Fitness Seller

Proffesionele Suggesties???

Bezoekers in dit topic

Jongens effe een ander vraagje over voeding he!
Ik weet dat voeding heel erg belangrijk is maar als ik lees wat navy over voeding zegt denk ik dat lukt me nooit zo!!!
Ik heb als voordeel dat ik heel droog ben en niet makkelijk aankom dus af en toe gebraden gehakt in plaats van kipfilet kan bij mij geen kwaat.
Maar al die melk en zoveel kwark eiwitten en alles wat je daar hebt genoemd is dat echt zo belangrijk.
Dit is mijn voeding per dag wat is jullie mening hierover??

7.30 ontbijtkoek 100gr, liga, banaan en 2 bruine boterhammen met vleeswaren (niet mager) twee mokken thee (groene)

10.00 halve liter water, 2 boterhammen met vleeswaren en een banaan

12.00 twee boterhammen, snicker, glas water en dextro om te trainen

14.00 iteliaanse bol filet ofzo iets en twee boterhammen met beleg en halve liter water

16.00 zak chips (hamkas) en glas vruchtensap en beker magere joghurt

18.00 uur avondeten en halve liter melk

20.30 ontbijtkoek, banaan en glas vruchtensap

Soms neem ik eiwitten en soms kuur ik creatine erbij

Navy zei:
week 1-8 500mg testosteron enanthaat ew
week 1-10 300mg boldenone ew
week 8-10 50 mg winstrol eod

nakuur

week 14-15 100mg clomid ed
week 16 50mg clomid ed

en eventueel HCG, zou ik alleen doen als je merkt dat je ballen zijn gekrompen.
Dan nee je vanaf week 10 2500/2500/2500/2500 UI om de 5 dagen

legenda: ed = every day, ew = every week, eod = every other day.

Voeding:

8.00 40gr whey proteine met 200ml melk
50gr brinta met 200ml melk
1 banaan

9.30 500mg kwark
4 volkoren boterhammen met 100gr kipfilet
1 banaan
60gr weightgainer met 200ml melk
0,4ltr magere melk

12.00 100gr zilvervliesrijst
400gr kipfilet of koolvis
0,5ltr magere melk

14.30 500gr kwark
100gr macaroni
1 banaan

16.30 4 volkoren boterhammen met 100gr kipfilet
50gr whey proteine met 200ml melk

18.00 avond maaltijd

19.00 bijvoorbeeld gaan trainen en dan zou je 2uur voor dat je gaat trainen nog wat wheigtgainer kunnen nemen

20.30 na het trainen 50gr whey proteine en 70gr dextrose

22.00 voor het slapen gaan:
500gr kwark
100gr havermout met 300ml melk

----------------------------------------------------------------------

Als je deze kuur doet en dit minimaal eet per dag, dan komt het helemaal goed.

succes

wat is die kerel toch geweldig!!

you must.....to navy again!

top man....

toch iemand zoals navy die een klaar en duidelijk antwoord geeft.

Navy zei:
week 1-8 500mg testosteron enanthaat ew
week 1-10 300mg boldenone ew
week 8-10 50 mg winstrol eod

nakuur

week 14-15 100mg clomid ed
week 16 50mg clomid ed

en eventueel HCG, zou ik alleen doen als je merkt dat je ballen zijn gekrompen.
Dan nee je vanaf week 10 2500/2500/2500/2500 UI om de 5 dagen

legenda: ed = every day, ew = every week, eod = every other day.

Voeding:

8.00 40gr whey proteine met 200ml melk
50gr brinta met 200ml melk
1 banaan

9.30 500mg kwark
4 volkoren boterhammen met 100gr kipfilet
1 banaan
60gr weightgainer met 200ml melk
0,4ltr magere melk

12.00 100gr zilvervliesrijst
400gr kipfilet of koolvis
0,5ltr magere melk

14.30 500gr kwark
100gr macaroni
1 banaan

16.30 4 volkoren boterhammen met 100gr kipfilet
50gr whey proteine met 200ml melk

18.00 avond maaltijd

19.00 bijvoorbeeld gaan trainen en dan zou je 2uur voor dat je gaat trainen nog wat wheigtgainer kunnen nemen

20.30 na het trainen 50gr whey proteine en 70gr dextrose

22.00 voor het slapen gaan:
500gr kwark
100gr havermout met 300ml melk

----------------------------------------------------------------------

Als je deze kuur doet en dit minimaal eet per dag, dan komt het helemaal goed.

succes
THNX man!
Met jou kun je tenminste normaal praten.....

LoveJones zei:
THNX man!
Met jou kun je tenminste normaal praten.....

Niet om het een of het ander, maar de toon van jou vragen doet me denken aan bepaalde groeperingen, die zelf weinig uitvoeren, en vooral veel EISEN van anderen.

"Hup hup forummertjes, ik ga kuren, geef me een schema anders haat ik jullie !" :mad:

Zo komt het over, je moet zeggen thanks navy, je bent een goede slaaf, als ik weer eens lui ben weet ik je te vinden.

