wess1988
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
uit 3 jaar had je zeker meer kunnen halen, moet na 6 maanden al kunnen.
nu goed voedingsschemamaken en knallen!
Benen blijven groeien terwijl de rest blijft niet groeit.

Petje af voor je fysiek. Puike benen met name. Je weet wel wat je doet als je dit met genoemd materiaal thuis voor elkaar hebt gekregen. Welke oefeningen doe je voor benen (en de rest is eigenlijk ook wel interessant). Hoe zwaar ga je op borst? Dumbbells zijn vrij beperkt vaak qua gewicht....
Een voedingsschema geeft je inzicht in hetgeen wat je eet. Het houdt niet in dat jij je er altijd precies aan houdt, dat bepaal je zelf. Maar weten wát je eet is wel zo handig, en als je niet aankomt dan eet je gewoon niet voldoende
Ik zou het niet weten, iemand? Misschien rond 12/13 procent ofzo?
Als ik eerlijk ben lijk je helemaal niet 79kg. Benen vind ik wel netjes. Zou toch aanraden om naar de sportschool te gaan en een voedingsschema te volgen.
Als ik na 3 jaar keihard trainen hoor dat ik een goede basis heb zou ik daar niet blij mee zijn. Je kan dan echt al behoorlijk wat bereikt hebben als je alles goed aanpakt. Op zijn benen na lijkt het meer op iemand die 1 jaar serieus traint.
Mijn benentraining is echt slecht, ik heb thuis geen squatrek. Dus ik moet de barbell vanaf de grond in mijn nek leggen om te squatten, ik squat met een laag gewicht ongeveer 20 reps ofzo. Dan squat ik 3 setjes, en daarna nog wat lunges 3 sets. Mijn benen groeien er aardig op dus ik blijf deze training doen. Mijn dumbbells kan ik verstellen. De rest mijn schema is:
-maandag borst/triceps
-dinsdag benen
-woensdag rug/biceps
-donderdag schouders
Ik heb een total gym shaper van tell sell, en ik moet eerlijk zeggen dat ik met dat ding nog best goed kan trainen. Ik train er altijd mijn triceps op, en ik kan er ook pullups op doen, en wat andere oefeningen. Ik kan thuis gewoon bankdrukken dus borst pak ik altijd hard aan.
---------- Post toegevoegd 18 April 2013 om 16:11 ----------
Ik eet elke dag ongeveer hetzelfde.
9 uur shake + 2 boterhammen met hagelslag of vlokken ofzo.
12 uur 3 eieren met en uitje en tomaat en 2 boterhammen.
tussendoor nog 2 bananen.
half 6 avondeten meestal kip met rijst.
voor het trainen een banaantje.
na het trainen nog een shake en dextrose.
rond 10 uur nog 500 gram magere kwark.
De laatste tijd kom ik wel wat aan, ik weet dat het geen geweldige voeding is, maar ik kom iig aan. Ik ga denk ik binnenkort een boek over bodybuilding mbt voeding kopen, iemand suggesties?
Keep it upOh ja, want iemand zou vet willen winnen
Toch top als hij met dit vetpercentage vooruit gaat?