XXL Nutrition

Progressie Van 1 Jaar hardwerken!!

Hoor je mij zeggen dat het niet kan? Hij doet het netjes!

Voor jou misschien is het zo. Misschien moet je eens wat harder trainen.

Zo lollig om jou dit zien te verdedigen en sommige jarloes noemen. Ga verder crap praten r*tard, zogenaamd veel weten van sport.
het is duidelijk dat jij er niks van af weet haha. Je fysiek is goed hoor daar niet van maar je liegt kk hard. Mijne broertje heeft ook beest fysiek alleen is hij eerlijk over trainings jaren en shit

het is duidelijk dat jij er niks van af weet haha. Je fysiek is goed hoor daar niet van maar je liegt kk hard. Mijne broertje heeft ook beest fysiek alleen is hij eerlijk over trainings jaren en shit

Ach joh dan lieg ik volgens jou. Als dat je gerust stelt.
Nogmaals ik train een half jaar bij de healthclub kom erheen bel erheen en vraag ernaar :)

Maargoed ik ga niet andermans topic lopen trollen vond alleen jou reactie zo lollig :)

Ach joh dan lieg ik volgens jou. Als dat je gerust stelt.
Nogmaals ik train een half jaar bij de healthclub kom erheen bel erheen en vraag ernaar :)

Maargoed ik ga niet andermans topic lopen trollen vond alleen jou reactie zo lollig :)

Leuk dat ik je kan vermaken. Maarja je hebt wel streef fysiek. Roids of niet. Erg goed. Jammer dat je niet eerlijk bent

Leuk dat ik je kan vermaken. Maarja je hebt wel streef fysiek. Roids of niet. Erg goed. Jammer dat je niet eerlijk bent

Beste meneer, ik ben eerlijk. Daarom ben ik er juist zo trots op en verdedig ik me constant als iemand zegt dat ik anabolen heb gebruikt. Het boeide me niet of ik ze had gebruikt maar ik heb het gewoon niet gedaan klaar. Het is hard trainen, goed eten en genoeg rust nemen. En vergeet de body en mind connection niet.

Beste meneer, ik ben eerlijk. Daarom ben ik er juist zo trots op en verdedig ik me constant als iemand zegt dat ik anabolen heb gebruikt. Het boeide me niet of ik ze had gebruikt maar ik heb het gewoon niet gedaan klaar. Het is hard trainen, goed eten en genoeg rust nemen. En vergeet de body en mind connection niet.

Ja beste meneer apollo die dingen weet iedereen hier... Maar zo snel gaat het niet. Misschien voor jouw dan. Als je eerlijk bent moet je ook niks van mij en andere aantrekken. Lekker voeden op onze haat;)

• Topic Starter Topic Starter
wat heb je tegen mijn benen?
dikke benen staat gelijk aan kracht??
ik kan wedde dat als we elkaar om de beurt zouden trappen dat jij eerder neer zou gaan lol

wat een vijandigheid hier jongelui, pff die jeugd van tegenwoordig ook...

• Topic Starter Topic Starter
jongeee als jij 200kilo squat eet ik mn lul op

ook al is het in de smith,

maak maar

Terug
Naar boven