AndroidHealthClinic

progressie foto's cut.. 88kg naar 77kg..

Onwijs goed man!

heel mooi, maar wat is de doel hiervan? Wat is het nut van zo laag te gaan cutten?

heel mooi, maar wat is de doel hiervan? Wat is het nut van zo laag te gaan cutten?

de doel hiervan ? deze vraag zou je dan bij elke cut of bulk kunnen stellen toch.. overigens geeft hij de reden zelf al aan.

imo is het nut ervan dat je er fk lean bij staat. is chill en ziet er goed uit. en dat je weer lekker kan gaan bouwen zonder binnen notime rond het oude vp te staan.

je kan ook oneindig blijven bouwen zonder te cutten maar dan gaat het er niet uitzien vrees ik.

• Topic Starter Topic Starter

Thanks!

Dank:). In mijn voorgaande berichtgeving had ik verteld dat ik experimenteel gezien benieuwd was naar de "look". Daarnaast is het een leuke uitdaging en het getuigt van discipline in zijn hoogste categorie, naar mijn mening. Niet te vergeten; om spiermassa te begunstigen is het goed om de VP holygrail aan te houden i.e. 8-12%. *10% lichaamsvet = 24,9-27,1 nmol/l. En het is gewoon super gaaf!

En natuurlijk:

de doel hiervan ? deze vraag zou je dan bij elke cut of bulk kunnen stellen toch.. overigens geeft hij de reden zelf al aan.

imo is het nut ervan dat je er fk lean bij staat. is chill en ziet er goed uit. en dat je weer lekker kan gaan bouwen zonder binnen notime rond het oude vp te staan.

je kan ook oneindig blijven bouwen zonder te cutten maar dan gaat het er niet uitzien vrees ik.

wat bedoel je nou met die nmol/l ?

Op 88kg had ik een indicatie (3200-3500kcals) van wat ik at maar dit zal denk ik wel behoorlijk verschillen met de echte berekening aangezien ik heel laks alles naar binnen werkte. Op 77kg was het wel behoorlijk laag afentoe.. zo ongeveer 2000kcal +-.

Kan ik 10 weken begeleiding van je krijgen?...

No cardio, 3000 kcal... that's the life

Ik zit met 89 kg op 2200 kcal en kom bij (maar junk ook nog teveel).
Na mijn rustweek volgende week eens 10 weken héél clean proberen te wezen en ik ga er wss ook cardio bij doen, 's ochtends en 's avonds
Als ik al half zoveel resultaat heb, mag ik al in mijn handjes klappen.

• Topic Starter Topic Starter
Kan ik 10 weken begeleiding van je krijgen?...

No cardio, 3000 kcal... that's the life

Ik zit met 89 kg op 2200 kcal en kom bij (maar junk ook nog teveel).
Na mijn rustweek volgende week eens 10 weken héél clean proberen te wezen en ik ga er wss ook cardio bij doen, 's ochtends en 's avonds
Als ik al half zoveel resultaat heb, mag ik al in mijn handjes klappen.

Met 10 weken cutten bedoel je? Ach waarom ook niet, stuur maar een PB. (Y) In 10 weken is heelveel te bereiken mits je strikt te werk gaat.

amateurs die zich teveel focussen op theorie en niet op hun voeding en training, maar teveel focussen op droog te staan

sounds like frustrated :roflol:

Erg mooi man! ;)

Momenteel zelf bezig met een bulk, hoop dat mijn cut verloopt zoals de jouwe!

Netjes!
Kan je je voeding eens posten als dat ok is?

Zelfs tijdens je bulk zag je er lean uit whattafack.

Nette progressie!

Ben benieuwd wat je ging zeggen als de deur van de lift opeens open ging

Btw foto is in een basic fit gemaakt?

En nice cut goed gedaan

Goed Fysiek man!

Nette progressie!

Terug
Naar boven