MuscleMeat

Stelling Probleempje with supplements ?

zoubiiee

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik ben Zoubeir en ik zou graag wat meer advies willen. Iets specifieker tenminste.
Ik heb 1,5 jaar geleden 4x per week getraind en dat volgens mij bijna 8maanden volgehouden. Daarbij heb ik gebruik gemaakt van Pure whey proteïn Isolate 2500g. Het effect was wel te zien, alleen het domme was dat ik hem niet na het trainen nam dus het resultaat bleef niet lang.
Maar ik was dus qua spiergroei best wel gegroeid.
Alleen heb ik nu zeker een half jaar niet getraind en ben dus ook beetje afgevallen. Ik doe niet echt aan een voedingsschema en vind het ook niet nodig.. Ik eet zeer varierend en daarbij let ik vooral op koolhydraten en eiwitten. Ik weet dat supplementen een aanvulling zijn, maar toch graag positieve reacties:D
Ik heb ook een tijdje mammoth 2500 gebruikt en daar kwam ik alleen aan bij me Buikje:P
Maar mijn vraag nu:

Welk supplement is het beste voor mij om gwn in een half jaar een goed resultaat te boeken. En is creatine monohydraat wel iets voor me..
Ben niet zooo dun maar ook niet redelijk .. dus zit net tussen dun en normaal.. ben best wel gespierd..
Wat kunnen jullie mij het beste aanraden en zeg me aub niet dat ik wat intensief in dit forum moet gaan lezen, want dat heb ik al gedaan.

Alvast bedankt!

leeftijd :19 jaar
lengte: 1.78m
Gewicht : 68,5 Kg

Voedingsschema en dan pas supps, je zegt dat je weet dat het een aanvulling is maar je wilt het meer als een vervanger gebruiken.

Blijkbaar heb je dat niet gedaan, anders zou je weten dat wij niet kunnen zeggen wat nu het beste voor jou is, aangezien je geen verdere info geeft...
Maargoed, als je dan toch wat wilt nemen zou ik zeggen een normale whey, that's it.

Creatine nog mee wachten.

. dus zit net tussen dun en normaal.. ben best wel gespierd

Wat is het nou?

En ga lezen, eten, trainen, rusten repeat. Mss whey erbij maar een voedingsschema overbodig vinden terwijl je 68kg weegt kom op zeg

Als je alleen op je buik gewicht aanzet vermoed ik dat het trainen op een laag pitje staat.
Mbt je vraag welk supp.je in een half jaar verandert in een god,..dat bestaat niet.
Zonder goed eet/train programma is het zelfs met AAS mss wel onmogelijk.
Wil je groeien moet je eten,wil je gespierder worden en aankomen moet je eten en trainen.
Met 178cm en 68,5 kg is er zat potentie om te groeien zonder toevoegingen,..de aanhouder wint.
Veel (verantwoord) eten en goed (serieus) trainen kan op jou leeftijd met jou specs echt kleine wonderen verrichten in een half jaar,...alles valt of staat met toewijding.
Meer heb ik even niet voor je,...behalve,

Fijne dagen en vreet als het beest dat je wenst te worden.

succes.

• Topic Starter Topic Starter
uhhmm whey?

er bestaan er zoveel?:P
en ik eet voldoende.
dat is zeker?
maar watvoor info. wil je nog meer hebben?

uhhmm whey?

er bestaan er zoveel?:P
en ik eet voldoende.
dat is zeker?
maar watvoor info. wil je nog meer hebben?
Hoe weet je of je voldoende eet als je er niet op let?
Wat eet je zoal op een dag dan? Nouja goed, je moet zelf weten wat je doet natuurlijk, ik stop je niet.. Ben alleen van mening dat het niet aan te raden is om supps te gebruiken als je niet eens een goed voedingsschema hebt.

Hoe weet je of je voldoende eet als je er niet op let?
Wat eet je zoal op een dag dan? Nouja goed, je moet zelf weten wat je doet natuurlijk, ik stop je niet.. Ben alleen van mening dat het niet aan te raden is om supps te gebruiken als je niet eens een goed voedingsschema hebt.

wat ik zowiezo eet =
s'ochtends = 4 sneetjes brood met pindakaas + melk 250ml of cornflakes
s'middags => banaan of appel, iets te knabbelen
s' avonds = > avondeten (verschilt.. denk maar aan pasta / vis / vlees etc) thee , snoep
net voor het slapen => water hahaa:P that's it zo beetje

Kom je aan? Nee? Dan eet je niet voldoende:)

---------- Toegevoegd om 17:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------

wat ik zowiezo eet =
s' avonds = > avondeten (verschilt.. denk maar aan pasta / vis / vlees etc) thee , snoep

Nee oke, dan eet je meer dan genoeg. :rolleyes:

Ben je niet gewoon een kloon?
Eet jij tussen je ontbijt en je avondeten alleen een banaan of een appel? Het moet niet gekker worden.

wat ik zowiezo eet =
Eet je voldoende? Nee, sorry :o
Lees de sticky's over voeding even en kijk naar schema's van anderen.
Je gaat versteld staan hoeveel je aan komt als je voeding in orde is!

hmm.. dus meer eten:P
hahah, maar dat dan eten terzijde.
zal ik ook mega grow XXl kopen of die Pure whey Protein Isolate voor bij het trainen..?

zal ik ook mega grow XXl kopen of die Pure whey Protein Isolate voor bij het trainen..?
Je kan de hele winkel leegkopen maar ben je daar mee geholpen?
Voeding aanpassen naargelang je doel als je niet aan je eiwitten komt kan je dat eventueel aanvullen met whey. Bedenk enkel dat dit geen wondermiddel is. Extra carbs = brinta, havermout...

Wat eten kopen voor bij het trainen.
Zet die supps even uit je hoofd bro ;) Eerst even aan je voeding werken.

oke jongens;)
ik bedoel niet supplementen tijdens het trainnen hahaha maar goed(Y)

wat ik zowiezo eet =

:roflol: Lijkt de tiener sectie dit wel.

Maar antwoord is al gegeven, eet om de 2u een grote maaltijd. Kwark voor slapen gaan, doe dit paar maanden. Dan kan je er over nadenken om eiwitten te kopen om bij het ontbijt, voor en na het trainen te gebruiken. Gaat dit na paar maanden nog steeds de goeie kant op kan je kijken naar creatine en dergelijke.

Succes!

Terug
Naar boven