rob91
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.742
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus een kleine cut? Of denk dat ik nog 1-2 maandjes ga cleanbulken ofzo en dan minstens 3 maanden cutten?VP is meer dan 15% denk. Je zou opzich wel een beetje kunnen cutten en van daaruit weer opbouwen.

Ik heb er geen problemen mee om lang te cuttenIk zou een cut erin gooien, van maandenlang achter elkaar cutten wordt je ook niet blij.
. Zelfde met veel vet hebben, heb ik ook geen probleem mee tja
.Ik heb er geen problemen mee om lang te cutten. Zelfde met veel vet hebben, heb ik ook geen probleem mee tja
.
, heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me geen pretje om op 20% + te moeten cutten..Ahjawacht maar tot het zo ver is, heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me geen pretje om op 20% + te moeten cutten..
, we zien wel als het zover is.Kweetniet hoor, heb hier al leden gezien van 16 jaar die op 63 kg toch al netjes staan.Ik zou gewoon gaan cleanbulken.
Het begin is er , maar nog veel werk aan de winkel.
Als je nu gaat cutten ben je denk ik gewoon "ecto like"
je armen bijv. zullen echt heel dun worden na het cutten.
Kweetniet hoor, heb hier al leden gezien van 16 jaar die op 63 kg toch al netjes staan.
Ik vergelijk me niet,Vergelijken met anderen is het stomste wat je kunt doen. Luisteren naar je verstand en je lichaam het beste.
ik zeg gewoon maar dat je op 63 kg toch al een net startfysiek kan behalen 
Waarom niet onder 12%? Ik zou liever als ik cut toch naar 10% gaan.Ik zou cutten naar 12/14% je vp is wel hoog. En niet dieper dan 12% ook imo
ik zou lekker rustig aan beetje cutten tot hoever jezelf wil.
waarom niet onder 12% ? omdat er dan stom gezegt niks meer overblijft...

tot 12% is lekker simpel, daaronder ook wel hoor, maar als je te diep gaat en je doet het fout kan je zo al je massa weer verliezen. Je kan bijv heel schoon gaan eten, +200 op onderhoud, en dan 3/4x p/w na je training 30 minuutjes rustige cardio, lage intensiteit. Dan kan je nog wat massa aanzetten en val je af qua VP. Hoef je niet echt zwaar te cutten.Waarom niet onder 12%? Ik zou liever als ik cut toch naar 10% gaan.
Aghhja, het zal niet precies 10% zijn hé, ik heb ook geen huidplooimeter enzo dusjaik zou lekker rustig aan beetje cutten tot hoever jezelf wil.
waarom niet onder 12% ? omdat er dan stom gezegt niks meer overblijft...
, zal gewoon op de spiegel afgaan tot het goed is.Aghhja, het zal niet precies 10% zijn hé, ik heb ook geen huidplooimeter enzo dusja, zal gewoon op de spiegel afgaan tot het goed is.