- Waardering
- 560
- Massa
- 40kg
Heb wel intresse om eens zo'n studie mee te doen, kan je naart schijnt redelijk wat geld mee verdienen.
Iemand ervaring hier mee?
Iemand ervaring hier mee?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Normaalgezien is da allemaal toch veilig ze, uitgebreid getest op serieuze bijwerkingen, het gaat om de kleine bijwerkingen en hoeland het uit u bloed is etc..
Normaalgezien is da allemaal toch veilig ze, uitgebreid getest op serieuze bijwerkingen, het gaat om de kleine bijwerkingen en hoeland het uit u bloed is etc..
Heb er zelf ook wel aan gedacht, laat me weten hoe het gaat als je het doet.
...@ de lauwwste: Heb je wat meer info daarover ?
Die enkele gevallen zullen de mensen wel goed bang maken en dat drijft de bedragen alleen maar op. Jaarlijks gebeuren er wel zo'n 1000(?) studies, als er 1tje failt dan valt het nog zeer goed mee.
@ de lauwwste: Heb je wat meer info daarover ?
Die enkele gevallen zullen de mensen wel goed bang maken en dat drijft de bedragen alleen maar op. Jaarlijks gebeuren er wel zo'n 1000(?) studies, als er 1tje failt dan valt het nog zeer goed mee.
Hangt volgens mij ook van de studie af, hoe hoger het risico hoe beter betaald ofzo.Ja er zijn nog andere incidenten, toch is het risico nog vrij laagHangt volgens mij ook van de studie af, hoe hoger het risico hoe beter betaald ofzo.