XXL Nutrition

Progressie Van 1 Jaar hardwerken!!

• Topic Starter Topic Starter
goede progressie man, maar je lijkt nog steeds `klein` te ogen. misschien een foto van wat verderaf?

Ja ik ben 1.90 zal sowieso niet heel groot ogen tenzij je mij vergelijkt met iemand anders :(

maar ik zal wel de volgende keer proberen een foto van verderaf te maken (dat is over 3 maanden :))

het ging mij erom om dezelfde soort foto te maken als de eerdere zodat ik precies kon zien hoeveel ik was gegroeid of juist niet was gegroeid.

Wow zijn jullie serieus?
hoe racistisch is dit....
ik zie dat jaloezie een b*ch is
ga in plaats van thuis achter de computer zitten te niksen daadwerkelijk naar de sportschool
dan zou je kunnen weten dat dit naturel haalbaar is met een goede trainings+voedingsschema

achja je doet het nooit goed als naturel mensen zien tegenwoordig toch niet
het verschil tussen een naturel en een gebruiker.

maarja ik kan het ook zo bekijken als mensen zeggen dat ik heb gespoten
betekent dat ik goede progressie heb geboekt :)

dus betekent voor de reacties
je bent een turk? in dat geval geloof ik je niet als je zegt dat je naturel bent :trollface:

j/k:p

Ja ik ben 1.90 zal sowieso niet heel groot ogen tenzij je mij vergelijkt met iemand anders :(

Ik ben zelf ook lang, 196cm.
Je hebt een smal frame daarom lijk je niet groot, ook is 89kg nog vrij licht voor jouw lengte. Ik ben 6cm langer maar bijna 20kg zwaarder (ja en iets hoger bf)

Ik denk dat ik mijn eigen volk wel wat beter ken dan jij:)

Ik neem aan dat jij dan zelf een gebruiker bent?

rassen onderscheiden eah...
elke persoon is anders je kan niet iemand beoordelen
door zijn afkomst (vooral niet bij dit sport) of die daadwerkelijk spuit of niet.

Ik ben zelf ook lang, 196cm.
Je hebt een smal frame daarom lijk je niet groot, ook is 89kg nog vrij licht voor jouw lengte. Ik ben 6cm langer maar bijna 20kg zwaarder (ja en iets hoger bf)

Ik ben nu 91 kilo :)
en je bent een stuk ouder dan mij ik ben pas 18...
lijkt me logisch dat je dan zwaarder weegt.
geef mij wat tijd en op een dag zal ik ook op dat gewicht komen.

Laatst bewerkt:
''ozando'' leg even uit hoe je die puffy nipps en acne hebt dan? before had je ze niet

Gaat goed man.

''ozando'' leg even uit hoe je die puffy nipps en acne hebt dan? before had je ze niet

Kijk goed ik had het wel.

die puisten komen doordat ik onder de zonnebank lag en ik had altijd al puisten op mijn lichaam als je goed kijkt bij foto 1 zie je rode vlekken

Terug
Naar boven