MisterApollo
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het is duidelijk dat jij er niks van af weet haha. Je fysiek is goed hoor daar niet van maar je liegt kk hard. Mijne broertje heeft ook beest fysiek alleen is hij eerlijk over trainings jaren en shitVoor jou misschien is het zo. Misschien moet je eens wat harder trainen.
Zo lollig om jou dit zien te verdedigen en sommige jarloes noemen. Ga verder crap praten r*tard, zogenaamd veel weten van sport.
het is duidelijk dat jij er niks van af weet haha. Je fysiek is goed hoor daar niet van maar je liegt kk hard. Mijne broertje heeft ook beest fysiek alleen is hij eerlijk over trainings jaren en shit

Ach joh dan lieg ik volgens jou. Als dat je gerust stelt.
Nogmaals ik train een half jaar bij de healthclub kom erheen bel erheen en vraag ernaar
Maargoed ik ga niet andermans topic lopen trollen vond alleen jou reactie zo lollig![]()
Leuk dat ik je kan vermaken. Maarja je hebt wel streef fysiek. Roids of niet. Erg goed. Jammer dat je niet eerlijk bent
Beste meneer, ik ben eerlijk. Daarom ben ik er juist zo trots op en verdedig ik me constant als iemand zegt dat ik anabolen heb gebruikt. Het boeide me niet of ik ze had gebruikt maar ik heb het gewoon niet gedaan klaar. Het is hard trainen, goed eten en genoeg rust nemen. En vergeet de body en mind connection niet.

wat een vijandigheid hier jongelui, pff die jeugd van tegenwoordig ook...

wat een vijandigheid hier jongelui, pff die jeugd van tegenwoordig ook...
Ik word zomaar uitgemaakt voor een leugenaar?
Hoezo zou ik liegen over mijn stats?

hahahah okTurken, aggressieve haantjes net als in real life .. (Salim is geen turk maar toch)
no offence to the turkish community wollah
jongeee als jij 200kilo squat eet ik mn lul op
ook al is het in de smith,
jongeee als jij 200kilo squat eet ik mn lul op
ook al is het in de smith,
Dan zou ik als jou was alvast je pik insmeren met kwark is het gezond ook!!
hahhahhahahahaahhdan moet jij video maken van hoe jij je pik opeet dus ik zou maar een camera regelen als ik jou was