AndroidHealthClinic

Progressie Van 1 Jaar hardwerken!!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben het zat zo'n dingen te lezen , als je voetbalt is het eerste wat je zou moeten trainen je benen.

Touche...
daarin geef ik je wel gelijk ik had eigenlijk wel mijn benen moeten trainen
maar mijn benen waren al overbelast mocht al niet voetballen.
wel zonde.... achja nu train ik ze goed en hard.

Kom over een jaartje terug en post dan foto's, om na 1 jaar al foto's te plaatsen is een beetje te vroeg. Maar toch een aardig basis, nu massa pakken.

Kom over een jaartje terug en post dan foto's, om na 1 jaar al foto's te plaatsen is een beetje te vroeg. Maar toch een aardig basis, nu massa pakken.

Maak je hier nu een grapje?
Ik lees 10 maandjes training bij jou eerste foto hier.

Waarom zou je trouwens geen foto's mogen posten na een jaar? Vind deze progressie top en dat mag je best laten zien.

Waarom zou je trouwens geen foto's mogen posten na een jaar? Vind deze progressie top en dat mag je best laten zien.
+1 en daarbij komt nog dat de TS in my opinion een stuk meer heeft om te laten zien dan Waterpoloer.

hahaha sarcasme, ooit van gehoord?

@Bia, ik heb duidelijk meer massa dan de TS maar dat terzijde bb is uiteraard meer dan alleen mass

@TS Sommige hebben een IQ van een visstick.
Je hebt een goed fysiek ga vooral zo door;)

hahaha sarcasme, ooit van gehoord?

@Bia, ik heb duidelijk meer massa dan de TS maar dat terzijde bb is uiteraard meer dan alleen mass

@TS Sommige hebben een IQ van een visstick.
Je hebt een goed fysiek ga vooral zo door;)
Slecht dit, heel erg slecht. Een beetje zitten liegen en de schuld op sarcasme schuiven. Je was gewoon bloedserieus over het jaartje trainen en dan pics posten verhaal, helaas vergat je dat je zelf al een pic postte na 10 maanden trainen.

En wat koop je met meer massa? Mijn vader heeft ook meer massa dan ik, maar ik zie er 25x beter uit.

Verder ben ik ook erg benieuwd naar je beweegredenen om mij het IQ van een visstick aan te schrijven.

Laatst bewerkt:

beter lezen ik heb HIERVOOR ook getraind maar niet zo succesvol dit is mijn progressie na 1 jaar GOED trainen. Verbazend wat je allemaal kan bereiken met een goede trainings+voedingsschema.

Bedankt voor de steun top om te zien dat mensen het waarderen. :D

+1 en daarbij komt nog dat de TS in my opinion een stuk meer heeft om te laten zien dan Waterpoloer.

Bedankt voor de steun en reactie.
En je hebt gelijk massa is niet alles het is moeilijk om goed clean te bulken.

beter lezen ik heb HIERVOOR ook getraind maar niet zo succesvol dit is mijn progressie na 1 jaar GOED trainen. Verbazend wat je allemaal kan bereiken met een goede trainings+voedingsschema.

Hoe lang daarvoor? 2 jaar ? of 1 jaar?

Hoe lang daarvoor? 2 jaar ? of 1 jaar?

op mijn 14de had ik 2 kilo gewichtjes waarmee ik speelde
op mijn 15 of 16de heb ik 2 dumbbells gehaald van 15 kilo en trainde thuis.

ik was niet echt dedicated omdat ik niet echt resultaat boekte (vind je het gek als je maar 2x per dag at) daarna heb ik
1 jaartje beetje wat trainen niet op mijn voeding letten etc
en toen pushte SupermanSalim mij om beter op mijn voeding/slaap
te letten en met een schema te werken dat was wel een grote keerpunt in mijn leven daarna

1 jaar volop trainen op voeding gelet geen ene workout gemist (niet eens een oefening overgeslagen) No pain No gain.

Nu wachten op de e-police..

goed topic dit

ik snap ook niet waarom mensen denken dat hij gekuurt heeft..dit valt wel goed te bereiken in 1 jaar..en ja ik heb ook acne gehad op me borst, betekent dat dan direct dat je hebt gekuurt? guys get a life ofzo,,netjes gedaan hoor ozando :)

Goede progressie kardes. Ga zo door :thumb:

op mijn 14de had ik 2 kilo gewichtjes waarmee ik speelde
op mijn 15 of 16de heb ik 2 dumbbells gehaald van 15 kilo en trainde thuis.

ik was niet echt dedicated omdat ik niet echt resultaat boekte (vind je het gek als je maar 2x per dag at) daarna heb ik
1 jaartje beetje wat trainen niet op mijn voeding letten etc
en toen pushte SupermanSalim mij om beter op mijn voeding/slaap
te letten en met een schema te werken dat was wel een grote keerpunt in mijn leven daarna

1 jaar volop trainen op voeding gelet geen ene workout gemist (niet eens een oefening overgeslagen) No pain No gain.

Ok thx voor de motivatie :)

ik snap ook niet waarom mensen denken dat hij gekuurt heeft..dit valt wel goed te bereiken in 1 jaar..en ja ik heb ook acne gehad op me borst, betekent dat dan direct dat je hebt gekuurt? guys get a life ofzo,,netjes gedaan hoor ozando :)

Ja die acne... hoop dat het na een tijdje weggaat ik heb het al een tijdje
Bedankt voor de complimenten :D

Goede progressie kardes. Ga zo door :thumb:

Dankje, ja sowieso ik zal me best doen

Geen dank gewoon hard werken en op je voeding letten dan komt alles goed en geduld hebben :p.

wat schatten jullie mijn bf%?

Ik zou niet zo hard bijten als ik jou was, want dat vinden sommige wel erg vermakelijk :p

Dat je meer last hebt van acne kan komen door een verhoogde inname van calorieen in het algemeen.
Heb er de laatste 5/6 weken van mijn bulk ook last van gehad, maar nu ik aan mijn cut ben begonnen wordt het al minder.

Slecht dit, heel erg slecht. Een beetje zitten liegen en de schuld op sarcasme schuiven. Je was gewoon bloedserieus over het jaartje trainen en dan pics posten verhaal, helaas vergat je dat je zelf al een pic postte na 10 maanden trainen.

En wat koop je met meer massa? Mijn vader heeft ook meer massa dan ik, maar ik zie er 25x beter uit.

Verder ben ik ook erg benieuwd naar je beweegredenen om mij het IQ van een visstick aan te schrijven.

Was echt sarcasme maarja of je dat geloofd boeit me niet. En daar ben ik bloedserieus over!:roflol: En had zelf al een topic na 3 maanden ofzo, dus dat wist ik heeeeeel goed.;)

Terug
Naar boven