- Waardering
- 3.529
Ik denk dat ik mijn eigen volk wel wat beter ken dan jij![]()
Wat heeft dit nou weer te maken met 'jouw volk' lan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

goede progressie man, maar je lijkt nog steeds `klein` te ogen. misschien een foto van wat verderaf?

)Wat heeft dit nou weer te maken met 'jouw volk' lan![]()

je bent een turk? in dat geval geloof ik je niet als je zegt dat je naturel bentWow zijn jullie serieus?
hoe racistisch is dit....
ik zie dat jaloezie een b*ch is
ga in plaats van thuis achter de computer zitten te niksen daadwerkelijk naar de sportschool
dan zou je kunnen weten dat dit naturel haalbaar is met een goede trainings+voedingsschema
achja je doet het nooit goed als naturel mensen zien tegenwoordig toch niet
het verschil tussen een naturel en een gebruiker.
maarja ik kan het ook zo bekijken als mensen zeggen dat ik heb gespoten
betekent dat ik goede progressie heb geboekt
dus betekent voor de reacties

Ja ik ben 1.90 zal sowieso niet heel groot ogen tenzij je mij vergelijkt met iemand anders![]()
klopt
ofniet phillyIk ben zelf ook lang, 196cm.
Je hebt een smal frame daarom lijk je niet groot, ook is 89kg nog vrij licht voor jouw lengte. Ik ben 6cm langer maar bijna 20kg zwaarder (ja en iets hoger bf)

''ozando'' leg even uit hoe je die puffy nipps en acne hebt dan? before had je ze niet

''ozando'' leg even uit hoe je die puffy nipps en acne hebt dan? before had je ze niet
Hij hoefd jouw niks uit te leggen mongol. Je geloofd het of je geloofd het niet. Suck balls en jaloezie is een bi-atch

Ben geen turk man.
Hij is mocro die zit aan de oestrogeen jwz
roidsIk ben half lebanees half guinnees. Wrm maakt dat uit?

Hahaahaha jwz