Fitness Seller

Progressie Van 1 Jaar hardwerken!!

is goed maak je geen zorgen

Met een lepel in je rechterhand, dan geloven we je

je bent net begonnen met benen zei je toch? htf squat je 200 kg zeker 1/15 rom

Wat een trolltopic:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
gewoon een simpele antwoord:
Ik was mijn leven geen luilak.

Je hoeft niet perse naar de gym te gaan voor sterke benen.
Elke dag Kilometers fietsen helpt ook wel owja niet te vergeten het feit dat ik al voetbal
sinds ik kon lopen (leuk een achterstandswijk altijd buiten zijn).
Ik max elke machine voor benen 200 kg is dat geloof ik.

Je gelooft het of je gelooft het niet mij zal het een worst wezen ik train voor mezelf
niet voor jullie (no offence).

Mooi fysiek, maar 100% geen NATUURLIJKE progressie
No ****ING way in een jaar, je liegt sowieso, of het nou de tijdsduur is of je iets gebruikt hebt, youre full of shit.

Altijd grappig als mensen dan nog hun standpunt tot aan de dood gaan verdedigen :roflol:

gewoon een simpele antwoord:
Ik was mijn leven geen luilak.

Je hoeft niet perse naar de gym te gaan voor sterke benen.
Elke dag Kilometers fietsen helpt ook wel owja niet te vergeten het feit dat ik al voetbal
sinds ik kon lopen (leuk een achterstandswijk altijd buiten zijn).
Ik max elke machine voor benen 200 kg is dat geloof ik.

Je gelooft het of je gelooft het niet mij zal het een worst wezen ik train voor mezelf
niet voor jullie
(no offence).

29gj4so.jpg

Wel goed fysiek hoor daar niet van, maar moet altijd een beetje lachen als ik dat soort dingen hoor, voetbal/fietsen is puur uithoudingsvermogen je kweekt er niks mee..

Kijk die traps ook, heel toevallig dat die echt geexplodeerd zijn

achja je doet het nooit goed als naturel mensen zien tegenwoordig toch niet
het verschil tussen een naturel en een gebruiker.

maarja ik kan het ook zo bekijken als mensen zeggen dat ik heb gespoten
betekent dat ik goede progressie heb geboekt :)

dus betekent voor de reacties

that's the spirit
heb het ook vaak dat mensen die me lange tijd niet gezien hebbn me zo op nijdige toon zeggen "wat heb jij genomen?"
en ik ben 200% natural
enige sups dat ik neem:
voor en na mn training een whey shake
en 2x per jaar 4weken crea
ik zie die verwijten als absolute complimenten
zalig toch dat ze je als natural verwijten roids te nemen
en dan zie je soms aas-gebruikers hier opt forum/in real life die je makkelijk ownt

No ****ING way in een jaar, je liegt sowieso, of het nou de tijdsduur is of je iets gebruikt hebt, youre full of shit.

Altijd grappig als mensen dan nog hun standpunt tot aan de dood gaan verdedigen :roflol:
hahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahaha dat was grappig

---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------

Hey is 7 maanden trouwens:)

that's the spirit
heb het ook vaak dat mensen die me lange tijd niet gezien hebbn me zo op nijdige toon zeggen "wat heb jij genomen?"
en ik ben 200% natural
enige sups dat ik neem:
voor en na mn training een whey shake
en 2x per jaar 4weken crea
ik zie die verwijten als absolute complimenten
zalig toch dat ze je als natural verwijten roids te nemen
en dan zie je soms aas-gebruikers hier opt forum/in real life die je makkelijk ownt

Heerlijk ja dit is echt gewoon heerlijk.
sorry mijn traps waren altijd al groot kijk pic 1 :)
Mijn doel van trainen was om eruit te zien als Scott Adkins A.K.A. Uri Boyka
maar ik vind het sport zo leuk nu dat ik zelfs voor wedstrijden wil gaan :D
Echt heerlijk dit alleen jammer dat ik nu een schouderblessure heb ga binnenkort naar de dokter hoop dat het niks ernstigs is echt geen zin om een paar weken niks te doen :(

vid of squat 200 kg or gtfo en weet je btw wat squat is? geen leg press

vid of squat 200 kg or gtfo en weet je btw wat squat is? geen leg press

wow weer wat geleerd thanx man :thumb:
En p.s. voor de mensen die dit nog niet door hebben
de uitvoering zelf is belangrijker dan de gewichten die je tilt (true story bro)
ik snap ook niet waarom iedereen loopt te b**chen.

als je woedend zijn... is te begrijpen want jullie hebben dan al die tijd verkeerd getraind :(

Die vid komt eraan als ik mijn benen ga trainen

Geef hem die haat

Wel goed fysiek hoor daar niet van, maar moet altijd een beetje lachen als ik dat soort dingen hoor, voetbal/fietsen is puur uithoudingsvermogen je kweekt er niks mee..

:nope:
Vroegaaahhh(hhh) fietste ik ****ing veel en voetbalde(nog steeds) ook, had toen ook al aardige poten ivm andere.

Terug
Naar boven