Ripi1993
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sick result ! Mag je trots op zijn.
VP is rond de 8 % denk ik.
Heb je dit natty gedaan?
.Beste cut in 10 weken, erg netjes! Keep it up!
Vetpercentage inderdaad 7-9%
!
Mooi resultaat!!
Wat voor voedingsschema hield je aan?
!In principe geen bijzondere. Heel nauwlettend mijn calorieen en macro's bijgehouden. 4 maaltijden verspreid over de gehele dag inclusief snacks. Als je wilt zou ik wat concreter op je vraag kunnen ingaan. Ik hoor het wel!
netjes gedaan jongen, 11kg op 10 weken is wel erg veel loss per week.. als je dit natty hebt gedaan is spierverlies tijdens cutten een eeuwenoude discussie die de kop ingedrukt mag worden volgens mij
hoeveel heb je onder maintenance gezeten dan ? en naast cardio, gewoon het klassieke cut dieet ? (geen carb cycling oid)
![]()
Wat was het vp van de before foto? (kan zelf erg slecht schatten)
Goede symmetrie en aanhechtingen, nette cut ook. Was het wel nodig zo ver door te cutten? (gezien hoeveelheid spiermassa)
! Expirimenteel gezien was ik super benieuwd naar hoe ik eruit zou zien als ik laag in vp zou zijn. En ik moet zeggen dat ik mij super voel om zo lean te zijn!Nice resultaat op 10 weken ! Hoeveel kcal at je op 88 kg en hoeveel op 77 kg?
Hmm hoeft niet perse wat voor eten maar ben dan wel benieuwd hoeveel kcals je at en hoeveel eiwit, kh etc. En dan vanaf die 88 kg tot de 77kg, want kan me voorstellen dat je je hoeveelheid kcals dan wel aardig moet verlagen. Ook veel krachtverlies of valt t mee?
kijk ook ns naar mijn replyedit; its ok, heb je trouwens ook geen refeed dagen gehouden of... ?
.Klopt het dan als ik het zo zou berekenen? 88kg met 15% = 74,8kg VVM 77kg met 8% = 70,8kg VVM 7,04 kg vet kwijtgeraakt, waar bestaat die andere 4 kg dan uit? spier & water neem ik aan?

In 10 weken tijd zo'n resultaat neerzetten mag je erg trots op zijn. Hoop dat ik je na kan doen haha!