XXL Nutrition

Progressie Krokodildo

Mooi afgelijnd !
Goed geribbelde buik, hopelijk haal ik dat ook ooit

Mwa, ben binnen een jaar meer vooruit gegaan dan jij in 3 jaar, zou toch maar op je eten gaan letten en eten als een beest

Meer massa pakken, goede basis

ik vind het maar zo zo voor 3 jaar om eerlijk te zijn, dit is makkelijk te halen in een jaar of minder volgens mij maar toch good job!

Altijd grappig dat er nog zoveel gezeik wordt gegeven op een physiek die al zo goed is. Als ie 2 jaar doorknalt, en daarna wat AAS gebruikt kan ie op het podium. Het is natuurlijk ook maar de vraag of je dat wil, maar goed.

• Topic Starter Topic Starter
Hier nog een foto van mijn benen, en nog een front relaxed.

ik 015.jpg

ik 016.jpg

nog een

ok 001.jpg

Dat na 3 jaar, gandhi had meer bereikt

Ziet er goed uit ga zo door!

tip
wel heel je been goed scheren

Nieuwe benen pic
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 11:43 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

benen pic.jpg

Benen zijn netjes, Rug ook. Borst en armen vind ik voor 3 jaar trainen maar magertjes :)

uit 3 jaar had je zeker meer kunnen halen, moet na 6 maanden al kunnen.
nu goed voedingsschemamaken en knallen!

Hoe kan je dat nou weer zeggen als je niet eens het startpunt van deze jongen weet?

OT: Ik vind het er netjes uitzien. Lekker doordoen misschien de voeding wat omhoog gooien (zoals je zelf al aangaf). Zie nu trouwens pas dat begin topic oktober 2012 is, my bad.

Laatst bewerkt:
mooi fysiek man !

Benen zijn netjes, Rug ook. Borst en armen vind ik voor 3 jaar trainen maar magertjes :)

Armen willen maar niet groeien, ze meten al een aantal maanden 36 cm, dus dat moet beter. Borst komt niet zo goed uit op de foto's, misschien plaats ik binnenkort een nieuwe foto van mijn borst.

Betere foto van borst.

ok 002.jpg

ok 007.jpg

Niet slecht bro ;), lekkere basis om op verder te bouwen. Laat de haters lekker praten.

Terug
Naar boven