog oude versies ergens liggen

Had Grab it gedownload van internet. Heeft verbindingsproblemen, tijdens het downloaden valt de snelheid vaak compleet weg. Niet alleen ik had hier last van, ook twee maten van me. Newsleecher for the win. :)

Maar als ie het bij jou wel goed doet, niks aan veranderen dan!

alt binz werkt perfect en is gratis

Newsleecher gebruiken, Grab it heeft sowieso kuren.

Had Grab it gedownload van internet. Heeft verbindingsproblemen, tijdens het downloaden valt de snelheid vaak compleet weg. Niet alleen ik had hier last van, ook twee maten van me. Newsleecher for the win. :)

Maar als ie het bij jou wel goed doet, niks aan veranderen dan!

hij vraagt bij mij al jaren dat er een nieuwe update is
ik doe het niet , want ik ben veel te bang dat hij het daarna begeeft

http://www.binaries4all.nl/altbinz/ - hier vast een handleiding over alt -binz

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven