supersized
Huge Freak
- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed, ik ben geen actieve user, en zal het waarschijnlijk ook niet worden.
Toch ben ik 'trots' op mijn huidige progressie, maar zal ook wel eventuele tips/aanvulling willen hebben mocht dat nodig zijn.
Ik train nu 3 jaren, waarvan ik het 1e jaar sponsor was van de gym (met andere woorden: bezocht de gym 1/2x in de week, en maakte ook geen progressie).
Het tweede jaar raakte ik geblesseerd met voetbal en moest mijn benen aansterken. Dit was natuurlijk een mooie gelegenheid om ook fanatiek mijn bovenlichaam aan te pakken.
Ik heb toen een standaard voedingsschema gemaakt (brinta, shakes, brood+kip/pindakaas, avondeten, kwark).
Ik begon aardig te groeien, en pakte in dat jaar meteen 15kg (uiteraard combi van vocht/vet/spiermassa).
Mijn huidige jaar (3e) heb ik brood uit mijn dieet gehaald, en train nu 5x in de week.
Voor de geïnteresseerden:
Voeding:
08:00 - Brinta met melk + Shake met water (2 scoops)
10:00 - 4 rijstwafels + Appel + Shake met water (1 scoop)
12:30 - Rijst + Blik tonijn
15:00 - 4 wasacrackers met pindakaas
15:15 - (pre work) Crack / NoXplode / Unleash (wat ik in huis heb)
- trainen -
16:30 - (post work) Shake + Creatine
17:15 - Zoete aardappel + Kip + Groente
20:00 - 4 eieren zonder eigeel + 2 wasacrackers met pindakaas + Shake met melk (2 scoops)
22:00 - 500gr magere kwark
Trainingschema:
Ma: Schouders Armen
Di: Borst Rug
Wo: Benen Buik
Do: Schouders Armen
Vr: Borst Rug
Za of Zo: Benen Buik
![]()
De buitenste foto's waren na 1 maandje trainen, maar zo zag ik er na een jaar sponsoren ook nog uit. :') Woog daar rond de 68/70kg bij 1.87m.
De middelste 3 foto's zijn recent. Weeg momenteel 88kg.
Momenteel geen beenfoto's. Door die blessure (uiteindelijk operatie geworden) lopen die wat achter maar werk er hard aan!
Tips/Feedback qua voeding/training meer dan welkom.
Is er een reden waarom je zoveel eiwitten eet of eet je gewoon graag het eten waar veel eiwitten in zitten?
Erg nette progressie in een reëel tijdsbestek. Is weer eens wat anders, tegenwoordig zit deze sectie vol met 20 jarigen die beweren dit soort progressie natty te hebben gemaakt in 8 weken. Goed bezig en vooral blijven gaan. Jelly op pec-genetics.
Geen reden. Naar mijn mening kun je net als water er geen genoeg van binnen krijgen. Wat is de aanbevolen hoeveelheid dan?
Geen reden. Naar mijn mening kun je net als water er geen genoeg van binnen krijgen. Wat is de aanbevolen hoeveelheid dan?
Ik was niet sarcastisch.Hij is 1,88m he. als hij 15cm kleiner was zou hij er veel buffer uit zien.
Zijn overigens maar weinige progressies waar ik echt van onder de indruk ben en dan kwam daar vaak ook AAS aan te pas. Dus geen idee over wie jij het hebt.
btw.. Buik, onderarmen en traps pak je allemaal als je deadlift. Dus ik neem aan dat je die niet doet? Met enkel deadlifts groeien mijn traps al meer dan ik zou willen. (buik wel in mindere mate maar toch een hele belangrijke stabilisator)