XXL Nutrition

progressie foto's cut.. 88kg naar 77kg..

Sick result ! Mag je trots op zijn.
VP is rond de 8 % denk ik.

Heb je dit natty gedaan?

Beste cut in 10 weken, erg netjes! Keep it up!
Vetpercentage inderdaad 7-9%

• Topic Starter Topic Starter
Sick result ! Mag je trots op zijn.
VP is rond de 8 % denk ik.

Heb je dit natty gedaan?

Thanks! Ja, heb het volledig natty gedaan!

Met minimale cardio; 2-3x HIIT in de 10 weken. Ik vertrouw wat cutten betreft altijd 100% op mijn dieet. Wellicht onnodig maar ik vermeed zelfs cheats en dergelijke. Puur omdat het m'n mind fucked en concentratie breekt :o.

Beste cut in 10 weken, erg netjes! Keep it up!
Vetpercentage inderdaad 7-9%

Goed om te horen mayne, thanks! Wil bijna door cutten maar denk dat dat niet meer nodig is. Ik zal de winter doorbrengen met een reversie diet en naarmate tijd een transactie doen naar een echte lean bulk.

Mooi resultaat!!

Wat voor voedingsschema hield je aan?

netjes gedaan jongen, 11kg op 10 weken is wel erg veel loss per week.. als je dit natty hebt gedaan is spierverlies tijdens cutten een eeuwenoude discussie die de kop ingedrukt mag worden volgens mij :P

hoeveel heb je onder maintenance gezeten dan ? en naast cardio, gewoon het klassieke cut dieet ? (geen carb cycling oid)

:thumbup:

Wat was het vp van de before foto? (kan zelf erg slecht schatten)

Goede symmetrie en aanhechtingen, nette cut ook. Was het wel nodig zo ver door te cutten? (gezien hoeveelheid spiermassa)

Mooi resultaat!!

Wat voor voedingsschema hield je aan?

In principe geen bijzondere. Heel nauwlettend mijn calorieen en macro's bijgehouden. 4 maaltijden verspreid over de gehele dag inclusief snacks. Als je wilt zou ik wat concreter op je vraag kunnen ingaan. Ik hoor het wel;)!

Nice resultaat op 10 weken !

Hoeveel kcal at je op 88 kg en hoeveel op 77 kg?

In principe geen bijzondere. Heel nauwlettend mijn calorieen en macro's bijgehouden. 4 maaltijden verspreid over de gehele dag inclusief snacks. Als je wilt zou ik wat concreter op je vraag kunnen ingaan. Ik hoor het wel;)!

Hmm hoeft niet perse wat voor eten maar ben dan wel benieuwd hoeveel kcals je at en hoeveel eiwit, kh etc.
En dan vanaf die 88 kg tot de 77kg, want kan me voorstellen dat je je hoeveelheid kcals dan wel aardig moet verlagen.

Ook veel krachtverlies of valt t mee?

netjes gedaan jongen, 11kg op 10 weken is wel erg veel loss per week.. als je dit natty hebt gedaan is spierverlies tijdens cutten een eeuwenoude discussie die de kop ingedrukt mag worden volgens mij :P

hoeveel heb je onder maintenance gezeten dan ? en naast cardio, gewoon het klassieke cut dieet ? (geen carb cycling oid)

:thumbup:

Thanks man! Haha, ik heb gelukkig minimale spierverlies geleden tijdens het cutten. Ik denk dat dit te relateren is aan het feit dat ik constant en consequent ben geweest met mijn dieet zonder al te veel cardio te doen. Het is niet zo dat ik cardio afraad maar langdurige sessies kunnen nadelige effecten hebben op spierbehoud. Ook hier zou ik wat dieper op in kunnen gaan maar ik denk dat iedereen dit wel snapt.

Behoorlijk laag op sommige 'sedentary' dagen en wat hoger op 'actieve' dagen. 500-700cals verschil. Geen tot amper cardio. Ook geen carbs cycling, deze hield ik op medium.

Thanks!

Wat was het vp van de before foto? (kan zelf erg slecht schatten)

Ik zou denken 14-16%, bloated.

Goede symmetrie en aanhechtingen, nette cut ook. Was het wel nodig zo ver door te cutten? (gezien hoeveelheid spiermassa)

Thankss:D! Expirimenteel gezien was ik super benieuwd naar hoe ik eruit zou zien als ik laag in vp zou zijn. En ik moet zeggen dat ik mij super voel om zo lean te zijn!

kijk ook ns naar mijn reply :)

edit; its ok, heb je trouwens ook geen refeed dagen gehouden of... ?

Klopt het dan als ik het zo zou berekenen?

88kg met 15% = 74,8kg VVM
77kg met 8% = 70,8kg VVM

7,04 kg vet kwijtgeraakt, waar bestaat die andere 4 kg dan uit? spier & water neem ik aan?

Ben al jaloers op hoe je erbij stond op 88 :o

In 10 weken tijd zo'n resultaat neerzetten mag je erg trots op zijn. Hoop dat ik je na kan doen haha!

Nice resultaat op 10 weken ! Hoeveel kcal at je op 88 kg en hoeveel op 77 kg?

Op 88kg had ik een indicatie (3200-3500kcals) van wat ik at maar dit zal denk ik wel behoorlijk verschillen met de echte berekening aangezien ik heel laks alles naar binnen werkte. Op 77kg was het wel behoorlijk laag afentoe.. zo ongeveer 2000kcal +-.

Hmm hoeft niet perse wat voor eten maar ben dan wel benieuwd hoeveel kcals je at en hoeveel eiwit, kh etc. En dan vanaf die 88 kg tot de 77kg, want kan me voorstellen dat je je hoeveelheid kcals dan wel aardig moet verlagen. Ook veel krachtverlies of valt t mee?

Krachtverlies viel wel mee. Een voorbeeld; voorheen kon ik 100kg x 12 flat bench en nu 100kg x 8-10, afhankelijk van de dag.

kijk ook ns naar mijn reply :) edit; its ok, heb je trouwens ook geen refeed dagen gehouden of... ?

De laatste 3-4 weken van mijn cut waren zonder enige refeeds/cheats. Hard knock life :D.

Klopt het dan als ik het zo zou berekenen? 88kg met 15% = 74,8kg VVM 77kg met 8% = 70,8kg VVM 7,04 kg vet kwijtgeraakt, waar bestaat die andere 4 kg dan uit? spier & water neem ik aan?

Vocht, spier en glycogeen denk ik.

Ben al jaloers op hoe je erbij stond op 88 :o

That bulk though :o

In 10 weken tijd zo'n resultaat neerzetten mag je erg trots op zijn. Hoop dat ik je na kan doen haha!

Succes man, Het ga je goed!

Terug
Naar boven