Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan beter zegt gij ? Ik geloof zelf dat u armen geen 36,5CM meten.. zeker niet met uw gewicht en uw grote .. Ga tegen andere kerels bullshitten.. I came when I've read this post

WoW!Maar echt altijd naturel geweest of ooit kuur gedaan?Die vraag was nog gesteld geweest maar vond er geen antwoord op...Desalniettemin mooie prestatie man.En naturel al zeker,veel geduld voor moeten hebben waarschijnlijk...prachtig,more pics and keep it up!Ik ga ff van me stoel knalle door nog eens naar pagina 1 te kijkuh zo meteen![]()
Gadver....respect man!Ik zou je IRL ook wel ns willen zien knalle,wat een beestBeste Norifumi,
19 jaar training zonder kuurverleden, naturel dus.
Groeten,
Je doet me meteen denken aan Kale hier opt forum die is ook ver geraakt naturel^^Vaak is dit wel het geval ja, maar ook wel logisch de spierkwaliteit en de vasculariteit is vaak beter in algemeen wat ik bij de masters gezien heb.Zeer netjes .Een vb voor de jongeren dat een plus 40'er er nog heel goed kan uitzien natural of niet .Btw op de competities zien de masters er soms beter uit dan de jongere cat.
Heel erg netjes hoor en ckrr voor een naturel nog wel veel gasten zouden al snel afhaken.
Ik geloof trouwens echt wel dat dit naturel is bedoel die gast traint al 19 jaar man.
Ikzelf train nu 7 jaar en heb al redelijk wat aas gebruikt en ben net zo groot en zwaar dus geloof ckrr wel dat je 19 jaar naturel heb getraint.
Voor mij is het niet genoeg dus daarom ben ik dan ook gaan kuren ieder zijn eigen motivaties.
Chaupau Buffel lekker blijven knallen.
Opgeven is voor ****ing losers NO PAIN NO GAIN BRO!
M.v.g.Ironeather