MuscleMeat

Proefkonijn spelen voor medicatie

Ja.
Denk je dat je daar de hele dag boterhammen gaat krijgen?
Je gaat daar licht eten zoals stukken fruit enzo. Je gaat geen proteine rijk voedsel eten. Het zullen geen kilo's zijn maar je zal wel wat gaan verliezen.
Als je aan een serieus onderzoek meedoet ( 2 a 3 weken)
Vergeet niet dat de belastingdienst nog langskomt he! Pakt 1/3 of misschien nog iets meer..
Ik heb toch zelf al meegedaan aan zo'n onderzoek!!!

's Ochtends en 's middags kun je zoveel brood eten als je wil, zelf beleg kiezen! Behalve op de 'prikdagen', maar dan krijg je zeker 2800kcal binnen, ik heb iig geen honger hoeven lijden. En 's avonds krijg je een flink avondmaaltijd.

En ik heb het niet gelijk over 3 weken, maar een onderzoek van een week kun je makkelijk hebben.

En de belastingdienst is niet langsgeweest :) Die controleren daar nauwelijks op.

ik zou het toch link vinden voor je gezond heid , er zijn toch andere manieren om aan geld te komen :p

En de belastingdienst is niet langsgeweest :) Die controleren daar nauwelijks op.
Zeg je nu dat dit niet automatisch geregeld wordt ??? Maar ik veronderstel dat je dan wel verwacht wordt van het in te vullen op de belastingbrief (zo niet risico op hoge boete?)

Zeg je nu dat dit niet automatisch geregeld wordt ??? Maar ik veronderstel dat je dan wel verwacht wordt van het in te vullen op de belastingbrief (zo niet risico op hoge boete?)
Nee, niet automatisch. Je krijgt gewoon het volle bedrag en wordt inderdaad geacht zelf aangifte te doen... Maargoed ze controleren het toch niet/nauwelijks, dus op de lange termijn is het voordeliger er geen aangifte van te doen.

Terug
Naar boven