Trek het je niet persoonlijk aan, het kan zijn dat ik het verkeerd zie, maar het moest me even van het hart :who:

MightyDuck zei:
Niet om het een of het ander, maar de toon van jou vragen doet me denken aan bepaalde groeperingen, die zelf weinig uitvoeren, en vooral veel EISEN van anderen.

"Hup hup forummertjes, ik ga kuren, geef me een schema anders haat ik jullie !" :mad:

Zo komt het over, je moet zeggen thanks navy, je bent een goede slaaf, als ik weer eens lui ben weet ik je te vinden.

Trek het je niet persoonlijk aan, het kan zijn dat ik het verkeerd zie, maar het moest me even van het hart :who:

In plaats van veel commentaar te geven zou je hem kunnen helpen met de search functie of gewoon op een normale manier kunnen helpen. Daarvoor zijn we hier toch. Zoveel nuttige posts van jou vind ik hier anders ook niet ;)

MightyDuck zei:
Jezus Navy wat sloof jij je uit, op zich wel te begrijpen hoe je denkt maar doe je die moeite toch niet man.

Zeg er meteen even bij dat hij dat de komende 10 jaar ook moet blijven eten, ook zonder kuur. Wie gaat em daarop controleren.

Kom nou, stumpertje, neem maar een voorbeeld aan Navy!!!
die loopt tenminste niet aalleen intressant te doen op dit board!!

Breathe in, breathe out, ontspan heren. Het advies is gegeven, heeft weinig zin om te verzanden in een discussie die toch nergens toe leidt.

........en we zijn voor de zoveelste keer beland bij het wel of niet helpen van beginners die nadrukkelijk de indruk geven dat ze liever hebben dat een ander meer moeite doet bij het samenstellen van een eerste kuur dan zij zelf.

Tsja, misschien een subforum voor "hulp-bij-een-eerste-kuur"? Liefst met wat bindende board-regeltjes...

Edit: Skip mijn laatste post dan ook maar. Had het venster al een paar minuten openstaan.

Tja de faqs en sticky's zijn toch redelijk duidelijk. Maar niet iedereen neemt de moeite om die dus te lezen. Dan kan je iemand met een vraag dus wel of niet helpen. Help je zo iemand niet dan brengt die persoon misschien wel zijn gezondheid in gevaar. Help je iemand wel dan denkt die persoon dat die altijd zo gemakkelijk aan zijn info zal kunnen komen en doet verder geen moeite meer om bij te leren.

Blijft dus altijd een dillema, maar ik neem aan dat niemand wil dat iemand anders zijn/haar gezondheid op het spel zet door onwetendheid.

Juriaan zei:
In plaats van veel commentaar te geven zou je hem kunnen helpen met de search functie of gewoon op een normale manier kunnen helpen. Daarvoor zijn we hier toch. Zoveel nuttige posts van jou vind ik hier anders ook niet ;)

Ik geef toch ook geen kritiek op die kuur van navy, mooi uitgezocht van hem. Alleen vind ik het sneu om andere mensen zich te laten inspannen voor informatie die je ook zelf kunt vinden. En daar geef ik dan wel weer commentaar op. Het rammelt van de test/boldenone kuren je hebt ze zo gevonden.

Als ik jou zeg van hee ik wil een reis maken naar afrika, vertel me eens even hoe ik dat het best kan doen. Ga jij dat dan allemaal voor mij opzoeken ?

@Love Jones : Je hebt nu een mooi kuur schema, nu nog wat manieren. :mad:

Ericr zei:
Blijft dus altijd een dillema, maar ik neem aan dat niemand wil dat iemand anders zijn/haar gezondheid op het spel zet door onwetendheid.

Ik geloof niet dat dat de bedoeling van een forum als dit is nee. Maar ik vraag me dan af, wanneer iemand niet eens moeite doet voor zichzelf om dingen uit te zoeken...zal ie t dan al helemaal wel voor n ander doen.

Voor Navy dikke pluim dat ie t wel doet!

MightyDuck zei:
Ik geef toch ook geen kritiek op die kuur van navy, mooi uitgezocht van hem. Alleen vind ik het sneu om andere mensen zich te laten inspannen voor informatie die je ook zelf kunt vinden. En daar geef ik dan wel weer commentaar op. Het rammelt van de test/boldenone kuren je hebt ze zo gevonden.

Als ik jou zeg van hee ik wil een reis maken naar afrika, vertel me eens even hoe ik dat het best kan doen. Ga jij dat dan allemaal voor mij opzoeken ?

@Love Jones : Je hebt nu een mooi kuur schema, nu nog wat manieren. :mad:

Ja hoor, koop eerst de DVD: Out to afrika en kijk eens op http://last-minute.pagina.nl voor een goedkope reis :D

Juriaan zei:
Ja hoor, koop eerst de DVD: Out to afrika en kijk eens op http://last-minute.pagina.nl voor een goedkope reis :D

Okeeeee okeeee dat had ik ook kunnen doen, maar hij wou graag een schema kant en klaar van iemand hier krijgen zo stond het in de vraag en die toon stootte me gewoon even tegen het zere been. Ik had toch al slechte zin :o :who:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven