XXL Nutrition

Progressie Van 1 Jaar hardwerken!!

Guinees Biggetje?

35209-2.jpg

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

Kijk goed ik had het wel.

die acne komt door zonnebank en ik had altijd al puisten op mijn lichaam als je goed kijkt bij foto 1 zie je rode vlekken

ja man van zonnen krijg je puisten

Lijk je daarop?

Dan is ze wel erg veel veranderd :$

nee maar ff serieus, wel goede vooruitgang. ga zo door!

• Topic Starter Topic Starter
Thanx!!

Mooi hoor.
Dikke traps trouwens ;)

je buffed philly wel hard geef ik toe en ik ben ook jelly.
snap eigenlijk niet waarom je boos word als iemand zegt dat je aan de roids zit, is toch juist een compliment? Maar blijkbaar voel jij je zo aangevallen dus er moet wel iets niet kloppen.

als jij het zegt..
uhm boos worden en mezelf verdedigen is iets heel anders
citeer 1 scheldwoord dat uit me mond is gekomen (getypt dan).

mn laatste comment voor vandaag over Turken:

-ze gebruiken snel roids
-ze liegen over hun gebruik

xx:P

Hey, zn foto's zijn wel na workout genomen. Dat je er fockin gepompt uit. Alleen wat wel een beetje op roid wijst zijn die schouders man, je kan naturel nooit zulke dikke schouders hebben. Of welllllll soms

Jammer van die aanhechtingen van je borst. Benen zijn in vergelijking met je UB wel achter. Voor de rest een mooi fysiek, ga zo door!

Hij hoefd jouw niks uit te leggen mongol. Je geloofd het of je geloofd het niet. Suck balls en jaloezie is een bi-atch

Ik geloofd het wel, DBB is een bi-atch zaghbi..

Hij plaatst z'n foto's hier dan mogen wij toch gewoon commentaar hebben en vragen stellen? Kap is met je brada te verdedigen :)

Ik geloofd het wel, DBB is een bi-atch zaghbi..

Hij plaatst z'n foto's hier dan mogen wij toch gewoon commentaar hebben en vragen stellen? Kap is met je brada te verdedigen :)

Ja klopt.. Maarja maar vragen stellen is toch wel anders dan zitten bashen denk ik. Maar goed je hebt wel een punt.

Mooi hoor.
Dikke traps trouwens ;)

Dankje :)

Jammer van die aanhechtingen van je borst. Benen zijn in vergelijking met je UB wel achter. Voor de rest een mooi fysiek, ga zo door!

bedankt voor de reactie
ja mijn borst zit me idd dwars maar ik probeer er het beste van te maken
mijn benen lopen idd achter ik train ze pas sinds januari ivm voetbal.
Benen zijn op de foto op zn koudst morgen train ik benen.

Dankje :)

bedankt voor de reactie
ja mijn borst zit me idd dwars maar ik probeer er het beste van te maken
mijn benen lopen idd achter ik train ze pas sinds januari ivm voetbal.
Benen zijn op de foto op zn koudst morgen train ik benen.

Ik ben het zat zo'n dingen te lezen , als je voetbalt is het eerste wat je zou moeten trainen je benen.

Terug
Naar boven