MuscleMeat

Progressie Van 1 Jaar hardwerken!!

Heerlijk ja dit is echt gewoon heerlijk.
sorry mijn traps waren altijd al groot kijk pic 1 :)Mijn doel van trainen was om eruit te zien als Scott Adkins A.K.A. Uri Boyka
maar ik vind het sport zo leuk nu dat ik zelfs voor wedstrijden wil gaan :D
Echt heerlijk dit alleen jammer dat ik nu een schouderblessure heb ga binnenkort naar de dokter hoop dat het niks ernstigs is echt geen zin om een paar weken niks te doen :(

check mijn topic (mijn traps) ;)
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/mn-most-muscular-poging-242716/

• Topic Starter Topic Starter
:nope:
Vroegaaahhh(hhh) fietste ik ****ing veel en voetbalde(nog steeds) ook, had toen ook al aardige poten ivm andere.

Haha eindelijk iemand die het begrijpt sommige mensen zijn ook
gwn groot door zijn werk ra ra hoe kan dat ze moeten vast wel spuiten tijdens hun werk.

Mooie foto,
en dit naturel nice hoor hoelang train je al?

Haha eindelijk iemand die het begrijpt sommige mensen zijn ook
gwn groot door zijn werk ra ra hoe kan dat ze moeten vast wel spuiten tijdens hun werk.

Mooie foto,
en dit naturel nice hoor hoelang train je al?

thanx
train ongeveer 8 jaar, foto is al 2 of 3 jaar oud
nu zijn mn benen veel beter dan toen, op die foto waren mn benen echt achterop,heb eraan gewerkt
verder heb wat meer massa nu(weeg nu rond de 87kg , wel wat minder hardheid (doe minder DL en sqats nu wegens nek en knieproblemen)
anders nog altijd goed aant knallen, lekker natural;)

Laatst bewerkt:
thanx
train ongeveer 8 jaar, foto is al 2 of 3 jaar oud
nu zijn mn benen veel beter dan toen, op die foto waren mn benen echt achterop,heb eraan gewerkt
verder heb wat meer massa nu , wel wat minder hardheid (doe minder DL en sqats nu wegens nek en knieproblemen)
anders nog altijd goed aant knallen, lekker natural;)

zou wel graag je nieuwe foto's willen zien.
Wel jammer van je blessures heb zelf nu ook een blessure
heel erg last van mijn schouder borst trainen doet ontzettend pijn
ik denk dat ik even een tijdje ga rusten (die squats video komt sowieso)
Ik wens je succes met je training en knap dat je nog naturel bent na 8 jaar.

zou wel graag je nieuwe foto's willen zien.
Wel jammer van je blessures heb zelf nu ook een blessure
heel erg last van mijn schouder borst trainen doet ontzettend pijn
ik denk dat ik even een tijdje ga rusten (die squats video komt sowieso)
Ik wens je succes met je training en knap dat je nog naturel bent na 8 jaar.

ja hatelijk blessures..:mad:
al dat harde werk die dan soms teniet gaat..
wijst er toch op dat BB en KT toch niet de gezondste sport is voor de gewrichten wat sommigen hier soms ook beweren
ik ben afgestapt van die superzware trainingen en enkel denken aan de kilo's die ik wel kon drukken of trekken
train nu trager, geconcentreerder en op 100% goeie uitvoering
ook probeer ik goed op te warmen + een goeie cool down
als ik zie met welke zware dumbbells sommige gasten soms beginnen te curlen of te shoulder pressen krijg ik al blessures van hen bezig te zien alleen al
heb daardoor minder last v blessures en maak betere progressie, al mis ik wel beetje de hardheid die ik vroeger meer had toen ik echt superzwaar probeerde te trainen

Laatst bewerkt:
ja hatelijk blessures..:mad:
al dat harde werk die dan soms teniet gaat..
wijst er toch op dat BB en KT toch niet de gezondste sport is voor de gewrichten wat sommigen hier soms ook beweren
ik ben afgestapt van die superzware trainingen en enkel denken aan de kilo's die ik wel kon drukken of trekken
train nu trager, geconcentreerder en op 100% goeie uitvoering
ook probeer ik goed op te warmen + een goeie cool down
als ik zie met welke zware dumbbells sommige gasten soms beginnen te curlen of te shoulder pressen krijg ik al blessures van hen bezig te zien alleen al
heb daardoor minder last v blessures en maak betere progressie, al mis ik wel beetje de hardheid die ik vroeger meer had toen ik echt superzwaar probeerde te trainen

Alsof ik in de spiegel kijk O.o alleen ja ik let niet echt op mijn cooling down.
je hoeft niet eens zo gek zwaar te liften om te gainen al die kleine dingen doen zoveel bijvoorbeeld met incline dumbbell flyes als je je armen bij elkaar hebt even je borsten aanspannen (samenpersen) en weer rustig laten zakken.

Ja goede vorm, rust en momentum is vaak effectiever dan veel te zwaar gaan. Vind fly's ook wel een lekkere oefening om te persen

wejooow deze man is in 7 maanden fitness guru gevonden

ga toch knikkeren lan :roflol:

Zijn de knikkers in Turkije ook allemaal nep of valt het mee lan?

ja man alles in turkiye is nep

Verkoelende drank is voor ibne's.

asahaha, ik kom wel keer naar belgie, moet toch naar Maasmechelen keertje

amenakoiden wat is dit voor een pislik gelul, topicstarter is toch niet yarig?

No shit, van waar al die acne ineens??

Terug
Naar boven