MuscleMeat

Progressie Krokodildo

dat is zeker netjes voor een jaar! ik train ze nu een halfjaar ongeveer en er is nog niet veel bijzonders aan te zien....

Keep it up!:D

Zie jij dezelfde foto´s als ons? Voor dit fysiek heeft hij 3 jaar getraint.... komaaaaaaaaaaaaaan brah.

Whatsup met dat gehaat man. Jongen doet z'n best, ziet er netjes uit. Bij jou zien we helemaal niks. Je avatar is een tijger plaatje, geen pic's, geen gewicht, geen vp. Enige wat we kunnen zien is dat je net geen midget bent.

• Like
Waarderingen: D G
Whatsup met dat gehaat man. Jongen doet z'n best, ziet er netjes uit. Bij jou zien we helemaal niks. Je avatar is een tijger plaatje, geen pic's, geen gewicht, geen vp. Enige wat we kunnen zien is dat je net geen midget bent.

Dit dus.. Danku

Ik post foto´s zodra ik denk dat er iets te posten is. Ten 2de ga je gedragen naar je leeftijd, je gaat me uitmaken voor midget... defaq gast je bent 43 jaar oud. Iedereen mag zijn mening geven. En ik reageerde op iemand die zei dat het netjes was. En als ik eerlijk ben is dit niet netjes voor 3 jaar trainen.

En verder, als je mijn stats wilt weten kun je dat gewoon vragen hoor. Niks te verbergen.

Laatst bewerkt:
Goed bezig man! heb je ook toevallig een foto van hoe je bent begonnen?

Ik post foto´s zodra ik denk dat er iets te posten is. Ten 2de ga je gedragen naar je leeftijd, je gaat me uitmaken voor midget... defaq gast je bent 43 jaar oud. Iedereen mag zijn mening geven. En ik reageerde op iemand die zei dat het netjes was. En als ik eerlijk ben is dit niet netjes voor 3 jaar trainen.

En verder, als je mijn stats wilt weten kun je dat gewoon vragen hoor. Niks te verbergen.

Gedragen naar mijn leeftijd? Voor zyzz taal als.... Komaaaaaaan braaah en defaq ben jij inmiddels ook al te oud hoor.:D

En leg me geen woorden in mijn mond dat ik je uitmaak voor midget, ik zei enige wat we van jou kunnen zien is dat je net geen midget bent.

Een jochie van 16 zal niet dezelfde progressie kunnen maken in 3 jaar als hij begint dan iemand die op zijn 20e ofzo start.

Jij bent net als ik volwassen dus mogen we best verwachten dat je dat soort zaken mee laat wegen in je kritiek. Zeker als je, zoals je zelf aangeeft, zelf nog geen fysiek hebt die het posten waard is.

Zie jij dezelfde foto´s als ons? Voor dit fysiek heeft hij 3 jaar getraint.... komaaaaaaaaaaaaaan brah.

Sinds wanneer is Bodybuilding een sprint of race?
Maakt niet uit hoelang het duurt voor je er komt, alles wat je doet voor Bbing brengt je een stap dichterbij je doelstelling.

'Zo snel mogelijk breed worden' is een motivatie en denkwijze voor pikkies.

Bbing doet ieder op zn eigen manier. De een stopt er meer tijd en toewijding in dan een ander.
Wat wel of niet had gekunt in 3jaar zegt niets.

Jammer die mentaliteit

Maakt niet uit hoelang het duurt voor je er komt, alles wat je doet voor Bbing brengt je een stap dichterbij je doelstelling.

Bbing doet ieder op zn eigen manier. De een stopt er meer tijd en toewijding in dan een ander.

Jammer die mentaliteit

Ten eerste vraagt hij hier, door middel van zijn foto´s te laten zien hoe zijn progressie is over de tijd dat hij traint.

Hij vraagt dus of we hem willen beoordelen op hoe hij was, en nu is en wat hij bereikt heeft in 3 jaar tijd. En daar geef ik antwoord op. En jij weet helemaal niet wat mijn mentiliteit of mijn motivatie is. Dus ik weet niet waar heel jou post op gebaseerd is, maar er klopt niet veel van.

Gedragen naar mijn leeftijd? Voor zyzz taal als.... Komaaaaaaan braaah en defaq ben jij inmiddels ook al te oud hoor.:D

En leg me geen woorden in mijn mond dat ik je uitmaak voor midget, ik zei enige wat we van jou kunnen zien is dat je net geen midget bent.

Een jochie van 16 zal niet dezelfde progressie kunnen maken in 3 jaar als hij begint dan iemand die op zijn 20e ofzo start.

Jij bent net als ik volwassen dus mogen we best verwachten dat je dat soort zaken mee laat wegen in je kritiek. Zeker als je, zoals je zelf aangeeft, zelf nog geen fysiek hebt die het posten waard is.

Fout van mijn kant inderdaad excuus. Had niet gezien dat hij pas 19 was. Daarin heb je dus gelijk.

Jammer die mentaliteit

Wijze woorden!

ziet er goed uit, goed fysiek.
Je lats mogen wel wat meer aandacht vind ik zelf, voor meer symmetrie en je smalle middel benadrukken.
Verder gewoon doortrainen natuurlijk, met goede voeding gaat het aardig snel

Ik vind die benen goed, gedefinieerd ook, weet je ongeveer op welk vetpercentage je zit?

Tegenwoordig moet iedereen meteen een Coleman fysiek hebben. Zijn basis is meer dan rotsvast, vooral zijn benen. Het enige wat hij nu nog hoeft te doen is vreten als een gek, mits verantwoord, een goed voedingsschema en vooral veel blijven trainen.

Gaaf man, train zelf ook in een home gym. Vind het zelf ook altijd super relaxt. Heb je gewoon een zolder?

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig man! heb je ook toevallig een foto van hoe je bent begonnen?

Nee ik kan geen before foto´s vinden.

---------- Post toegevoegd Sun 10 Feb 2013 om 16:30 ----------

Ik vind die benen goed, gedefinieerd ook, weet je ongeveer op welk vetpercentage je zit?

Ik zou het niet weten, iemand? Misschien rond 12/13 procent ofzo?

---------- Post toegevoegd Sun 10 Feb 2013 om 16:31 ----------

Gaaf man, train zelf ook in een home gym. Vind het zelf ook altijd super relaxt. Heb je gewoon een zolder?

Ja gewoon op zolder, maar een home gym kun je het niet echt noemen.

Benen blijven groeien terwijl de rest blijft niet groeit.

legje 001.jpg

Damn impressive.

Als je de rest niet mee wil groeien, en je pakt het wel hard aan, dan ligt het gewoon aan je DNA. Meeste beginners snappen dat niet. Maar je hebt soms pech in bepaalde spiergroepen.

Damn impressive.

Als je de rest niet mee wil groeien, en je pakt het wel hard aan, dan ligt het gewoon aan je DNA. Meeste beginners snappen dat niet. Maar je hebt soms pech in bepaalde spiergroepen.

Tnx, ik hoop dat de rest nog mee gaat groeien, best frustrerend dat ik alleen progressie in mijn benen zie. Ik ben geen beginner btw.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 12:50 ----------

Mijn rechter been is trouwens in omtrek 1 cm groter dan mijn linker been. Trekt dat vanzelf bij of moet ik mijn linker been harder aan pakken?

Terug
Naar boven