Jongens effe een ander vraagje over voeding he!
Ik weet dat voeding heel erg belangrijk is maar als ik lees wat navy over voeding zegt denk ik dat lukt me nooit zo!!!
Ik heb als voordeel dat ik heel droog ben en niet makkelijk aankom dus af en toe gebraden gehakt in plaats van kipfilet kan bij mij geen kwaat.
Maar al die melk en zoveel kwark eiwitten en alles wat je daar hebt genoemd is dat echt zo belangrijk.
Dit is mijn voeding per dag wat is jullie mening hierover??
7.30 ontbijtkoek 100gr, liga, banaan en 2 bruine boterhammen met vleeswaren (niet mager) twee mokken thee (groene)
10.00 halve liter water, 2 boterhammen met vleeswaren en een banaan
12.00 twee boterhammen, snicker, glas water en dextro om te trainen
14.00 iteliaanse bol filet ofzo iets en twee boterhammen met beleg en halve liter water
16.00 zak chips (hamkas) en glas vruchtensap en beker magere joghurt
18.00 uur avondeten en halve liter melk
20.30 ontbijtkoek, banaan en glas vruchtensap
Soms neem ik eiwitten en soms kuur ik creatine erbij
Ik weet dat voeding heel erg belangrijk is maar als ik lees wat navy over voeding zegt denk ik dat lukt me nooit zo!!!
Ik heb als voordeel dat ik heel droog ben en niet makkelijk aankom dus af en toe gebraden gehakt in plaats van kipfilet kan bij mij geen kwaat.
Maar al die melk en zoveel kwark eiwitten en alles wat je daar hebt genoemd is dat echt zo belangrijk.
Dit is mijn voeding per dag wat is jullie mening hierover??
7.30 ontbijtkoek 100gr, liga, banaan en 2 bruine boterhammen met vleeswaren (niet mager) twee mokken thee (groene)
10.00 halve liter water, 2 boterhammen met vleeswaren en een banaan
12.00 twee boterhammen, snicker, glas water en dextro om te trainen
14.00 iteliaanse bol filet ofzo iets en twee boterhammen met beleg en halve liter water
16.00 zak chips (hamkas) en glas vruchtensap en beker magere joghurt
18.00 uur avondeten en halve liter melk
20.30 ontbijtkoek, banaan en glas vruchtensap
Soms neem ik eiwitten en soms kuur ik creatine erbij