MuscleMeat

Programma om pdf te maken??

Brutez

Huge Freak
Waardering
54
Hoi,

IK zoek een programma waarmee ik van word, excel, powerpoint etc. PDF bestanden kan maken. En dan natuurlijk zonder dat er gratis logo's in je document komen of dat je het maar 15 dagen mag gebruiken.

Uiteraard krijg je een paar maandjes karma.. :p

als ik je een tip kan geven: leer LaTeX gebruiken en dan zal je op termijn veel tijd en geld sparen.

Gewoon disstiller van Adobe, al die gare freeware paketten.

• Topic Starter Topic Starter
ff off topic: en dan klagen dat paketten zoals office of photoshop te duur zijn en dat je er niets aan kan doen als er een bug is.

OT:
Is Distiller gratis?

Vergelijk office is niet met een opmaak paket.

En ik koop ze gewoon hoor.

Toevalig 2 weken terug CS3 besteld 8)

waar is die karma :study:

Waar kan ik die gratis downloaden?? Link? :D

Waar kan ik die gratis downloaden?? Link? :D

En hij zegt gewoon dat ie links genoeg ziet... :D

hier kun je alle informatie downloaden. latex is gratis btw.

LaTeX.UGent.be | LaTeX.UGent.be, de referentiesite voor LaTeX-gebruikers aan de UGent.

Vergelijk office is niet met een opmaak paket.

En ik koop ze gewoon hoor.

Toevalig 2 weken terug CS3 besteld 8)

ik kan perfect die 2 pakketten vergelijken als het op vlak van prijs en problemen met bugs aankomt.
Als er een bug is kun je bij die 2 niet free software paketten niets aan doen en niet sleutelen. En bovendien zijn er voor alle 2 zeker goede gratis alternatieven.

PDFcreator (installeert zich als virtuele printer, geen logo's, volledig gratis, nog nooit probs mee gehad)

of plak de inhoud hier en exporteer het topic naar pdf :p

Ik gebruik PrimoPDF, een printer driver die elk document afdrukt naar een PDF-bestand.

Ik gebruik voor MS Office 2003 het progje "ConvDocPDFWordv350"
De word geinstalleerd binnen MS Office 2003, het werkt perfect.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Convert Doc to PDF For Word V3.50 incl serial nr, vind je hier-> RapidShare: 1-Click Webhosting

Terug
Naar boven