MuscleMeat

Proefkonijn spelen voor medicatie

Ja tijdens de studie... Logisch. Er zit dan ook geen sportschool in de kliniek :rolleyes:

Ik dacht dat je in het algemeen bedoelde

En ik heb me trouwens laten vertellen dat dat alleen geldt als je het normaal gesproken niet deed, omdat dat de leverwaardes in de war zou kunnen schoppen ofzo. Normaal moest je voor de voorkeuring bijvoorbeeld een week geen zware lichamelijke arbeid verricht hebben, maar in mijn geval geldde dat niet omdat ik dat het hele jaar door deed.

Klopt. Ik heb daar anderen over gesproken en de zeiden hetzelfde. Het gaat er gewoon om dat je je lichaam niet aan onvoorziene stress blootstelt die je anders niet zou hebben. Als je nogmaals de dag voor een keuring niet keihard traint is er niets aan de hand.Tijdens de studie zelf intern heb je geen mogelijkheid om te trainen. Beetje opdrukken maar dat zet ook geen zoden aan de dijk

2weken voor en 2weken na mocht ik ook niet sporten idd, zelf moest ik mijn voeding aanpassen naar wat een doorsnee burger at

dat is zeker ****ed up.. voor het geld wat die gekregen heeft heeft ie dus een aantal jaren van zijn leven mogen inruilen.. plus het feit dat ie de rest van zijn leven kcal mag tellen, insuline eenheden mag tellen en ook maar met alles rekening mag houden wat van invloed is op zijn suikerwaarden

• Topic Starter Topic Starter
dat is zeker ****ed up.. voor het geld wat die gekregen heeft heeft ie dus een aantal jaren van zijn leven mogen inruilen.. plus het feit dat ie de rest van zijn leven kcal mag tellen, insuline eenheden mag tellen en ook maar met alles rekening mag houden wat van invloed is op zijn suikerwaarden

Stond die studie gemarkeerd als hoog risico?

Kijk er doen 100.000 mensen mee aan die onderzoeken en 1 keer gaat het fout.

Evenals dat er 100.000 vliegtuigen vliegen en 1 keer gaat het fout.

Bovendien hebben die mensen het allemaal overleefd van het onderzoek :)

In Nederland vinden jaarlijks tweeduizend onderzoeken plaats. Op elk willekeurig moment doen een half miljoen mensen mee aan die onderzoeken. Volgens Evers is het echter nog niet voorgekomen dat een Nederlands proefpersoon ernstige bijwerkingen kreeg na een medicijntest. ,,We kennen wel gevallen waarbij mensen koorts kregen of misselijk werden. Maar dat gebeurde bij mensen die al ziek waren. Ik ken geen gevallen waarbij gezonde proefpersonen ziek werden.’’

http://www.ad.nl/binnenland/211308/Voor_iedere_test_altijd_een__mens.html

Gewoon GEEN dus. Kun je je wel voorstellen hoe hoog uitzonderlijk het geval in Engeland was. Honderdduizenden proefpersonen per jaar!

ja waarom denk je dat je er zoveel mee kan verdienen dan? :P ze testen gewoon allemaal troep op je

• Topic Starter Topic Starter
ja waarom denk je dat je er zoveel mee kan verdienen dan? :P ze testen gewoon allemaal troep op je

Who cares, als je er niets aan over houd is het helemaal niet anders dan dat je medicatie slikt die voorgeschreven word door de dokter.

Wat een achterlijke opmerking. Lees eerst is die andere 7 pagina's door.

Zoveel verdien je helemaal niet. Als je het omrekent is het 8 euro per uur.

Gewoon GEEN dus. Kun je je wel voorstellen hoe hoog uitzonderlijk het geval in Engeland was. Honderdduizenden proefpersonen per jaar!

Extreem ongewoon inderdaad, maar om nu te zeggen dat er HELEMAAL geen mogelijke consequenties zijn .. Medievil zei "het gaat om de kleine bijwerkingen" ... nou dat hoeft dus niet persee altijd het geval te zijn hoe klein de kans ook. Overigens geldt dat ook voor WEL geteste en goedgekeurde medicijnen.. softenon bijvoorbeeld ? (of zelfs roaccutane)

Laten we gewoon zeggen dat meedoen aan een geneesmiddelenonderzoek even veilig is als in een vliegtuig stappen.

Kijk er doen 100.000 mensen mee aan die onderzoeken en 1 keer gaat het fout.

Evenals dat er 100.000 vliegtuigen vliegen en 1 keer gaat het fout.

Bovendien hebben die mensen het allemaal overleefd van het onderzoek :)

In Nederland vinden jaarlijks tweeduizend onderzoeken plaats. Op elk willekeurig moment doen een half miljoen mensen mee aan die onderzoeken. Volgens Evers is het echter nog niet voorgekomen dat een Nederlands proefpersoon ernstige bijwerkingen kreeg na een medicijntest. ,,We kennen wel gevallen waarbij mensen koorts kregen of misselijk werden. Maar dat gebeurde bij mensen die al ziek waren. Ik ken geen gevallen waarbij gezonde proefpersonen ziek werden.’’

http://www.ad.nl/binnenland/211308/Voor_iedere_test_altijd_een__mens.html
MarcJ was dat geval dan in het buitenland of zou Evers gegevens achterhouden?

MarcJ was dat geval dan in het buitenland of zou Evers gegevens achterhouden?

geen idee joh maar dat meisje vertelde mij dat het zo gebeurd is, geloof me dat ze dat niet publiekelijk zeggen.... en diabetes II wordt niet eens als ernstig beschouwd denk ik, het is geen sterfgeval of verlamming of verminking ofzo

Je kan alleen niet als een BB'r eten dat moet je niet vergeten.

Ik zou ook mee doen aan zo'n test maar moest voor een andere reden met een antibiotica kuur starten.
Helaas moest ik toen afzeggen ivm. waardes die dan niet meer kloppen,of een vage reactie op de test medicijnen.

Je krijgt allemaal documentatie mee betreffende het product. Je kan daar gewoon mee naar de doctor gaan en vragen of alles okey is.

Net of je kilo's kwijt gaat raken als je een weekje normaal eet

Net of je kilo's kwijt gaat raken als je een weekje normaal eet

Ja.
Denk je dat je daar de hele dag boterhammen gaat krijgen?
Je gaat daar licht eten zoals stukken fruit enzo. Je gaat geen proteine rijk voedsel eten. Het zullen geen kilo's zijn maar je zal wel wat gaan verliezen.
Als je aan een serieus onderzoek meedoet ( 2 a 3 weken)
Vergeet niet dat de belastingdienst nog langskomt he! Pakt 1/3 of misschien nog iets meer..

Ja.
Denk je dat je daar de hele dag boterhammen gaat krijgen?
Je gaat daar licht eten zoals stukken fruit enzo. Je gaat geen proteine rijk voedsel eten. Het zullen geen kilo's zijn maar je zal wel wat gaan verliezen.
Als je aan een serieus onderzoek meedoet ( 2 a 3 weken)
Vergeet niet dat de belastingdienst nog langskomt he! Pakt 1/3 of misschien nog iets meer..

Bij mij kon je regelmatig om melk schooien. Dat was mijn enige proteine bron. Ik ben in ongeveer 19 dagen, 1 kg kwijtgeraakt. Dat is dus te verwaarlozen. WAt betreft belasting, die gasten bij mij hebben dat nog nooit opgegeven.

Terug
Naar boven