DikkeEend
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 76kg
Eet sinds 4 dagen nu 3700kcal. Niet belachelijk veel dus maar wel meer dan ik ooit gegeten heb (zat altijd rond de 2000, ben erg ecto). Heb tijdje terug besloten dat ik eens fatsoenlijk zou gaan eten voor (hopelijk) brute gains, maar het valt dus een beetje tegen.
Liep in het begin tegen de problemen op die ik altijd al wel had (vol gevoel, geen honger, het warm hebben enz.) maar heb dat gewoon genegeerd en doorgegeten. Nu merk ik echter dat ik ook gewoon misselijk en lethargisch word, mijn buik heeft ook last van zware bloat... Heb gisteren mijn bak kwark overgeslagen (was een goed plan als ik het zo vandaag eens bekijk), vandaag gewoon weer braaf ontbijt achterover geklokt maar krijg mijn 2de maaltijd (tonijnsalade) er gewoon niet in, had 2 happen genomen en die kwamen er ook gelijk weer uit
heb toen maar wat ananas gepakt.
Nu is mijn vraag wat moet ik hier precies mee aan? Ik heb al Omeprazol 20mg (maagzuurremmer) van de dokter gekregen... kan maar moeilijk gewoon door blijven eten zoals het advies altijd luidt aangezien het dus gewoon terugkomt. Moet ik maaltijden overslaan, porties verkleinen of wat?
Liep in het begin tegen de problemen op die ik altijd al wel had (vol gevoel, geen honger, het warm hebben enz.) maar heb dat gewoon genegeerd en doorgegeten. Nu merk ik echter dat ik ook gewoon misselijk en lethargisch word, mijn buik heeft ook last van zware bloat... Heb gisteren mijn bak kwark overgeslagen (was een goed plan als ik het zo vandaag eens bekijk), vandaag gewoon weer braaf ontbijt achterover geklokt maar krijg mijn 2de maaltijd (tonijnsalade) er gewoon niet in, had 2 happen genomen en die kwamen er ook gelijk weer uit
heb toen maar wat ananas gepakt.Nu is mijn vraag wat moet ik hier precies mee aan? Ik heb al Omeprazol 20mg (maagzuurremmer) van de dokter gekregen... kan maar moeilijk gewoon door blijven eten zoals het advies altijd luidt aangezien het dus gewoon terugkomt. Moet ik maaltijden overslaan, porties verkleinen of wat?

en drinkt makkelijk weg!