AndroidHealthClinic

Progressie van 19 jaar

echt goed gedaan!

Allemachtig bruuute progressie

Wow, ik vind ronde schouders er al super bruut uitzien, maar jouw schouders zijn puntig aan de zijkant!!! Dat is gewoon het hoogste niveau wat je met je schouders kan bereiken :eek:

super netjes dikke respect hier kunnen vele van leren :P

Helemaal top, maar bedenk je eens waar je had kunnen staan als je in die 19 jaar wat gesnoept zou hebben :O

Maar goed, iedereen zijn ding.
Je blijft een top atleet :)

Ik heb meer respect voor mensen die hun doelen behalen door gewoon geduld te hebben en naturel te blijven dan aan kleine jochies die een soortgelijk in 4 jaar halen met de nodige snoepjes. Ik vind dat mensen die kuren in tegenstrijdt zijn met waar het sport eigelijk bedoelt voor is; goed voor je lichaam zorgen en dat doe je door naturel te blijven.

Dat is een progressie! Respect!

Sick! Op je 39ste er zo bijstaan. Je ben denk ik een voorbeeld voor vele:)

wauw erg goed ik zou willen dat ik zover was :P

naturel my ass ... deze gozer heeft meer spuiten gehad dan haren op z'n lichaam

stop the bs

Op 39-jarige leeftijd er nog zo bij staan! :O
Je fysiek, en met name je chest, doen me denken aan Scooby trouwens.

erg nice!

je lichaam ziet er wel erg rood uit zeg:rolleyes:

ik "haat" niet probeer jullie te zeggen dat dit nooit,never,jamais naturel is wat
hij ook beweert mensen die iets kennen van BB weten dat dit niet naturel is PERIOD

Hoe kan jij dat nou weten? Ik vind g-mens fysiek nog mooier en die is ook naturel. Deze gast traint al 19 jaar, volgens mij was jij toen nog niet eens geboren.

kom op, dit is zeker neit naturel man,

hij is zo naturel als layne norton, die is ook 100% naturel

Grappig, hoe mensen geloven dat een 18 jarig jochie met een monster fysiek van +- 100 kilo wel naturel is en iemand die 19 jaar traint opeens niet naturel meer kan zijn. Of hij naturel is of niet boeit me niet. het lijkt mij naturel wel haalbaar, alleen op sommige pics vind ik dan weer van niet.

Terug
Naar boven