MuscleMeat

Problemen met toetsenbord instellingen

niekkel

Dutch Bodybuilder
Waardering
27
Lengte
1m79
Massa
82kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

Mijn toetsenbord wilt niet meewerken. Ik krijg geen dubbele puntjes meer op de i. Ik krijg dan "i. Ik heb ook al eens gekeken naar de taalinstellingen maar het is me niet gelukt om het toetsenbord weer normaal te krijgen. Hebben jullie misschien een idee hoe ik dit weer teruggezet krijg naar de standaard instellingen.

mvg,

Niekkel

ï zo ?

Ctrl + shift

• Topic Starter Topic Starter
Ook dat werkt niet want dan krijg ik een accent grave

Dat is sneltoets om je toetsenbord instellingen weer goed te krijgen.

Ja ik weet dat je dan de taalinstellingen veranderd. Maar ik krijg alsnog niet het gewenste resultaat.

PC herstarten, hielp mij laatst.

Toen gaf het? steeds=

Op de mac is dit handiger, je typt eerst het deelteken, dat verschijnt dan gemarkeerd, en vervolgens typ je de letter waar het op moet. Het leven kan zo simpel zijn he.

De enige tip die ik je kan geven is probeer combinaties uit, zoek op de site van de fabrikant...

Op de mac is dit handiger, je typt eerst het deelteken, dat verschijnt dan gemarkeerd, en vervolgens typ je de letter waar het op moet. Het leven kan zo simpel zijn he.

De enige tip die ik je kan geven is probeer combinaties uit, zoek op de site van de fabrikant...

Was weer te verwachten van onze mac fanaat...:p maargoed ik zal maar eens verderzoeken dan.

Terug
Naar boven