phillyfreezer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee, filmpje bewijst alles natuurlijk.

gewoon een simpele antwoord:
Ik was mijn leven geen luilak.
Je hoeft niet perse naar de gym te gaan voor sterke benen.
Elke dag Kilometers fietsen helpt ook wel owja niet te vergeten het feit dat ik al voetbal
sinds ik kon lopen (leuk een achterstandswijk altijd buiten zijn).
Ik max elke machine voor benen 200 kg is dat geloof ik.
Je gelooft het of je gelooft het niet mij zal het een worst wezen ik train voor mezelf
niet voor jullie (no offence).
achja je doet het nooit goed als naturel mensen zien tegenwoordig toch niet
het verschil tussen een naturel en een gebruiker.
maarja ik kan het ook zo bekijken als mensen zeggen dat ik heb gespoten
betekent dat ik goede progressie heb geboekt
dus betekent voor de reacties
hahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahahahahahaahhahhahahahaahahhahhahahahahaha dat was grappigMooi fysiek, maar 100% geen NATUURLIJKE progressie
No ****ING way in een jaar, je liegt sowieso, of het nou de tijdsduur is of je iets gebruikt hebt, youre full of shit.
Altijd grappig als mensen dan nog hun standpunt tot aan de dood gaan verdedigen![]()
Hey is 7 maanden trouwensMooi fysiek, maar 100% geen NATUURLIJKE progressie
No ****ING way in een jaar, je liegt sowieso, of het nou de tijdsduur is of je iets gebruikt hebt, youre full of shit.
Altijd grappig als mensen dan nog hun standpunt tot aan de dood gaan verdedigen![]()

that's the spirit
heb het ook vaak dat mensen die me lange tijd niet gezien hebbn me zo op nijdige toon zeggen "wat heb jij genomen?"
en ik ben 200% natural
enige sups dat ik neem:
voor en na mn training een whey shake
en 2x per jaar 4weken crea
ik zie die verwijten als absolute complimenten
zalig toch dat ze je als natural verwijten roids te nemen
en dan zie je soms aas-gebruikers hier opt forum/in real life die je makkelijk ownt

Hij heeft al gezegd volgende maandag-.- Learn2Readvid of squat 200 kg or gtfo en weet je btw wat squat is? geen leg press
vid of squat 200 kg or gtfo en weet je btw wat squat is? geen leg press

Wel goed fysiek hoor daar niet van, maar moet altijd een beetje lachen als ik dat soort dingen hoor, voetbal/fietsen is puur uithoudingsvermogen je kweekt er niks mee..