Fitness Seller

Knalkuur

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sisevano

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2007
Berichten
3.844
Waardering
1
Heren,

zoals gevraagd hou ik hier een logje bij,
ga er geen train schema's inzetten, zou al die benamingen niet weten..:o

Dit is de kuur iig;

week 1-2 150mg oxy ED
week 1-2 750mg sust
week 1-4 525mg trenbolone acetaat
week 2-5 800mg trenbolone enanthaat
week 2-5 1000mg test enanthaat
week 5-10 500mg Test-Enanthaat, 750mg Sust
week 5-10 800mg Trenbolone Enanthaat
week 5-10 800mg Drostenalone Enanthaat
week 10-16 1000mg Primobolan Enanthaat
week 10-16 1500mg Testosteron Cypionaat

Zit nu in week 10, heb vanmorgen mijn eerste Inject gezet van het kleine vervolgje dat ik er aanplak. zou 10 weken los gaan, wordt een 16 weken, 500 Primo, 750 Test Cypio

Stats @ the moment;

117.7kg
7% BF
1.94m

BP 170 1rm
DL 237.5 1rm gister behaald.
SQ 235, 2rm gister behaald.
642.5kg :D

plak er nu vanaf vandaag precies een 6 weken aan vast. ik verwacht eigenlijk zelf miss wel tot de 120 kg te komen, maar weet niet of dit haalbaar is.. zie mijzelf nog enorm groeien in de spiegel, alleen als ik nu nog een kilo per week groei is het goed gegaan.. vorm komt er wel nog steeds meer in, kracht is enorm, en groeid echt met de week. hoop nog een 180kg bench te behalen en een 240 squat, heb alleen een redelijke last van me rug na gister dus weet niet of ik nog veel ga squatten..

Enige pics;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


nou heren ik hou jullie op de hoogte.
 
teering hey ligt het aan mij of gebruik je gewoon veel heheheheh
 
Zware kuur zeg, succes ermee;)
 
Teveel imo en gezien je foto's.

Ik ken zat peeps (nog pro's ook) die met minder, een 10X beter fysiek hebben opgebouwd!
 
hoe lang zijn die gasten?

maakt me niet zoveel uit dat het een zware kuur is,
ik voel me er perfect bij, weinig tot geen sides, op slecht slapen, ultieme geilheid, puistjes op de rug na..
en groei als kool.

btw, de pics zijn een maand oud.. ben alweer een stukje verder gevorderd, alleen mijn trainmaatje is er tijdelijk niet en die schoot de foto's.
 
so hey, dat heeft een aardig gat in je portefeuille opgeleverd ;)

Sterke kuur, sterke stats
Veel chance !
 
hoe lang zijn die gasten?

Volgensmij heb je een beetje het idee dat jij de langste bb'er in spee bent....
Sommigen zijn zelfs nog langer...

Denk dat je een beetje doorslaat door de tren.....(What ever makes you happy bro..)

De meesten hebben last van pukkels maar zo excessief duid meestal op te veel van het goede... geloof mij jouw kuur is echt overkill!! De enige die er beter van wordt....... is jou supplier;)
 
pff ik had gereageerd in een vorig topic van je dat ik het overkill vond. Nu ik fotos zie vraag ik me af waar je bezig mee bent. Je mist wijdte dikte alles. Iemand als ryu die ybf doet en 100% clean is ownd je op alle fronten.

Wens je wel veel suc6 maar vergeet niet dat bodybuilding meer is dan alleen maar veel zetten
 
Volgensmij heb je een beetje het idee dat jij de langste bb'er in spee bent....
Sommigen zijn zelfs nog langer...

Denk dat je een beetje doorslaat door de Trenbolone.....(What ever makes you happy bro..)

De meesten hebben last van pukkels maar zo excessief duid meestal op te veel van het goede... geloof mij jouw kuur is echt overkill!! De enige die er beter van wordt....... is jou supplier;)


nee die baald dat hij alles voor inkoop heeft doorgestoten;)
maarre nee hoor dat idee heb ik niet man, maakt me ook niet zoveel uit hoor. maar dit gaat lekker zo, is ook me 1 na laatste kuurtje, april knal ik er 7 maanden tegenaan icm STH/IGF/Slin hierna ben ik een jaar off.

@ Nitric en @ Punani

heren even ter zijde, no offence maar dit is mijn logje, reageer aub in mijn andere topic met dat domme overkill gelul, mijn lichaam, mijn keuzes, mijn portomonee, en mijn lelijke kindjes later, wat hebben jullie daar mee te schaften, geen ene reet.
ben trouwens niet alleen voor de massa bezig, meerendeels kracht.
 
Laatst bewerkt:
Sterke krachtstats man:cool:
 
Thnx, ik hoop ze nog op te krikken, de Squat mn benen, die willen wel, alleen mn rug niet.
DL het zelfde..
bench.. miss dat die nog op te krikken is, maar heb een redelijke last van me schouders daarna.. eerst half uur tot rust komen erna anders kan ik geen oefeningen meer pakken.
 
thats one hell of a monster cycle
 
Thnx, ik hoop ze nog op te krikken, de Squat mn benen, die willen wel, alleen mn rug niet.
DL het zelfde..
bench.. miss dat die nog op te krikken is, maar heb een redelijke last van me schouders daarna.. eerst half uur tot rust komen erna anders kan ik geen oefeningen meer pakken.
mss een indicatie dat je te zwaar gaat en meer je schouders dan je borst traint? ;)
 
mss een indicatie dat je te zwaar gaat en meer je schouders dan je borst traint? ;)

ja dat is een mogelijkheid, voel hem ook niet in me borst daarna....

maarja toch mooi he zo'n top :P
 
Dude,,, waarom zou ik in een ander topic moeten reageren betreft overkill. Geen enkel ander persoon doet zo'n idioot kuur voorstel. Als ik mij niet vergis ben jij de gene die hier een log begint en er het bovenstaande schema neer kwakt. Als je niet van kritiek gediend bent had je voor het openen van dit topic maar beter na moeten denken. Ik schroom mij niet om kritiek/commentaar te geven, dat is immers de intentie van fora!!!!

BTW....Je stelt van te voren nog niet een de kuur samen maar besluit 'on the fly' er nog ff 6 weken bij aan te plakken, erg doordacht.
 
Dude,,, waarom zou ik in een ander topic moeten reageren betreft overkill. Geen enkel ander persoon doet zo'n idioot kuur voorstel. Als ik mij niet vergis ben jij de gene die hier een log begint en er het bovenstaande schema neer kwakt. Als je niet van kritiek gediend bent had je voor het openen van dit topic maar beter na moeten denken. Ik schroom mij niet om kritiek/commentaar te geven, dat is immers de intentie van fora!!!!

BTW....Je stelt van te voren nog niet een de kuur samen maar besluit 'on the fly' er nog ff 6 weken bij aan te plakken, erg doordacht.


als jij aan het kuren bent, en je gains zijn nog zodanig dat je door kan gaan.. waarom niet??
je heb gelijk hoor, maar dit is een voortgangs log, en geen afzeik log. als je gister avond geen coïtus heb gehad met je vrouwtje, reageer het dan niet op mij af man.
 
Weet verder niet hoe vaak je al een kuur hebt genomen of zo dus kan ik ook niet zeggen of dit een overkill is of nie. (Ook al ziet het er best wel lijp uit)

Verder zien je stats er wel goed uit!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven